Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Богачевського, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Літвінко Аліна Олексіївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 13:40 |
Очікувана вартість: | 4 693 112,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 465,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 18:05 |
ТД.docx | |
20 вересня 2021 18:05 |
Додаток 4.docx | |
20 вересня 2021 18:05 |
Додаток 3.docx | |
20 вересня 2021 18:05 |
Додаток 2.doc | |
20 вересня 2021 18:05 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-08-000034 ● 300b771bdcd6498db5d1418471e6652a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-09-20-003391-a 20.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-16 15:18:43
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-18 17:20:55
Пояснення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна в м. Сквира Київської області (коригування) ID закупівлі: UA-2021-09-20-003391-a) визначено відповідно до затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, позитивного експертного звіту від 26.01.2021 року №33138
Кошторисна вартість за робочим проектом складає 4 836 126 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ та складає 4 693 112 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена норма не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку 1. Відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради було оприлюднене оголошення UA-2021-09-20-003391-a про проведення відкритих торгів на закупівлю "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна в м. Сквира Київської області (коригування)" (згідно ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь) (далі - закупівля) на очікувану вартість 4 693 112,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 06.10.2021р. 23:59. 07.10.2021р. о 13:40 по даній закупівлі було розпочато та проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: ПП «АК-ІНВЕСТБУД», ПП «ЕФЕКТ», ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» (далі - переможець). В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» згідно Протоколу № 114 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради від 13.10.2021р, та викладено намір Замовника укласти договір з ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА». Згідно з календарним графіком виконання робіт, який надано у складі пропозиції ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА», весь обсяг робіт передбачений до виконання у жовтні 2021 року. Договір з Переможцем був укладений лише 01.11.2021р. в зв’язку з проведенням процедури закупівлі (проходженням кваліфікації інших учасників) та підготовкою договірного пакету документів. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовником та Переможцем було прийнято рішення змінити графік виконання робіт, в межах строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) згідно тендерної документації (до 31.12.2021 р.). Замовником було детально проаналізовано результати висновку Держаудитслужби, та взято до відома на майбутнє. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі, уповноважених осіб. 2. Відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» за результатами процедури закупівлі UA-2021-09-20-003391-a було укладено договір № 53 від 01 листопада 2021 року (далі - договір). Пунктом 2.1 договору Строки виконання робіт встановлено календарним графіком виконання робіт (Додаток 3), який є невід'ємною частиною цього Договору, в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх видів робіт, передбачених даним Договором. Згідно Додатку 3 до договору Період виконання з дати підписання договору - 30.12.2021р. Пунктом 13.1 договору Договір вступає в силу після його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. На даний момент Замовник перерахував Товариству з обмеженою відповідальністю «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» (підрядник) суму у розмірі 1 879 957,20 грн. за виконані роботи. Підрядник надав Замовнику Акти приймання виконаних будівельних робіт на суму 1 879 957,20 грн. (акт №1 від 11.11.2021 року на суму 806197,20 грн. та акт №2 від 16.11.2021 року на суму 1073760,00 грн.), якими підтверджено виконання робіт. Отже, умови договору сторонами виконуються. За фактом роботи за договором вже виконано у повному обсязі. Зараз виконані роботи приймає технічний нагляд, а також зразки дорожнього покриття забрано в лабораторію для випробування матеріалу. 3. Згідно з частиною третьою статті 653 Цивільного кодексу України у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Ураховуючи виконання сторонами Договору на момент оприлюднення в електронній системі закупівель висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, розірвання договору є необґрунтованим. 4. При цьому, відповідно до постанови Верховного суду України від 28 січня 2021 року у справі № 160/12925/19 (адміністративне провадження № К/9901/20202/20), прийнятої за результатами розгляду касаційної скарги Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради, за позовом Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради до Державної аудиторської служби України, третя особа: фізична особа-підприємець ОСОБА_1 про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу: «57. Колегія суддів бере до уваги, що норми Закону № 922-VIII не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю». Враховуючи все вищезазначене, Замовник вважає розірвання договору з ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» недоцільним.
2021-12-02 12:14:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
3 947 358,00
UAH з ПДВ
|
3 947 358,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
4 505 505,00
UAH з ПДВ
|
4 505 505,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
4 679 226,00
UAH з ПДВ
|
4 679 226,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Відхилено |
3 947 358,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 16:22
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Відхилено |
4 505 505,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 21:39
|
ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" #43300910 |
Переможець |
4 679 226,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 21:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 12:38
|
Договір №53 | укладений |
01 листопада 2021 12:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна в м. Сквира Київської області (коригування) | 1 | роб |
4 679 226,00
UAH з ПДВ
|