Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV 2008) 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (Лот 1 - МРТ без контраста з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше; Лот 2 - МРТ з контрастом з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше)
Очікувана вартість
138 500,00 UAH
UA-2021-09-20-004515-c 74009dd95ea140149a041e841ea1d597
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Резніченко Світлана Андріївна

380522341137 kogiv@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01994971
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Короленка 58
Контактна особа: Резніченко Світлана Андріївна
380522341137
kogiv@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним некомерційним підприємством «Обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Кіровоградської обласної ради» було двічі оголошено процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «ДК 021:2015 (CPV 2008) 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (Лот 1 - МРТ без контраста з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше; Лот 2 - МРТ з контрастом з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше)» (ідентифікатори закупівель: № UA-2021-08-12-003378-b та № UA-2021-08-31-000601-c), які були двічі автоматично відмінені електронною системою закупівель у зв’язку із поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. (Звіти про результати проведення процедур закупівель: № UA-2021-08-12-003378-b та № UA-2021-08-31-000601-c). Враховуючи вищевикладені обставини, в замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI (зі змінами): переговорна процедура закупівлі, застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


ДК 021:2015 (CPV 2008) 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації (Лот 1 - МРТ без контраста з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше; Лот 2 - МРТ з контрастом з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше)

Тендерна документація

20 вересня 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 16:06
Протокол переговорів №56.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - МРТ без контраста з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше
Опис предмету закупівлі:
Лот 1 - МРТ без контраста з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 118 500,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 посл
Лот 1 - МРТ без контраста з індуктивністю магнітного поля 1,5 Тл і більше
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 65
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство приватна виробнича фірма "Ацинус"
#20635255
Переможець 118 500,00
UAH
20 вересня 2021 16:14

Документи

20 вересня 2021 16:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство приватна виробнича фірма "Ацинус"
#20635255
118 500,00
UAH
Документи

Документи

20 вересня 2021 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:06
ДУ №1 до Дог. 166Т.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 08:43
Договір №166Т.pdf укладений
08 жовтня 2021 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п.3.2, 10.2 Договору, вносяться зміни до п.3.1. Договору, в якому ціна Договору зменшується. Сторони домовились зменшити суму бюджетних зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 166Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 350,00
UAH