Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

багатофункціональна універсальна електромеханічна випробувальна машина (до 50 кН) з комплектом аксесуарів (31720000-9 електромеханічне обладнання)
Очікувана вартість
187 900,00 UAH
UA-2021-09-21-003118-a 81e253cb96254a03b3e50d09ed8752fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ковальова

+380968332267 kovnatrub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Наталія Ковальова
+380968332267
kovnatrub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 09:00
Очікувана вартість: 187 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання


інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком 1 та Додаток 2 до цього оголошення.

інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком 1 та Додаток 2 до цього оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
багатофункціональна універсальна електромеханічна випробувальна машина (до 50 кН) з комплектом аксесуарів (31720000-9 електромеханічне обладнання). Код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 31720000-9 електромеханічне обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021  —  20 грудня 2021
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця на підставі рахунку та видаткової накладної на передачу Товару Покупцю. Покупець здійснює 100% оплату Товару протягом трьох банківських днів з дати поставки Товару, при умові отримання коштів від головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

11.1. На підставі положень ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. 11.2. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. 11.3. Розмір забезпечення пропозиції: 1 900,00 грн. 11.4. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.5. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 11.6. Забезпечення пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому Учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 11.7. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання Переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок Замовника.

Сума забезпечення: 1900 UAH
21 вересня 2021 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 15:52
Додаток 2 Проект договора Випробув машина.doc
21 вересня 2021 15:51
Додаток 1 ТЗ.docx
21 вересня 2021 15:51
Додаток 3 Інші документи.docx
21 вересня 2021 15:51
Додаток 4.docx
21 вересня 2021 15:51
Оголошення випроб машина.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСС" 187 800,00
UAH з ПДВ
187 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 11:40
Електронний підпис
28 вересня 2021 11:40
Квітанція.pdf
28 вересня 2021 11:40
Квітанція.pdf.p7s
28 вересня 2021 11:31
Електронний підпис
28 вересня 2021 11:31
ЕМСС_UA-2021-09-21-003118-a.pdf.p7s
28 вересня 2021 11:31
Банківська гарантія.zip.p7s
28 вересня 2021 11:31
3.Наказ_директор_ЕМСС.pdf.p7s
28 вересня 2021 11:31
Банківська гарантія.zip
28 вересня 2021 11:31
1.Статут_ЕМСС.pdf
28 вересня 2021 11:31
3.Наказ_директор_ЕМСС.pdf
28 вересня 2021 11:31
6.Витяг ПДВ_ЕМСС.pdf.p7s
28 вересня 2021 11:31
1.Статут_ЕМСС.pdf.p7s
28 вересня 2021 11:31
ЕМСС_UA-2021-09-21-003118-a.pdf
28 вересня 2021 11:31
2.Протокол 2_ЕМСС.pdf.p7s
28 вересня 2021 11:31
2.Протокол 2_ЕМСС.pdf
28 вересня 2021 11:31
6.Витяг ПДВ_ЕМСС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСС"
#41587616
Переможець 187 800,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 10:05

Документи

01 жовтня 2021 10:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСС"
#41587616
187 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 10:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 10:09
ДУ2 11-10ВМ.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:09
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 13:35
Скан ДУ 11-10.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 13:35
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ1 ОПУБ.doc зміни до договору
12 грудня 2022 13:34
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 14:37
договір 11 10 випроб машина.pdf укладений
11 жовтня 2021 14:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
багатофункціональна універсальна електромеханічна випробувальна машина (до 50 кН) з комплектом аксесуарів (31720000-9 електромеханічне обладнання). Код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 31720000-9 електромеханічне обладнання. 1 комплект 187 800,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, Сторони дійшли згоди на підставі положень п.4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до абз.2 п.9.1 та п.9.3 договору № 11/10-ВМ від 11.10.2021 (далі - Договір), а саме у зв’язку з обставинами непереборної сили, викласти абз.2 п. 2.1 та абз.1 п.9.1 Договору у новій редакції: «абз.2 п.2.1. Продавець надає послуги з встановлення, підключення, налаштування, гарантійного обслуговування Товару та навчання працівників Покупця у період з 01.01.2022 по 31.12.2023 згідно з письмовою заявкою Покупця, але не раніше повної оплати Товару Покупцем.»; «абз.1 п.9.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє по 31 грудня 2023 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 2.У зв’язку зі зміною юридичної та поштової адреси Продавця, Сторони домовилися викласти у Договорі їх у новій редакції: «Юридична адреса: 61016, м. Харків, вул. Андріївська 41/43. Поштова адреса: 61016, м. Харків, вул. Андріївська 41/43».
Номер договору про закупівлю: 11/10-ВМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, Сторони дійшли згоди на підставі положень п.4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до абз.2 п.9.1 та п.9.3 договору №11/10-ВМ від 11.10.2021 (далі - Договір), а саме у зв’язку з обставинами непереборної сили, викласти абз.2 п. 2.1 та абз.1 п.9.1 Договору у новій редакції: «абз.2 п.2.1. Продавець надає послуги з встановлення, підключення, налаштування, Товару та навчання працівників Покупця у період з 01.01.2023 по 31.12.2024 згідно з письмовою заявкою Покупця, але не раніше повної оплати Товару Покупцем.»; «абз.1 п.9.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє по 31 грудня 2024 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.».
Номер договору про закупівлю: 11/10-ВМ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
багатофункціональна універсальна електромеханічна випробувальна машина (до 50 кН) з комплектом аксесуарів (31720000-9 електромеханічне обладнання). Код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 31720000-9 електромеханічне обладнання. 1 комплект 187 800,00
UAH з ПДВ