Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги по вул.Миру в с.Мала Вільшанка Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
3 304 581,60 UAH
UA-2021-09-20-004267-c ● cf9d568e94cb4cd682dc3ed00e2de09c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Тимошенко Євгеній Сергійович 380457250467 vkb-2014_6@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 3 304 581,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 522,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна страхова гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16522.91 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт дороги по вул.Миру в с.Мала Вільшанка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 10:25 |
Протокол №116_ТД.pdf | |
29 жовтня 2021 10:25 |
Перелік змін вул. Миру с.Мала Вільшанка.pdf | |
29 жовтня 2021 10:25 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf | |
23 жовтня 2021 14:25 |
Протокол №112_ТД.pdf | |
23 жовтня 2021 14:25 |
Перелік змін Мала Вільшанка.pdf | |
23 жовтня 2021 14:25 |
Додаток 5. Проект договору (зі змінами).pdf | |
23 жовтня 2021 14:25 |
Додаток 2. Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (зі зм.pdf | |
20 вересня 2021 15:48 |
Додаток 3. Вимоги ст.17.pdf | |
20 вересня 2021 15:48 |
Додаток 4. Технічні вимоги.pdf | |
20 вересня 2021 15:48 |
Додаток 6. Перелік документів.pdf | |
20 вересня 2021 15:48 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗАТОЧКА ДОРЦЕНТРА ПО ЛАБОРАТОРІЇ
Дата подання: 25 вересня 2021 23:38
Дата відповіді: 29 вересня 2021 16:45
Приберіть ЗАТОЧКУ ДОРЦЕНТРА по лабораторії. Суть заточки, полягає в видачі гарантійного листа лише одному учаснику, який у змові з замовником розпилює тендер. Тобто учасник вказує замовнику, що він за кеш отримає гарантійного листа від ДОРЦЕНТРА, замовник вносити ЗАТОЧКУ по лабораторії в тендерну документацію, далі аукціон з двома учасниками (один змовник замовника, другий технічний), потім розпил держкоштів. Інформація буде передана в ДАСУ та оприлюднена на загал.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше питання не містить інформації в чому саме полягає порушення або які саме пункти тендерної документації є незрозумілими та потребують роз’яснення. Просимо уточнити питання для можливості надання відповіді.
Ваше питання не містить інформації в чому саме полягає порушення або які саме пункти тендерної документації є незрозумілими та потребують роз’яснення. Просимо уточнити питання для можливості надання відповіді.
Фаворит замовника ПП Артембуд
Дата подання: 25 вересня 2021 23:58
Дата відповіді: 29 вересня 2021 16:46
Знову буде ПП Артембуд чи Канів граніт?
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше питання не містить інформації в чому саме полягає порушення або які саме пункти тендерної документації є незрозумілими та потребують роз’яснення. Просимо уточнити питання для можливості надання відповіді.
Ваше питання не містить інформації в чому саме полягає порушення або які саме пункти тендерної документації є незрозумілими та потребують роз’яснення. Просимо уточнити питання для можливості надання відповіді.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-20-004267-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 01 жовтня 2021 17:20
Дата подання: 01 жовтня 2021 17:20
Скарга на умови закупівлі
Прошу: • Прийняти скаргу до розгляду. • Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі • За наслідками встановлених порушень зобов'язати Замовника вжити заходів для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення та усунути будь – які дискримінаційні умови, чи у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі (Текст скарги додається)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2021 10:38
рішення від 05.10..2021 № 22576.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 10:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2021 №23471.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2021 17:20
рішення від 18.10.2021 №23471.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2021 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації по предмету «Капітальний ремонт дороги по вул.Миру в с.Мала Вільшанка Обухівського району Київської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація; та викласти останній в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2021 14:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕЛАРМ |
2 984 168,62
UAH з ПДВ
|
2 984 168,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
3 301 443,44
UAH з ПДВ
|
3 301 443,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВЕЛАРМ #41102116 |
Відхилено |
2 984 168,62
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 14:54
|
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" #42322645 |
Переможець |
3 301 443,44
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 15:53
|
Договір 561-21.pdf | укладений |
29 листопада 2021 15:53
|