Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання функцій Замовника та робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Реконструкція елементів благоустрою території КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
466 208,40 UAH
UA-2021-09-20-009600-b d9a27ef5e7d1430f9e09052052d4c301
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 466 208,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 2 331,04 грн., (дві тисячі триста тридцять одна грн. 04 коп.), яка надається одночасно з поданням пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП (кваліфікований електронний підпис) гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2331.04 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: З метою забезпечення виконання зобов’язань даного Договору після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладання договору про закупівлю, Учасник вносить на депозитний (безвідсотковий) рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, яке становить 5% від вартості договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 2 331,04 грн., (дві тисячі триста тридцять одна грн. 04 коп.), яка надається одночасно з поданням пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП (кваліфікований електронний підпис) гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 2331.04 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електрона банківська гарантія
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
З метою забезпечення виконання зобов’язань даного Договору після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладання договору про закупівлю, Учасник вносить на депозитний (безвідсотковий) рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, яке становить 5% від вартості договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимоги до документу: Учасник вносить на депозитний (безвідсотковий) рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, яке становить 5% від вартості договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ КАТРАС 347 611,41
UAH з ПДВ
347 611,41
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 17:02
Електронний підпис
30 вересня 2021 17:01
01. Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2021 17:01
еп3.rar
30 вересня 2021 17:01
18. Статут.pdf
30 вересня 2021 17:01
еп1.rar
30 вересня 2021 17:01
27. Проєкт договору.pdf
30 вересня 2021 17:01
еп2.rar
30 вересня 2021 17:01
08. Підтвердження МТБ.rar
30 вересня 2021 17:01
31. Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАТРАС

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАТРАС
#32121615
Переможець 347 611,41
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАТРАС
#32121615
347 611,41
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 08:24
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 08:55
ДУ_1_ ДО 242_Б_21.pdf зміни до договору
05 січня 2022 08:53
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 12:20
Договір 242Б-21 від 12.10.2021.pdf укладений
13 жовтня 2021 12:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 11:30
344 134,85 UAH UA608201720344351011127042891
КНП "ЗОКЛ" ЗОР
UA853133990000026005055713986
ТОВ "Катрас"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі
Номер договору про закупівлю: 242Б/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 344 134,85
UAH