Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 79410000-1— “Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління”. Організація та проведення консультацій для інститутів громадянського суспільства.
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-09-20-010925-b e348753cb5614efaa089e7f57ecee811
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Базилєва

+380567709042 bazylieva@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43487092
Вебсайт: https://adm.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Центральний район ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ будинок 1
Контактна особа: Анна Базилєва
+380567709042
bazylieva@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 18:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Департамент);
Пр. О.Поля,1 м. Дніпро, 49004;
код за ЄДРПОУ – 43487092;
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 – 79410000-1— “Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління”. Організація та проведення консультацій для інститутів громадянського суспільства.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Виконавець має надати послуги з організації та проведення п’яти консультацій у форматі круглого столу з інститутами громадянського суспільства, тривалістю кожної не менше 3-х годин. На кожному круглому столі Виконавець повинен забезпечити участь не менше 30 учасників.
На кожній консультації має бути розкрита одна тема із нижченаведених відповідно до наданої таблиці. Теми не повинні повторюватися.
1. Соціальне підприємництво: формування та управління ефективною командою. Розвиток внутрішніх комунікацій.
2. Соціальне підприємство: Політичний інтелект. Консенсус та баланс інтересів.
3. Умови участі організацій громадянського суспільства у процедурах публічних закупівель. Огляд можливостей для участі у таких процедурах.
4. Права неприбуткових організацій громадянського суспільства на здійснення підприємницької діяльності.
5. Права організацій громадянського суспільства, які надають соціальні послуги за рахунок бюджетних коштів, у тому числі право користуватися державним та комунальним майном на пільгових засадах.
Виконавець розробляє порядок проведення та розгорнутий план (Програму) кожної консультації та надає Замовнику на погодження з електронної пошти відповідальної особи Виконавця. План повинен містити всю інформацію, яка узгоджується з Замовником. Замовник не менш, ніж за три робочі дні погоджує або відправляє на коригування план (Програму) шляхом направлення листа на електронну пошту Виконавця.
Місце проведення консультацій – м.Дніпро.
Основні вимоги до виконання послуги:
- наявність власного або орендованого приміщення для проведення круглого столу місткістю не менше ніж 50 місць. Розташування приміщення має бути у центральній частині міста Дніпра з необхідною кількістю меблів для кожного учасника та безкоштовним Wi-Fi по всій території місця надання послуги;
- технічний супровід заходу, забезпечення необхідним мультимедійним та презентаційним обладнанням;
- підготовка та розповсюдження прес-релізів про проведення консультацій не менш ніж на двох інтернет-ресурсах Дніпропетровської області;
- забезпечення всіх учасників роздатковими матеріалами та канцелярським приладдям – програма заходу, папки, ручки, блокноти тощо (вигляд, зображення та якість узгоджується із Замовником);
- забезпечення учасників консультацій засобами індивідуального захисту (захисні маски, дезінфікуючі засоби);
- реєстрація учасників консультацій;
- запрошення представників інститутів громадянського суспільства, органів виконавчої влади Дніпропетровської області, тощо;
- обов’язкова фотофіксація кожної консультації.

Всі вимоги до виконання послуги обов’язково узгоджуються із Замовником.

Виконавець для проведення консультації повинен залучити не менше двох фахівців необхідної кваліфікації, які мають досвід проведення консультацій відповідно до тематики.

Виконавець узгоджує з Замовником місце проведення кожної консультації та зміст роздаткового матеріалу, що буде використовуватись під час заходів, не менш, ніж за три робочі дні.

Виконавець надає письмовий звіт про результати кожної проведеної консультації, який в тому числі містить фото звіт консультації (не менше 5 фото) та скріншоти розміщених на двох інтернет- ресурсах пресрелізів про проведення консультації (не менше 2 скріншотів з кожного інтернет-ресурсу).
4.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі ДК 021:2015 – 79410000-1— “Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління”. Організація та проведення консультацій для інститутів громадянського суспільства відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту на 2021 рік.

5.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до актуальних цін на подібні послуги та становить 190 000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
ДК 021:2015 – 79410000-1— “Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління”. Організація та проведення консультацій для інститутів громадянського суспільства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником протягом 14 робочих днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця за фактично надані послуги після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 16:42
Оголошення консультації.docx
20 вересня 2021 16:42
Оголошення консультації.docx
20 вересня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 16:42
Оголошення консультації.docx
20 вересня 2021 16:40
Оголошення консультації.docx
20 вересня 2021 16:42
Оголошення консультації.docx
20 вересня 2021 16:39
Оголошення консультації.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІХЄЄВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ " 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 09:40
Електронний підпис
29 вересня 2021 09:39
ЛИСТ ВИДГУК.jpg.p7s
27 вересня 2021 18:20
Електронний підпис
27 вересня 2021 18:19
2021 р Обіги та сальдо.pdf
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 2.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 6.jpg
27 вересня 2021 18:19
ИНН Miheev pdf.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 2.pdf
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 7.jpg
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 9.jpg
27 вересня 2021 18:19
ЛИСТ ВИДГУК.jpg
27 вересня 2021 18:19
Витяг Михеев 23.09.2021.pdf
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 4.pdf
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 5.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
ИНН Miheev pdf.pdf
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 8.jpg.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 8.jpg
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 5.pdf
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 1.pdf
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 3.pdf
27 вересня 2021 18:19
2020 р Обіги та сальдо.pdf
27 вересня 2021 18:19
Витяг Михеев 23.09.2021.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 7.jpg.p7s
27 вересня 2021 18:19
2019 р Обіги та сальдо.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 4.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
2019 р Обіги та сальдо.pdf
27 вересня 2021 18:19
Гарантійний лист.docx.p7s
27 вересня 2021 18:19
2021 р Обіги та сальдо.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
Гарантійний лист.docx.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 3.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 6.jpg.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 1.pdf.p7s
27 вересня 2021 18:19
Паспорт 9.jpg.p7s
27 вересня 2021 18:19
2020 р Обіги та сальдо.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІХЄЄВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІХЄЄВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ "
#2591211155
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 16:10

Документи

01 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
01 жовтня 2021 16:10
Протокол УО №38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІХЄЄВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ "
#2591211155
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
01 жовтня 2021 16:10
Протокол УО №38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:35
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 17:53
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 17:53
Договор 22-ПО.pdf укладений
07 жовтня 2021 17:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 листопада 2021 10:42
180 000,00 UAH UA578201720344220005000057202
Департамент ІДКГ ДОДА
UA723052990000026008040106099
ФОП Мiхєєв Владислав Олегович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH