Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВМКЦ Південного регіону)
Очікувана вартість
547 000,00 UAH
UA-2021-09-21-001940-a ● 4288d8d587d04ddb9fdd516c64f92205
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичний клінічний центр Південного регіону |
Код ЄДРПОУ: | 08199969 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Дядічкін Андрій +380487258212 vmkcpivdreg_tender@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 12:26 |
Очікувана вартість: | 547 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВМКЦ Південного регіону)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт 100% після підписання акту прийому передачі виконаних робіт КБ -2в. на протязі 30 календарних днів, від дати підписання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2021 13:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2021 13:37 |
Додаток 11. Конфігурацію вікон.docx | |
29 вересня 2021 13:36 |
ТД вікна 73 будівля зміни 29.09.21.doc | |
29 вересня 2021 13:36 |
протокол 160.PDF | |
22 вересня 2021 13:20 |
ТД вікна 73 будівля зміни 22.09.21.doc | |
22 вересня 2021 13:20 |
протокол 152.PDF | |
21 вересня 2021 13:09 |
ТД вікна 73 будівля 21.09.21.doc |
29 вересня 2021 13:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 вересня 2021 13:37 |
Додаток 11. Конфігурацію вікон.docx
|
||||||
29 вересня 2021 13:36 |
ТД вікна 73 будівля зміни 29.09.21.doc
|
||||||
29 вересня 2021 13:36 |
протокол 160.PDF
|
||||||
22 вересня 2021 13:20 |
ТД вікна 73 будівля зміни 22.09.21.doc
|
||||||
22 вересня 2021 13:20 |
протокол 152.PDF
|
||||||
21 вересня 2021 13:09 |
ТД вікна 73 будівля 21.09.21.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 27 вересня 2021 14:06
Дата відповіді: 29 вересня 2021 13:42
Доброго дня шановний Замовнику!
Надайте будь ласка конфігурацію вікон (глухі,відкривні),для можливості чіткого прорахунку? Також просимо надати технічні характеристики металопластикових конструкцій (кількість камер, монтажна ширина профіля, формула склопакета та ін. ), для точного прорахунку та для можливості рівноправної участі всіх учасників.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учасник!
Внесено зміни в тендерну документацію.
Внесено зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-21-001940-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ ", Код ЄДРПОУ:20602646
Дата подання: 20 жовтня 2021 16:14
Вимога
Вих. № 840
від 20.10.2021 р.
Тендерному комітету
Військово-медичного клінічного центру
Південного регіону
вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044
ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів
за відкритими торгами у закупівлі
UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7
Столярні та теслярні роботи
(монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73,
ВКМЦ Південного регіону)
вул. Білоцерківська, 1., м. Фастів, Київська обл., 08500
ВИМОГА
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону), тендерним комітетом ВМКЦ ПР протоколом № 189 від 18.10.2021 року під надуманими, безпідставними приводами ухвалено незаконне, неправомірне рішення, яким відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» (396 150,00 грн. з ПДВ).
По перше, відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Таким чином Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону.
По друге. У зазначеному протоколі Замовника № 189 від 18.10.2021 року зазначено:
1. «Лист-згода на обробку персональних даних разом із підписом містить печатку. З огляду на те, що згоду на обробку персональних даних надає фізична особа, печатка не вимагається».
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» це юридична, а не фізична особа. Тому документи підписує директор Губатий О.К. і звісно ж, завіряє печаткою цієї юридичної особи.
2. «Наданий учасником Протокол про призначення директора, містить інформацію про створення ТОВ, при цьому, на протоколі відтиск печатки підприємства, що суперечить чинному законодавству».
Відповідно до ДСТУ 4163-2003 п. 5.26 Відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Цей перелік міститься в інструкції з діловодства організації.
Згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Відповідно до ДСТУ 4163:2020 п. 5.23. Юридичні особи, що відповідно до положення (статуту) мають гербову печатку або основну круглу печатку юридичної особи із зазначенням найменування та ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ, можуть засвідчувати на документі підпис посадової (відповідальної) особи. Перелік документів, підписи на яких потрібно скріплювати печаткою юридичної особи, визначає юридична особа на підставі законодавства та з унесенням в інструкцію з діловодства.
Таким чином право ставити чи не ставити на документи печатку наділено організацію.
Питання: то що суперечить чинному законодавству??? Адже ДСТУ і приймається на підставі чинного законодавства.
3. «Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, яка крім підпису керівника, містить підпис та печатку інженера-проектувальника. Таким чином, учасником не надано документи, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника».
