Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02498820 |
Місцезнаходження: | 65082, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Гоголя, 10 |
Контактна особа: |
Кристина Соловйова +380487230211 kristinapat1989@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 14:33 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 14:38 |
Очікувана вартість: | 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 10:54 |
Додаток 3 документи для підтвердження відповідності.docx | |
27 вересня 2021 10:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ДПТ.docx | |
27 вересня 2021 10:54 |
File.PDF | |
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 1 До договору.docx | |
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 5 Проєкт Договору.docx | |
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 2 Кваліф.критеріям..docx | |
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 1 Тендерна пропоз..docx | |
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 4 Тех.завдання.docx |
27 вересня 2021 10:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 вересня 2021 10:54 |
Додаток 3 документи для підтвердження відповідності.docx
|
||||||
27 вересня 2021 10:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ДПТ.docx
|
||||||
27 вересня 2021 10:54 |
File.PDF
|
||||||
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 1 До договору.docx
|
||||||
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 5 Проєкт Договору.docx
|
||||||
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 2 Кваліф.критеріям..docx
|
||||||
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 1 Тендерна пропоз..docx
|
||||||
20 вересня 2021 14:51 |
Додаток 4 Тех.завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція ТОВ «АПП», цінова пропозиція становить 748500,00 грн., яка була відхилена Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету закупівель товарів, робіт та послуг за кошти бюджету міста департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 18.10.2021р.
Причинами відхилення тендерної пропозиції Замовник зазначає, зокрема:
(1) документи, які надані Учасником, як аналогічні договори, не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: не надано жодного договору з розробки детального плану території в містах, які є обласними центрами;
(2) Учасник повинен був заповнити необхідну частину Договору, яка в тому числі включає в себе заповнення розділу 2 «Вартість послуг та порядок розрахунків»;
(3) Учасник не надав додатки до нього, а саме: Завдання на розробку проекту ДПТ, Календарний план надання послуг та Зведений кошторис.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати додаткову інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АПП» вимогам тендерної документації, а саме:
1. Зазначити посилання на вимогу тендерної документації щодо необхідності надання аналогічного договору з розробки детального плану саме в містах, які є обласними центрами, адже відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір(-ори), який(які) підтверджує(-ують) наявність у учасника досвіду надання послуг з розробки проектної документації, що за призначенням та класу наслідків (відповідальності) еквівалентні предмету даної закупівлі»;
2. Зазначити посилання на вимогу тендерної документації щодо необхідності заповнення розділу 2 проекту договору «Вартість послуг та порядок розрахунків».
3. Зазначити посилання на вимогу тендерної документації щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції разом з проектом договору (додаток № 5 до тендерної документації) додатків до договору, який ще не укладений, а саме: Завдання на розробку проекту ДПТ, Календарний план надання послуг та Зведений кошторис.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000038 ● 4604e56e193a4fffb35a4582ec591f94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 Одеса № 575
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 575
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2021-09-20-007622-b 20.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" |
748 500,00
UAH з ПДВ
|
748 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКЕ МІСЬКЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ БЮРО АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ" |
898 086,88
UAH з ПДВ
|
870 186,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БЛАЖЕЄВ АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ" |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
930 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" #41888835 |
Відхилено |
748 500,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 11:23
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКЕ МІСЬКЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ БЮРО АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ" #23986877 |
Відхилено |
870 186,88
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 12:00
|
ФОП "БЛАЖЕЄВ АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ" #2052309554 |
Відхилено |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 12:05
|