Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Очікувана вартість
237 495,60 UAH
UA-2021-09-21-003868-a e4c059b0923644378ae926bb8828e9f4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саньков Максим Михайлович

+380482492582 zakupki@aod.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42268321
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-а
Контактна особа: Саньков Максим Михайлович
+380482492582
zakupki@aod.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підпунктом 5 п.1 Розділу ІІ Положення про автоматизовану систему документообігу суду (затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, зі змінами та доповненнями) визначено, що адміністратором АСДС (далі - адміністратор) є державне підприємство "Інформаційні судові системи", віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов'язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Пунктом 2 розділу 4 Положення зазначено, що технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів. Зміна адміністратора системи документообігу суду після застосування іншої процедури державних закупівель окрім переговорної унеможливить супроводження та технічну підтримку комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає ДП «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що в свою чергу на певний період(до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, а також до витрачання додаткових бюджетних коштів, у тому числі на повторне виконання раніше виконуваних робіт(наданих послуг). Отриманим висновком №576 комплексного експертного дослідження від 02 червня 2020 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, підтверджено обгрунтованість обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні, зокрема, апеляційними судами закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки у ДП «Інформаційні судові системи». Відсутність конкуренції – це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибрати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція» визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Конкуренція може бути відсутня у випадку неможливості отримання рівноцінної послуги чи товару, що зумовлено рядом факторів, як то застосування специфічної технології, використання прав інтелектуальної власності тощо. Таким чином ДП «ІСС» є первинним і єдиним постачальником даних послуг. Враховуючи вищевикладене, для закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки для потреб Одеського апеляційного суду на період жовтень-грудень 2021 року доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, при відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 18:08
Оскарження наміру укласти договір: 02 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72222300-0 — Послуги у сфері інформаційних технологій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату Послуг здійснює на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг (надалі – «Акт») шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. Оплата Послуг Замовником здійснюється щомісячно, упродовж строку дії Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформленого Акту Замовником. Зразок Акту наведено в Додатку 3 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
Переможець 237 495,60
UAH з ПДВ
21 вересня 2021 18:08

Документи

21 вересня 2021 18:08
Електронний підпис
21 вересня 2021 18:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2021 18:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
237 495,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2021 18:08
Електронний підпис
21 вересня 2021 18:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:13
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 16:05
Договір укладений
05 жовтня 2021 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 237 495,60
UAH (в тому числі ПДВ 39 207,60 UAH)