За стандартною процедурою кошторисну документацію готує інженер-проектувальник, який має на це Сертифікат і власну печатку, що підтверджує виконання ним робіт. Тендерною документацією не вимагається надання документів, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника. Якби Замовником не було умисно з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект», порушено вимоги статті 29 частини 16 Закону, Учасник надав би копію Сертифіката інженера-проектувальника у встановлений Законом термін.
4. «Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації».
Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися.
5. «Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником не в повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація».
Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником у повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація.
Окрім запропонованого Замовником для заповнення Учасником у формі довідки за довільною формою Додатку 6 (ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТ.17 ЗАКОНУ вих. № 791 від 29.09.2021 р.), який складається із дванадцяти пунктів, ТОВ «Будкомплект» надав Замовнику власну Довідку про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі (Вих. № 789 від 29.09.2021 р.). Ця довідка, викладена на двох сторінках, складається з усіх пунктів частини першої статті 17 і частини другої статті 17 Закону, містить вичерпну інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Підтверджуючі документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до вимог Закону і тендерної документації, подає лише переможець.
Зрештою навіть на площадці електронних закупівель у документах Учасника за цим тендером зазначено, що інформація щодо порушень ТОВ «Будкомплект» статті 17 Закону відсутня.
6. «Відповідно до положень Статуту управління поточної діяльністю Товариства здійснює Виконавчий орган. п. 7.39 Статуту передбачено, що Повноваження одноосібного виконавчого органу можуть бути припинені або він може бути тимчасово відсторонений. Приписами п. 13.3 Статуту визначено, що форма найму виконавчого органу товариства «директора», його заступника, головного бухгалтера – контрактна. Тож, учасником не надано контракт директора, не підтверджено повноваження підписанта».
У складі тендерної пропозиції Учасником надано:
Протокол № 1 Загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Будкомплект» від 20 серпня 2012 року на яких Губатого О.К. призначено директором;
Наказ № 1-к від 20 серпня 2012 року, відповідно до якого Губатий О.К. вступив на посаду директора ТОВ «Будкомплект» і прийняв на себе обов’язки згідно Статуту і діючого Законодавства;
Виписку з ЄДРПОУ відповідно до якої Губатий О.К. є керівником ТОВ «Будкомплект» і має повноваження вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо без обмежень.
Засновником і 100% бенефіціарним власником ТОВ «Будкомплект» є Губатий О.К. Він же – Губатий О.К. є і директором. Губатий О.К. не може укладати контракт сам із собою.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект»
вимагає:
1. Скасувати протокол № 189 засідання тендерного комітету ВМКЦ ПР щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі «45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону)» від 18.10.2021 року.
2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону).
У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» звернеться із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
Додатки додаються у доданих файлах.
Директор ТОВ «Будкомплект»
Губатий О.К.
Розгорнути
Згорнути
від 20.10.2021 р.
Тендерному комітету
Військово-медичного клінічного центру
Південного регіону
вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044
ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів
за відкритими торгами у закупівлі
UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7
Столярні та теслярні роботи
(монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73,
ВКМЦ Південного регіону)
вул. Білоцерківська, 1., м. Фастів, Київська обл., 08500
ВИМОГА
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону), тендерним комітетом ВМКЦ ПР протоколом № 189 від 18.10.2021 року під надуманими, безпідставними приводами ухвалено незаконне, неправомірне рішення, яким відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» (396 150,00 грн. з ПДВ).
По перше, відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Таким чином Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону.
По друге. У зазначеному протоколі Замовника № 189 від 18.10.2021 року зазначено:
1. «Лист-згода на обробку персональних даних разом із підписом містить печатку. З огляду на те, що згоду на обробку персональних даних надає фізична особа, печатка не вимагається».
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» це юридична, а не фізична особа. Тому документи підписує директор Губатий О.К. і звісно ж, завіряє печаткою цієї юридичної особи.
2. «Наданий учасником Протокол про призначення директора, містить інформацію про створення ТОВ, при цьому, на протоколі відтиск печатки підприємства, що суперечить чинному законодавству».
Відповідно до ДСТУ 4163-2003 п. 5.26 Відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Цей перелік міститься в інструкції з діловодства організації.
Згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Відповідно до ДСТУ 4163:2020 п. 5.23. Юридичні особи, що відповідно до положення (статуту) мають гербову печатку або основну круглу печатку юридичної особи із зазначенням найменування та ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ, можуть засвідчувати на документі підпис посадової (відповідальної) особи. Перелік документів, підписи на яких потрібно скріплювати печаткою юридичної особи, визначає юридична особа на підставі законодавства та з унесенням в інструкцію з діловодства.
Таким чином право ставити чи не ставити на документи печатку наділено організацію.
Питання: то що суперечить чинному законодавству??? Адже ДСТУ і приймається на підставі чинного законодавства.
3. «Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, яка крім підпису керівника, містить підпис та печатку інженера-проектувальника. Таким чином, учасником не надано документи, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника».
За стандартною процедурою кошторисну документацію готує інженер-проектувальник, який має на це Сертифікат і власну печатку, що підтверджує виконання ним робіт. Тендерною документацією не вимагається надання документів, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника. Якби Замовником не було умисно з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект», порушено вимоги статті 29 частини 16 Закону, Учасник надав би копію Сертифіката інженера-проектувальника у встановлений Законом термін.
4. «Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації».
Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися.
5. «Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником не в повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація».
Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником у повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація.
Окрім запропонованого Замовником для заповнення Учасником у формі довідки за довільною формою Додатку 6 (ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТ.17 ЗАКОНУ вих. № 791 від 29.09.2021 р.), який складається із дванадцяти пунктів, ТОВ «Будкомплект» надав Замовнику власну Довідку про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі (Вих. № 789 від 29.09.2021 р.). Ця довідка, викладена на двох сторінках, складається з усіх пунктів частини першої статті 17 і частини другої статті 17 Закону, містить вичерпну інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Підтверджуючі документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до вимог Закону і тендерної документації, подає лише переможець.
Зрештою навіть на площадці електронних закупівель у документах Учасника за цим тендером зазначено, що інформація щодо порушень ТОВ «Будкомплект» статті 17 Закону відсутня.
6. «Відповідно до положень Статуту управління поточної діяльністю Товариства здійснює Виконавчий орган. п. 7.39 Статуту передбачено, що Повноваження одноосібного виконавчого органу можуть бути припинені або він може бути тимчасово відсторонений. Приписами п. 13.3 Статуту визначено, що форма найму виконавчого органу товариства «директора», його заступника, головного бухгалтера – контрактна. Тож, учасником не надано контракт директора, не підтверджено повноваження підписанта».
У складі тендерної пропозиції Учасником надано:
Протокол № 1 Загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Будкомплект» від 20 серпня 2012 року на яких Губатого О.К. призначено директором;
Наказ № 1-к від 20 серпня 2012 року, відповідно до якого Губатий О.К. вступив на посаду директора ТОВ «Будкомплект» і прийняв на себе обов’язки згідно Статуту і діючого Законодавства;
Виписку з ЄДРПОУ відповідно до якої Губатий О.К. є керівником ТОВ «Будкомплект» і має повноваження вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо без обмежень.
Засновником і 100% бенефіціарним власником ТОВ «Будкомплект» є Губатий О.К. Він же – Губатий О.К. є і директором. Губатий О.К. не може укладати контракт сам із собою.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект»
вимагає:
1. Скасувати протокол № 189 засідання тендерного комітету ВМКЦ ПР щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі «45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону)» від 18.10.2021 року.
2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону).
У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» звернеться із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
Додатки додаються у доданих файлах.
Директор ТОВ «Будкомплект»
Губатий О.К.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2021 16:02
Повернуто до розгляду тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПЛЕКТ"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-21-001940-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ", Код ЄДРПОУ:40668704
Дата подання: 23 жовтня 2021 17:26
вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне :
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник надав Договір з кодом 45450000-6 та довідку форми КБ-3 з актом приймання виконаних будівельних робіт(Кб-2), які свідчать про виконання лише частини робіт у порівнянні з роботами визначеними Дефектним актом у тендерній документації.
ТОВ «БК Фрегат» надано договір в повному обсязі (файл Договір .pdf.zip) на сумму 397 730,67грн разом з підтвердженням виконання договору (форми КБ-3,КБ-2в на сумму 397 730,67грн)
2. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою, зокрема у довідці щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону зазначив, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"(крім нерезидентів).
Під час перевірки у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань встановлена відсутність інформації, передбаченої пунктом 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
В пункті 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»зазначено:
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;
ТОВ «БК Фрегат» на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ https://usr.minjust.gov.ua/content/home було сформовао безкоштовний запит 23.10.2021 року з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
3. Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації.
Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися.
Замовником не було висунуто жодних вимог, в якому вигляді учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни та/або калькуляція та/або інший документ який підтверджує вартість послуг.
Також, наголошуємо, що згідно п16. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» -
«п.16.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Замовник не надав Учаснику 24 години на «усунення невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Вимагаємо скасувати своє рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону)»- ТОВ «БК Фрегат» (Код в ЄДРПОУ 40668704) зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 99 від «23» жовтня 2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне :
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник надав Договір з кодом 45450000-6 та довідку форми КБ-3 з актом приймання виконаних будівельних робіт(Кб-2), які свідчать про виконання лише частини робіт у порівнянні з роботами визначеними Дефектним актом у тендерній документації.
ТОВ «БК Фрегат» надано договір в повному обсязі (файл Договір .pdf.zip) на сумму 397 730,67грн разом з підтвердженням виконання договору (форми КБ-3,КБ-2в на сумму 397 730,67грн)
2. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою, зокрема у довідці щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону зазначив, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"(крім нерезидентів).
Під час перевірки у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань встановлена відсутність інформації, передбаченої пунктом 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
В пункті 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»зазначено:
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;
ТОВ «БК Фрегат» на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ https://usr.minjust.gov.ua/content/home було сформовао безкоштовний запит 23.10.2021 року з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
3. Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації.
Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися.
Замовником не було висунуто жодних вимог, в якому вигляді учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни та/або калькуляція та/або інший документ який підтверджує вартість послуг.
Також, наголошуємо, що згідно п16. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» -
«п.16.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Замовник не надав Учаснику 24 години на «усунення невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Вимагаємо скасувати своє рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону)»- ТОВ «БК Фрегат» (Код в ЄДРПОУ 40668704) зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 99 від «23» жовтня 2021 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2021 14:54
Шановний Учасник!
Ваша скарга буде розглянута на засіданні тендерного комітету.
Ваша скарга буде розглянута на засіданні тендерного комітету.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-21-001940-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ", Код ЄДРПОУ:40668704
Дата подання: 23 жовтня 2021 17:39
вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Витяг з єдр
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2021 14:14
Шановний Учасник!
Ваша скарга буде розглянута на засіданні тендерного комітету.
Ваша скарга буде розглянута на засіданні тендерного комітету.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-21-001940-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ ", Код ЄДРПОУ:20602646
Дата подання: 28 жовтня 2021 10:15
Дата подання: 28 жовтня 2021 10:15
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ОРГАН ОСКАРДЖЕННЯ:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК (суб’єкт скарження):
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» в особі директора Губатий Олександр Кузьмич
08500, Україна, обл. Київська, м. Фастів, вул. Білоцерківська, 1 ЄДРПОУ 20602646
тел.: 067-231-85-96
e-mail: Viking-@ukr.net
ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ:
Військово-медичний клінічний центр
Південного регіону
65044, Україна., обл. Одеська, м. Одеса вул. Пироговська, 2.
ЄДРПОУ 08199969
тел. 0671268102
СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ:
UA-2021-09-21-001940-а
4288d8d587d04ddb9fdd516c64f92205
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ:
ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону)
ЗАГАЛЬНА ОЧІКУВАННА ВАРТІСТЬ:
547000,00 грн. з ПДВ
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
21 вересня 2021 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю (із змінами від 22 вересня 2021 року і 29 вересня 2021 року) ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону).
12 жовтня 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» ( далі за текстом – ТОВ «Будкомплект»).
18 жовтня 2021 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол № 189 від 18.10.2021 року тендерного комітету ВМКЦ щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі «45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону)», яким відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будкомплект» на підставі абзацу 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
ТОВ «Будкомплект» вважає це рішення Замовника незаконним, таким, що прийняте під надуманими, безпідставними приводами.
По перше. відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Таким чином, Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону.
По друге. У зазначеному протоколі Замовника № 189 від 18.10.2021 року зазначено:
1. «Лист-згода на обробку персональних даних разом із підписом містить печатку. З огляду на те, що згоду на обробку персональних даних надає фізична особа, печатка не вимагається».
Але ж Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» це юридична, а не фізична особа. Тому документи підписує директор Губатий О.К. і звісно ж, завіряє печаткою цієї юридичної особи.
2. «Наданий учасником Протокол про призначення директора, містить інформацію про створення ТОВ, при цьому, на протоколі відтиск печатки підприємства, що суперечить чинному законодавству».
Але ж Відповідно до ДСТУ 4163-2003 п. 5.26 Відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Цей перелік міститься в інструкції з діловодства організації.
Згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Відповідно до ДСТУ 4163:2020 п. 5.23. Юридичні особи, що відповідно до положення (статуту) мають гербову печатку або основну круглу печатку юридичної особи із зазначенням найменування та ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ, можуть засвідчувати на документі підпис посадової (відповідальної) особи. Перелік документів, підписи на яких потрібно скріплювати печаткою юридичної особи, визначає юридична особа на підставі законодавства та з унесенням в інструкцію з діловодства.
Таким чином право ставити чи не ставити на документи печатку наділено організацію.
3. «Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, яка крім підпису керівника, містить підпис та печатку інженера-проектувальника. Таким чином, учасником не надано документи, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника».
Але ж за стандартною процедурою кошторисну документацію готує інженер-проектувальник, який має на це Сертифікат і власну печатку, що підтверджує виконання ним робіт. Тендерною документацією не вимагається надання документів, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника. Якби Замовником не було умисно з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект», порушено вимоги статті 29 частини 16 Закону, Учасник надав би копію Сертифіката інженера-проектувальника у встановлений Законом термін.
4. «Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації».
Але ж кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися. Підтверджуючі документи надаємо у додатках.
5. «Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником не в повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація».
Але ж Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником у повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація.
Окрім запропонованого Замовником для заповнення Учасником у формі довідки за довільною формою Додатку 6 (ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТ.17 ЗАКОНУ вих. № 791 від 29.09.2021 р.), який складається із дванадцяти пунктів, ТОВ «Будкомплект» надав Замовнику власну Довідку про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі (Вих. № 789 від 29.09.2021 р.). Ця довідка, викладена на двох сторінках, складається з усіх пунктів частини першої статті 17 і частини другої статті 17 Закону, містить вичерпну інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Підтверджуючі документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до вимог Закону і тендерної документації, подає лише переможець.
Зрештою навіть на площадці електронних закупівель у документах Учасника за цим тендером зазначено, що інформація щодо порушень ТОВ «Будкомплект» статті 17 Закону відсутня. Підтверджуючі документи надаємо у додатках.
6. «Відповідно до положень Статуту управління поточної діяльністю Товариства здійснює Виконавчий орган. п. 7.39 Статуту передбачено, що Повноваження одноосібного виконавчого органу можуть бути припинені або він може бути тимчасово відсторонений. Приписами п. 13.3 Статуту визначено, що форма найму виконавчого органу товариства «директора», його заступника, головного бухгалтера – контрактна. Тож, учасником не надано контракт директора, не підтверджено повноваження підписанта».
Але ж у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Будкомплект» надано:
Протокол № 1 Загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Будкомплект» від 20 серпня 2012 року на яких Губатого О.К. призначено директором;
Наказ № 1-к від 20 серпня 2012 року, відповідно до якого Губатий О.К. вступив на посаду директора ТОВ «Будкомплект» і прийняв на себе обов’язки згідно Статуту і діючого Законодавства;
Виписку з ЄДРПОУ відповідно до якої Губатий О.К. є керівником ТОВ «Будкомплект» і має повноваження вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо без обмежень.
Засновником і 100% бенефіціарним власником ТОВ «Будкомплект» є Губатий О.К. Він же – Губатий О.К. є і директором. Губатий О.К. не може укладати контракт сам із собою.
Тому Учасник ТОВ вважає, що Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект»
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі;
3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати протокол № 189 засідання тендерного комітету ВМКЦ ПР щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі UA-2021-09-21-001940-a «45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону)» від 18.10.2021 року.
4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону).
Додатки:
1. Протокол № 189 від 18.10.2021 року тендерного комітету ВМКЦ.
2. Підсумкова відомість ресурсів.
3. Дефектний акт.
4. Локальний кошторис.
5. Ст. 17 Додаток № 6 (вих. № 791 від 29.09.2021 р.).
6. Довідка Ст. 17 про відсутність підстав відмови у процедурі закупівлі (вих. № 789 від 29.09.2021 р.).
7. Додаток № 6 ТД Замовника на двох сторінках.
Директор ТОВ «Будкомплект» О.К. Губатий
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2021 11:39
рішення від 01.11.2021 №24608.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 11:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2021 №25369.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2021 15:25
рішення від 10.11.2021 №25369.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2021 10:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " |
398 889,58
UAH з ПДВ
|
396 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ" |
458 529,69
UAH з ПДВ
|
398 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ПЕШКОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
501 000,00
UAH з ПДВ
|
498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІДЖИЛОВ ВІКТОР ДМИТРОВИЧ" |
546 637,07
UAH з ПДВ
|
546 637,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " #20602646 |
Відхилено |
396 150,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 10:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ" #40668704 |
Відхилено |
398 880,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 12:48
|
Фізична особа-підприємець ПЕШКОВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2968102338 |
Відхилено |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 15:50
|
ФОП "ІДЖИЛОВ ВІКТОР ДМИТРОВИЧ" #2541210294 |
Переможець |
546 637,07
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 09:37
|
ІДЖИЛОВ_420.PDF | укладений |
26 листопада 2021 09:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВМКЦ Південного регіону) | 1 | послуга |
546 637,07
UAH
|