Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт навчального корпусу БДМУ по пл.Театральній, 2 в м. Чернівці
Очікувана вартість
1 431 384,00 UAH
UA-2021-09-20-011971-b 1181d5a811b44fe29c79852c62ca2c16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фрунзе Олександра Петрівна

+380669086463 alex.frunze@bsmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буковинський державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010971
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Театральна, 2
Контактна особа: Фрунзе Олександра Петрівна
+380669086463
alex.frunze@bsmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2021 14:24
Очікувана вартість: 1 431 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 156,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт навчального корпусу БДМУ по пл.Театральній, 2 в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, пл.Театральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здійснюється після того, як підрядник виконає роботи, підтвердженням є акт виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 17:40
оголошення_КР_Teatralna_200921.docx
20 вересня 2021 17:40
Додаток2_ТЗ_Кап Рем_ Театральна.docx
20 вересня 2021 17:40
проект договору_Капремонт_Театральна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-20-011971-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "СКРИПНИК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3214109445
Дата подання: 07 жовтня 2021 14:47
Оскарження дискваліфікації
У відповідь на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою доводимо до вашого відома, що:
1. В кошторисних документах, наданих нами в складі нашої пропозиції наявний номер кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, за яким у відкритих джерелах до.
2. Електронний файл кошторисних розрахунків дублює інформацію, надану в повному об’ємі у змісті інших документів, наданих у складі нашої пропозиції.
3. В тендерній документації викладеній Замовником не вимагалось надання довідки-підтвердження про усвідомлення змісту документації та вимог викладених Замовником.
4.Згідно п.14.8, першого абзацу документу "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" : "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб, що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі пропозиції, тощо.
Ідентифікатор закупівлі є окремим фрагментом, який не впливає на зміст поданих документів. Також зазначаємо, що ідентифікатор закупівлі був вказаних в кошторисних документах.
5. Кабель ВВГнгд 3*1,5, провід ВВГнг 3*1,5 присутні в кошторисній документації, наданій в складі нашої пропозиції.
Враховуючи вище вказане - рішення про нашу дискваліфікацію ми вважаємо необгрунтованим.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 жовтня 2021 14:47
Причина: редагування
Номер вимоги: UA-2021-09-20-011971-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "СКРИПНИК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3214109445
Дата подання: 07 жовтня 2021 14:49
Оскарження дискваліфікації
У відповідь на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою доводимо до вашого відома, що:
1. В кошторисних документах, наданих нами в складі нашої пропозиції наявний номер кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, за яким у відкритих джерелах доступна інформація про актуальний сертифікат.
2. Електронний файл кошторисних розрахунків дублює інформацію, надану в повному об’ємі у змісті інших документів, наданих у складі нашої пропозиції.
3. В тендерній документації викладеній Замовником не вимагалось надання довідки-підтвердження про усвідомлення змісту документації та вимог викладених Замовником.
4.Згідно п.14.8, першого абзацу документу "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" : "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб, що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі пропозиції, тощо.
Ідентифікатор закупівлі є окремим фрагментом, який не впливає на зміст поданих документів. Також зазначаємо, що ідентифікатор закупівлі був вказаних в кошторисних документах.
5. Кабель ВВГнгд 3*1,5, провід ВВГнг 3*1,5 присутні в кошторисній документації, наданій в складі нашої пропозиції.
Враховуючи вище вказане - рішення про нашу дискваліфікацію ми вважаємо необгрунтованим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2021 17:31
«1. п.6 Додатку №3 до Оголошення (ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ) щодо «..надання документів (скановані копії), передбачені в вимогах» документації оприлюднена з підписом Учасника.
2. п.19 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (8 стор., 3 абзац) (далі-Оголошення):
«Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації спрощеної закупівлі з боку Учасників процедури закупівлі є ознакою того, що Учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником у цій документації, про що Учасник у складі пропозиції надає довідку-підтвердження у довільній формі.»
Учасником ФОП Скрипник О.В. вище вказана довідка-підтвердження не була надана.
3. В Оголошенні вимагалося щоб, «Документи пропозиції (довідки, листи, інформація та ін.), що готуються безпосередньо учасником, повинні містити вихідний номер, дату складання та ідентифікатор закупівлі, подаються на фірмовому бланку учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та скріплені печаткою учасника (за наявності). Зазначена вимога не стосується оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, установами, організаціями.» Ідентифікатор закупівлі – унікальний код, за яким можна знайти закупівлю. Формальні помилки щодо ідентифікатора можливі в цифрах, а не відсутність його взагалі.
В поданих документах які готувалися безпосередньо Учасником ФОП Скрипник О.В. ідентифікатор закупівлі – відсутній.
4. В Додатку №2 до Оголошення вимагалося під час виконання прокладання проводів при схованій проводці застосовувати кабель ВВГнгд 3*1,5мм та проводи ВВГнг 3*2,5мм. Учасник ФОП Скрипник О.В. в своїй пропозиції вказав кабель ВВГ 3*1,5мм та кабель ВВГ 3*2,5мм. Кабелі ВВГнг і ВВГнгд Не поширюють горіння при одиночному і груповому прокладанні - по кабельній лінії вогонь не пройде в суміжне приміщення або будівлю. Крім властивості зниженої горючості кабель ВВГнгд виділяє менші обсяги диму і газу при вимушеному горінні. Його застосовують для електропроводки в місцях (приміщеннях) з великим скупченням людей для полегшеної візуальної орієнтації під час пожежі.
Також було зазначено, що «Можливе надання еквіваленту товару за умови, що технічні та якісні характеристики, запропонованого товару будуть рівноцінними, або кращими, ніж визначені Замовником. У випадку надання Учасником еквіваленту, він повинен обов’язково надати у складі пропозиції технічні характеристики еквіваленту та порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним Замовником характеристикам.»
Експлуатаційні характеристики кабельно-провідникової продукції яку в Додатку №2 до Оголошення вимагає Замовник значно відрізняються від запропонованої Учасником, порівняльна таблиця-відсутня.
5. п.5 Додатку №1 до Оголошення «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.»
Учасником ФОП Скрипник О.В. така довідка не надана в складі пропозиції.
6. п.12 Додатку №1 до Оголошення «Лист-гарантія від учасника про те, що під час надання робіт ним застосовуються усі необхідні заходи із захисту довкілля, дотримуються екологічних та гігієнічних норм, вимог охорони праці персоналу та надає завірену копію чинної (на час проведення закупівлі та виконання робіт) декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.»
Учасником ФОП Скрипник О.В. завірена копія чинної (на час проведення закупівлі та виконання робіт) декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – не надана в складі пропозиції.
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СКРИПНИК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" 1 380 736,00
UAH з ПДВ
1 380 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мазур Ігор Дмитрович 1 420 652,00
UAH з ПДВ
1 420 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 15:53
Електронний підпис
28 вересня 2021 15:51
IMG_0006.jpg
28 вересня 2021 15:51
IMG_0001.jpg
28 вересня 2021 15:51
IMG_0005.jpg
28 вересня 2021 15:51
форма пропозиції.jpg
28 вересня 2021 15:51
акт обстеження.jpg
28 вересня 2021 15:51
IMG_0007.jpg
28 вересня 2021 15:51
Сканироват_10002.JPG
28 вересня 2021 15:51
10016.JPG
28 вересня 2021 15:51
Сканироват_1.JPG
28 вересня 2021 15:51
10017.JPG
28 вересня 2021 15:51
відомість ресурсів.pdf
28 вересня 2021 15:51
договірна ціна .jpg
28 вересня 2021 15:51
графік виконання робіт.pdf
28 вересня 2021 15:51
інформаційна довідка.jpg
28 вересня 2021 15:51
10026.JPG
28 вересня 2021 15:51
Document_USR_1006404115.rtf
28 вересня 2021 15:51
Сканироват_10004.JPG
28 вересня 2021 15:51
відгук БДМУ.jpg
28 вересня 2021 15:51
дефектний акт.pdf
28 вересня 2021 15:51
Сканироват_10003.JPG
28 вересня 2021 15:51
Локальний кошторис.pdf
28 вересня 2021 15:51
IMG_0010.jpg
28 вересня 2021 15:51
Сканироват_10001.JPG
28 вересня 2021 15:51
IMG_0008.jpg
28 вересня 2021 15:51
зведений кошторис.jpg
28 вересня 2021 15:51
проект договору.pdf

