Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друк сертифікатів
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2021-09-21-000915-c cedd963a00584fe3b601408ca2d6f2c7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власюк Олена Василівна

380412241948 elenavlassuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет "Житомирська політехніка "
Код ЄДРПОУ: 05407870
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103
Контактна особа: Власюк Олена Василівна
380412241948
elenavlassuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2021 12:55
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Друк сертифікатів (5587 шт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5587 штуки
Друк сертифікатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником в національній валюті після підписання акту виконаних робіт (наданих послуг) в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів Місцезнаходження замовника: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103 Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 2 до Оголошення. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 10:07
Оголошення (спрощена закупівля).doc
21 вересня 2021 10:07
Пропозиція Додаток 1.docx
21 вересня 2021 10:06
«Технічна специфікація» Додаток 2.docx
21 вересня 2021 10:06
Договір_Надання послуг Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех Вимоги
Дата подання: 22 вересня 2021 16:37
Дата відповіді: 23 вересня 2021 08:34
Просимо уточнення: 5587 штук однакових? чи кожен із внесенням данніх (персоніфікацією)?
Відповідь: Кожен сертифікат має містити індивідуальні персональні дані осіб.
Вимоги протиречать одна одній
Дата подання: 25 вересня 2021 16:24
Дата відповіді: 26 вересня 2021 21:13
Додаток №2 до оголошення - "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". В загальних вимогах вказано, що "Переможцю спрощеної закупівлі буде надано зразок бланка сертифіката а також перелік персональних даних з метою дотримання технічних вимог для його виготовлення." Просимо видалити помилково внесений пункт "Замовник залишає за собою право вимагати зразок запропонованого товару протягом періоду кваліфікації." оскільки він протиречить вказаному вище: оскільки Замовник не надає макетів сертифікатів (оригінал-макети відсутні в тендерній документації), учасник і переможець може надати зразок запропонованого товару тільки ПІСЛЯ розробки цього макету на підставі наданих Замовником зразків бланка сертифіката.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Готовий макет сертифікату буде наданий переможцю та в разі необхідності МОЖЕ бути затребуваний для перевірки якості друку (мова про заповнення та внесення персональних даних на даному етапі не йде).
Тех вимоги
Дата подання: 25 вересня 2021 17:02
Дата відповіді: 26 вересня 2021 21:12
Кожен сертифікат має містити індивідуальні персональні дані осіб. 5587 виготовити і поставити за 1 день - ця вимога обмежує колоо потенційних учасників. Просимо виправити терміни і поставити реальні - з урахуванням доставки продукції перевізником.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне:
Замовник, оголошуючи закупівлю, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює строк поставки товару. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних строків постачання товару при їх закупівлі закон не містить, отже, цей строк встановлюється Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності, та залежно від власної потреби. Вимога щодо необхідності строку поставки товару Постачальником впродовж на наступний день після отримання заявки замовника Товар повинен бути поставлений за адресою замовника"жодним чином не дискримінує та не обмежує конкуренцію серед учасників, а лише встановлює конкретний строк, протягом якого Замовник має необхідність отримати товар, закупівлю якого здійснює.
Наголошуємо також, що Закон не містить окремих вимог щодо того, що Замовник має враховувати особисті побажання та «особливості місця знаходження» окремих постачальників.
ст. 31 Господарського кодексу України «Дискримінація суб'єктів господарювання» не містить жодних обмежень щодо встановлення Замовниками необхідних їм строків поставки товару, а суб’єкти господарювання-постачальники, які б займали монопольне становище на ринку товару, що є предметом закупівлі, відсутні взагалі.
Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників закупівлі.
Відповідно до статті 16, пункту 7 частини 2 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. До таких вимог віднесено, в т.ч. і строки поставки товарів.
Разом з цим інформуємо, що частиною 1 статті 251 Цивільного кодексу України унормовано: «Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення».
Частиною 5 статті 254 Цивільного кодексу України вказано: «Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.»
Відтак навіть у випадку отримання заявки учасником у п’ятницю або передсвятковий день стосовно поставки товару, такий строк завершується у перший робочий день після спливу вихідного або святкового дня.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися тендерним комітетом за підставу для внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЄВРО-ВОЛИНЬ" 30 728,50
UAH з ПДВ
25 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕРГІЄНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 36 315,50
UAH з ПДВ
25 141,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 44 584,26
UAH з ПДВ
44 584,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 14:08
Електронний підпис
29 вересня 2021 14:08
Наказ на директора.pdf
29 вересня 2021 14:08
Витяг Євро-Волинь.pdf
29 вересня 2021 14:08
Сертифікати 09..pdf
29 вересня 2021 14:08
Технічна специфікація.pdf
29 вересня 2021 14:08
Довідка про ліцензію.pdf
29 вересня 2021 14:08
виписка Євро-волинь.pdf
29 вересня 2021 14:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2021 19:54
Електронний підпис
29 вересня 2021 19:53
Пропозиція.pdf
29 вересня 2021 19:53
Витяг ЄДР.pdf
29 вересня 2021 19:53
Договір_ специфікація.pdf
29 вересня 2021 19:53
гарантійний лист.pdf
29 вересня 2021 19:53
Паспорт.pdf
29 вересня 2021 19:53
Виписка ЄДР.pdf
29 вересня 2021 19:53
ІПН.pdf

Публічні документи

29 вересня 2021 13:16
Електронний підпис
29 вересня 2021 13:15
Погодженя з договором.pdf
29 вересня 2021 13:15
Відповідність ДСТУ.pdf
29 вересня 2021 13:15
Захист середовища.pdf
29 вересня 2021 13:15
Відомості ЄДРПОУ 16.07.2021.pdf
29 вересня 2021 13:15
Не залучення субпідряду.pdf
29 вересня 2021 13:15
Технічні вимоги.pdf
29 вересня 2021 13:15
Сертифікат якості.pdf
29 вересня 2021 13:15
Витяг ПДВ ТВГ 25.08.2021.pdf
29 вересня 2021 13:15
Пропозиція.pdf
29 вересня 2021 13:15
Вартість чистих активів.pdf
29 вересня 2021 13:15
Код доступу.pdf
29 вересня 2021 13:15
Згода персональні дані.pdf
29 вересня 2021 13:15
Витяг з ЄДР 02.09.2021 р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЄВРО-ВОЛИНЬ"

ФОП СЕРГІЄНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЄВРО-ВОЛИНЬ"
#33864521
Відхилено 25 140,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 16:24
ФОП СЕРГІЄНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3079123213
Переможець 25 141,50
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕРГІЄНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3079123213
25 141,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 14:22
279 спрощена.pdf укладений
01 жовтня 2021 14:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Друк сертифікатів 5587 штуки 4,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 141,50
UAH