Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 (талони)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-09-20-006492-b ● 0d13808a93dc452fbf8c15d7c977ef57
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Екатерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 літр
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 14:05 |
ТД бензин вересень.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-20-006492-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Код ЄДРПОУ:41174573
Скарга
Згідно Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA-2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) було відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може погодитись з таким рішенням з наступних підстав.
Відповідно до Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим, що учасник порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо що дискваліфікація ТОВ «НОРДГАЗ» є безпідставною, оскільки повноваження директора визначені в статуті, наданому в тендерній документації, а також відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру в якому міститься інформація про директора підприємства є остаточною.
Також, ТОВ «НОРДГАЗ» ніяким чином не порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи вищенаведене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну пропозицію на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вимоги не було порушено.
З огляду на вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно Протоколу №54 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року.
2. Скасувати рішення про оголошення переможцем по закупівлі UA-2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) ТОВ «НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» .
3. Прийняти рішення про оголошення переможцем ТОВ «НОРДГАЗ».
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-09-20-006492-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Код ЄДРПОУ:41174573
Оскарження рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»
Згідно Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального
підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021
року учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA-
2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) було
відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може
погодитись з таким рішенням з наступних підстав.
Відповідно до Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального
підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021
року необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим,
що учасник порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі
послуги».
Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими
принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія,
ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4)
недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання
корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних
пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної
документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну
пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду замовником в
електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та
оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду
тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування,
місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі
юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,
присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4)
найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для
фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення
тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної
пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію
із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник
процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям,
установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною
першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини
третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив
у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні
результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною
п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо
таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не
відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого
забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття
тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у
своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в
електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких
невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції
протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив
конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до
вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не
відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що
вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець
процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до
вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб,
зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав,
установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного
характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не
надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення
вимагалося замовником.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою
аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій,
такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію
про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема
технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а
замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через
п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо що дискваліфікація ТОВ «НОРДГАЗ» є безпідставною, оскільки
повноваження директора визначені в статуті, наданому в тендерній документації, а також
відповідно до наданого витягу з Єдиного державного реєстру в якому міститься
інформація про директора підприємства є остаточною.
Також, ТОВ «НОРДГАЗ» ніяким чином не порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону
України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15
Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи вищенаведене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну
пропозицію на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі», оскільки вимоги не було порушено.
З огляду на вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно
Протоколу №54 засідання тендерного комітету Комунального підприємства
«Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року.
2. Скасувати рішення про оголошення переможцем по закупівлі UA-2021-09-20-
006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) ТОВ
«НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» .
3. Прийняти рішення про оголошення переможцем ТОВ «НОРДГАЗ».
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-09-20-006492-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Код ЄДРПОУ:41174573
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:35
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:35
Оскарження рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»
Згідно Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального
підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021
року учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA-
2021-09-20-006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) було
відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може
погодитись з таким рішенням з наступних підстав.
Відповідно до Протоколу №105 засідання тендерного комітету Комунального
підприємства «Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021
року необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим,
що учасник порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15 Закону України «Про електронні довірчі
послуги».
Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими
принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія,
ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4)
недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання
корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних
пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної
документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну
пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду замовником в
електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та
оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду
тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування,
місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі
юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,
присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4)
найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для
фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення
тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної
пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію
із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник
процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям,
установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною
першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини
третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив
у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні
результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною
п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо
таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не
відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого
забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття
тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у
своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в
електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких
невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції
протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив
конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до
вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не
відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що
вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець
процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до
вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб,
зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав,
установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного
характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не
надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення
вимагалося замовником.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою
аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій,
такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію
про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема
технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а
замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через
п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо що дискваліфікація ТОВ «НОРДГАЗ» є безпідставною, оскільки
повноваження директора визначені в статуті, наданому в тендерній документації, а також
відповідно до наданого витягу з Єдиного державного реєстру в якому міститься
інформація про директора підприємства є остаточною.
Також, ТОВ «НОРДГАЗ» ніяким чином не порушив вимоги ст. 6, ст. 12 Закону
України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ст. 14, ст. 15
Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи вищенаведене, у Замовника не було підстав відхиляти тендерну
пропозицію на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про
публічні закупівлі», оскільки вимоги не було порушено.
З огляду на вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно
Протоколу №54 засідання тендерного комітету Комунального підприємства
«Міське управління справами» Дніпровської міської ради від 07.10.2021 року.
2. Скасувати рішення про оголошення переможцем по закупівлі UA-2021-09-20-
006492-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) ТОВ
«НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» .
3. Прийняти рішення про оголошення переможцем ТОВ «НОРДГАЗ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 17:57
рішення від 20.10.2021 № 23663.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 17:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021 № 24423.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2021 13:23
рішення від 28.10.2021 № 24423.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» (Протокол № 105) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «НЕФТЕК СІТІ ОІЛ» переможцем процедури закупівлі (Протокол № 106) – «Бензин А-95 (талони)» (ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-20-006492-b) та повернути учасників на кваліфікацію.
Дата виконання рішення замовником: 22 листопада 2021 09:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ" |
571 680,00
UAH з ПДВ
|
559 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" |
578 400,00
UAH з ПДВ
|
559 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
580 200,00
UAH з ПДВ
|
560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
595 200,00
UAH з ПДВ
|
595 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" #43127829 |
Рішення скасоване |
559 998,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 10:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ" #41174573 |
Рішення скасоване |
559 600,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 10:13
|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" #43127829 |
Рішення скасоване |
559 998,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 10:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ" #41174573 |
Відхилено |
559 600,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 17:56
|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" #43127829 |
Переможець |
559 998,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:31
|
ДУ №1.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 09:28
|
Договір №130.PDF | укладений |
22 листопада 2021 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни у зв'язку з коливанням цін на бензин на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |