Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
66 500,00 UAH
UA-2021-09-20-005539-c 65a99fb6e4be44e1b2caae7843cf0e7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Світлана Геннадіївна

+380442599260 kultura_grda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413541
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Терещенко Світлана Геннадіївна
+380442599260
kultura_grda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 18:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 18:14
Початок аукціону: 30 вересня 2021 13:43
Очікувана вартість: 66 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ноутбуки Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 18:32
ОГОЛОШЕННЯ ноутбук ДЮК.doc
21 вересня 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 18:32
ОГОЛОШЕННЯ ноутбук ДЮК.doc
20 вересня 2021 18:09
ОГОЛОШЕННЯ ноутбук ДЮК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 20 вересня 2021 21:19
Дата відповіді: 21 вересня 2021 14:11
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим з його активацією, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 65 712,00
UAH з ПДВ
65 712,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 66 300,00
UAH з ПДВ
66 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 15:31
Електронний підпис
28 вересня 2021 15:31
Asus ноут Сертифікати .rar
28 вересня 2021 15:31
Сервіс центр.pdf
28 вересня 2021 15:31
Пропозиція.pdf
28 вересня 2021 15:31
Паспорт директора.rar
28 вересня 2021 15:31
Довідка банк та баланс.pdf
28 вересня 2021 15:31
Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2021 15:31
баланс.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ТІНОС-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 65 712,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 17:38

Документи

01 жовтня 2021 17:38
Електронний підпис
01 жовтня 2021 17:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
65 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 17:38
Електронний підпис
01 жовтня 2021 17:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 15:35
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 16:13
договір укладений
18 жовтня 2021 16:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2021 10:33
65 712,00 UAH UA168201720344260003000077930
Управління культури Голосіївської РДА
UA903510050000026001878932881
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 65 712,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 952,00 UAH)