Публічні документи

28 вересня 2021 19:08
Електронний підпис
28 вересня 2021 18:44
Електронний підпис
28 вересня 2021 18:40
Реєстр документів.pdf
28 вересня 2021 18:40
33Ліцензія 595218.pdf
28 вересня 2021 17:31
22Виписка з ЄДР.pdf
28 вересня 2021 17:31
130.imd
28 вересня 2021 17:31
20_62 Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2021 17:31
10Кошторис_Гузар2.pdf
28 вересня 2021 17:31
21Акт огляду обєкта.pdf
28 вересня 2021 17:31
36Договірна ціна.pdf
28 вересня 2021 17:31
23Витяг.pdf
28 вересня 2021 17:31
39Відомість ресурсів.pdf
28 вересня 2021 17:31
16Проект договору.pdf
28 вересня 2021 17:31
12Кошторис_Кобилянська42.pdf
28 вересня 2021 17:31
13Лист-відгук Замовника.pdf
28 вересня 2021 17:31
38 Зведений кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СКРИПНИК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА"

ФОП Мазур Ігор Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКРИПНИК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА"
#3214109445
Відхилено 1 380 736,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 11:54
ФОП Мазур Ігор Дмитрович
#2531916252
Переможець 1 420 652,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 16:09

Документи

06 жовтня 2021 11:54
Електронний підпис

Документи

13 жовтня 2021 16:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур Ігор Дмитрович
#2531916252
1 420 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 16:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 19:35
Підсумкова відомість ресурсів н.к. Театральна_ 2 03.11.2021.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-14.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-13.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-12.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-11.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-10..pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-9.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-8.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-7.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-6.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-5.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-4.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-3.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-2.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-1.pdf укладений
03 листопада 2021 19:30
Додаток3_звед.кошт.р.в. укладений
03 листопада 2021 19:30
Додаток2 укладений
03 листопада 2021 19:30
Додаток1 укладений
03 листопада 2021 19:30
договір №209/т укладений
03 листопада 2021 19:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт навчального корпусу БДМУ по пл.Театральній, 2 в м. Чернівці 1 роб 1 420 652,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2021 10:13
485 772,00 UAH UA518201720343191003200006525
БДМУ
UA723808050000000026004647757
ФОП Мазур І.Д.
Оплачений
29 грудня 2021 17:55
934 880,00 UAH UA518201720343191003200006525
БДМУ
UA723808050000000026004647757
ФОП Мазур І.Д.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 420 652,00
UAH