Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 14:08 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 14 384 456,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 923,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція напірного колектору від КНС-8 по вул. Володимира Великого, що проходить біля міської лікарні № 2 в Саксаганському районі м. Кривий Ріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 14:36 |
Перелік змін.docx | |
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 1.Технічне завдання зі змінами.xls | |
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 2. Перелік документів.doc | |
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc | |
22 вересня 2021 14:35 |
тендерна документація.doc |
22 вересня 2021 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2021 14:36 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 4. Проект договору.doc
|
|||
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 1.Технічне завдання зі змінами.xls
|
|||
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 2. Перелік документів.doc
|
|||
22 вересня 2021 14:35 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc
|
|||
22 вересня 2021 14:35 |
тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000084 ● f9f7cca7b7b14e5295b8fab4ab6809ba
- Статус: завершено ● Дата: 22 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-09-21-002982-a 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 16:48:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція напірного колектору від КНС-8 по вул. Володимира Великого, що проходить біля міської лікарні № 2 в Саксаганському районі м. Кривий Ріг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-21-002982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-23 10:21:32
На Запит про надання пояснення від 2022-06-20
З питання щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі повідомляємо наступне: Обґрунтування технічних та якісних характеристик визначено згідно з затвердженим позитивним експертним звітом № 04-002-21-В від 28 квітня 2021р. та розміщено на сторінці офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» виконавчого комітету Криворізької міської ради за адресою:
https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 4 вищевказаної Постанови, було рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Статуту замовник є комунальним підприємством, яке засновано на комунальній власності територіальної громади міста. Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова Кабінету Міністрів України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету, для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер, а з урахуванням того, що комунальне підприємство не є органом місцевого самоврядування, підстав для розміщення на власному веб-сайті обґрунтування характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у комунального підприємства немає. Пунктом 4-1 вищевказаної Постанови передбачено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: -обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; -оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Замовник відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.01.2021, розміщеного на офіційному сайті Державної казначейської служби України є одержувачем бюджетних коштів, а не їх розпорядником, а тому відсутні підстави для застосування п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" |
14 364 315,60
UAH з ПДВ
|
14 364 315,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" |
14 381 616,00
UAH з ПДВ
|
14 381 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" #32627129 |
Переможець |
14 364 315,60
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 13:18
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 13:18
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Криворіжагробуд" приватного акціонерного товариства "Криворіжгазбуд" #32627129 |
14 364 315,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:16
|
ДУ-6 до Договору №168-КБ (перенос).pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2022 12:18
|
ДУ5 168-КБ.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2022 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 17:00
|
ДУ №3 до договору 168-КБ0001.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 14:37
|
ДУ№2 до 168-КБ.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 15:50
|
ДУ 1 168-КБ.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2021 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 10:13
|
168-КБ.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 168-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору 168-КБ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 168-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 до договору про закупівлю робіт №168-КБ від 22.10.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виникнення об"єктивних підстав |
Номер договору про закупівлю: | 168-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 до договору про закупівлю робіт №168-КБ від 22.10.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у банківські реквизити |
Номер договору про закупівлю: | 168-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №5 до договору про закупівлю робіт №168-КБ від 22.10.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 168-КБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №5 до договору №168-КБ від 22.10.21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |