Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор культури та туризму виконавчого комітету Карпівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41807049 |
Місцезнаходження: | 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А |
Контактна особа: |
Олена Гоменюк +380976872261 karpivkakult@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 6 756 996,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 784,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639)) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33784.98 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021-2022 роки.Оплата здійснюється за виконані роботи після підписання акту виконаних робіт (післяоплата) шляхом: - поетапної оплати (післяоплати) ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) банківських днів. Оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини ЗАМОВНИКА строк оплати може бути від терміновано до 90 календарних днів. Замовник може прийняти рішення про перерахування Підряднику авансу на підставі Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 зі змінами. Перерахування авансу здійснюватиметься по мірі одержання Замовником коштів на фінансування робіт. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний впродовж трьох місяців. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 12:19 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_3._Тендерна_пропозицiя.doc | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_4._Проект Договору.doc | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_1_Форма_реeстру_документiв.doc | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_5._Квалiф.вимоги_ЗАКАЗЧИКУ.docx | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_7._Відомості про учасника.doc | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток 8 Форма банківської гарантії.doc | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_6_СТ_17.doc | |
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_2._Тех.завдання.doc |
20 вересня 2021 12:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
20 вересня 2021 12:19 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_3._Тендерна_пропозицiя.doc
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_4._Проект Договору.doc
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_1_Форма_реeстру_документiв.doc
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_5._Квалiф.вимоги_ЗАКАЗЧИКУ.docx
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_7._Відомості про учасника.doc
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток 8 Форма банківської гарантії.doc
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_6_СТ_17.doc
|
||
20 вересня 2021 11:20 |
Додаток_2._Тех.завдання.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000046 ● ffa2a28411e04c51abaecd7a937dddf0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
28. UA-2021-09-20-003197-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:56:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-20-003197-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) до наступного питання.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-21 13:43:20
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України в Житомирській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2022-02-16-000046 ● ffa2a28411e04c51abaecd7a937dddf0
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України
в Житомирській області за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2022-02-16-000046 ● ffa2a28411e04c51abaecd7a937dddf0
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2022 року: 17:12.
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2022-02-17 11:56:47) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2022-02-16-000046●ffa2a28411e04c51abaecd7a937dddf0, затвердженого Начальником Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила Костюк (наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 75). За Запитом сформовано наступні питання:
«У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-20-003197-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) до наступного питання.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»:
Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, (далі - Замовник) - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року(зі змінами та доповненнями)(далі – Закон) по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-20-003197-b) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати виявлені органом контролю порушення.
Щодо питання №1.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо. Замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах/роботах/послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного) розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом, керуючись його очікуваною вартістю за умови, що в проекті договору про закупівлю буде передбачений відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.
Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції на переговорах (переговорна процедура) та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року.
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі: «Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.
Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.»
Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі був позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом ««Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області», яким визначена Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 26 лютого 2021 року у сумі 7126,542 тис.грн., в тому числі будівельні роботи – 5504,207 тис.грн., устаткування, меблі, інвентар – 97,899 тис.грн, інші витрати – 1524,436 грн. Якщо ж з цієї суми виключити витрати робіт, що не підлягають під предмет виконання будівельно-монтажних робіт, та інші витрати, що не впливають на характер закупівлі, очікувана вартість складатиме суму 6 756 996,00 (шість мільйонів сімсот п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 00 копійок) грн. з ПДВ, що співпадає із сумою, що вказана у Річному плані закупівель та відображена за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-09-16-010889-b
Тобто, Замовник правомірно оголосив закупівлю на очікувану вартість згідно позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області І черга та на запланований обсяг робіт до/без наявних усіх надходжень фінансових асигнувань на цей період.
Тобто, закупівля оголошена з урахуванням наявного часткового фінансування предмету з дотримання вартості за позитивним експертним звітом.
Поряд з цим, хочемо відзначити, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розроблених проектів Локальних кошторисів на будівельні роботи та Підсумкової відомості ресурсів до локальних кошторисів, що знайшли своє відображення у затвердженому Замовником за тендерною документацією Додатоку №2 до тендерної документації «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області».
Для встановлення обґрунтованості визначення обсягу робіт на підставі розробленої проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва надаємо відповідні документи до даних пояснень.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-09-16-010889-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-20-003197-b
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Виконавчого комітету Карпівської сільської ради - https:// https://karpivka.otg.dp.gov.ua/ua/diyalnist/zakupivli/zakupivli-sektor-kulturi-ta-turizmu-vikonavchogo-komitetu-karpivskoyi-silskoyi-radi
З огляду на вказане повідомляємо про відсутність порушень при плануванні, оголошенні та проведенні процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області» код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-20-003197-b). З огляду на вказане уповноваженою особою Замовника не вчинено дій, які б можна було кваліфікувати статті 16414 КпАПУ.
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області» код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-20-003197-b).
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області;
2. Зведений кошторисний розрахунок, Договірна ціна; Пояснювальна записка; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до локальних кошторисів; Розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів, що є складовими проектно-кошторисної документації.
- Ґрунтовні пояснення.doc
- РІШЕННЯ ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ.pdf
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК.pdf
- Експертний звіт (позитивний).pdf
- ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf
- ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
- ДОГОВІРНА ЦІНА І ЧЕРГА.pdf
- ДОДАТКИ І ЧЕРГА.pdf
- ДОДАТКИ І ЧЕРГА (2).pdf
- ДОГОВІРНА ЦІНА ІІ ЧЕРГА ДОДАТКИ.pdf
- ДОДАТКИ ІІ ЧЕРГА.pdf
- ДОДАТКИ ІІ ЧЕРГА (2).pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:12:47
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-25 11:02:13
Відповідь на звернення
Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області повідомляє, що ознайомлений з повідомленням про припинення проведення моніторінгів процедур закупівель від 24.02.2022року розміщеного на майданчику Прозоро.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-30-000095 ● 4c53b505e2cf499c8d5cf26ba50635c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 18:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.03.2022
№ 104
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.03.2022 № 104.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-09-20-003197-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На ваш висновок UA-M-2022-03-30-000095 від 30.03.2022 року щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю від 25.10.2021року №3 в тому числі із застосуванням відповідних наслідків надійності/нікчемності договору повідомляємо, що 08.04.2022 року між Замовником Сектором культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області та підрядником Приватним підприємством «БудТайм» було укладено Додаткову угоду на розірвання договору № 6 від 08.04.2022 року. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має висвітлити Додаткову угоду в системі Prozorro протягом 3-х днів з дати її реєстрації, таким чином вищевказана додаткова угода буде розміщена в системі 11.04.2022 року
2022-04-08 20:43:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2022-04-21 19:04:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" |
6 712 055,00
UAH з ПДВ
|
6 712 055,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД" |
6 741 305,00
UAH з ПДВ
|
6 741 305,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" #40633839 |
Переможець |
6 712 055,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2022 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2022 18:26
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2022 18:21
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2022 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2022 18:16
|
Підсумкова відомість І черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Додаткова №5.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис покр І черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Підсумкова відомість ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Пояснювальна І черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис устаткування ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис№2 ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис блискавкозахист І черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис№4 ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Пояснювальна ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис№3 ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Загальновиробничі ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
ЗВ витрати І черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис№1 ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Договірна ціна ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Локальний кошторис№5 ІІ черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Експертний звіт.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Договірна ціна І черга_коригування.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2022 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:57
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 14:58
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:40
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 15:54
|
ДОДАТКИ ІІ ЧЕРГА (2).pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:50
|
ДОДАТКИ ІІ ЧЕРГА.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:50
|
ДОДАТКИ І ЧЕРГА (2).pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:50
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:50
|
ДОГОВІРНА ЦІНА ІІ ЧЕРГА ДОДАТКИ.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:50
|
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:50
|
ДОДАТКИ І ЧЕРГА.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:50
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:49
|
ДОГОВІРНА ЦІНА І ЧЕРГА.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області» | 1 | роботи |
6 712 055,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "3.1. Договірна ціна всіх робіт, що доручаються Підряднику, передбачених п.1.1. Договору, відповідно до "Договірної ціни" складає 6712055.00грн.(шість мільйонів сімсот дванадцять п'ятдесят п'ять гривень 00 коп.), без ПДВ. Вартість робіт по договору: - в межах фінансування на 2021 рік складає - 1524615.00грн. без ПДВ. - в межах фінансування на 2022 рік складає - 5187440.00грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1."3.1.Договірна ціна всіх робіт, що доручаються Підряднику, передбачених п.1.1. Договору, відповідно до "Договірної ціни" складає 6712055.00грн.(шість мільйонів сімсот дванадцять п'ятдесят п'ять гривень 00 коп.), без ПДВ. Вартість робіт по договору: - в межах фінансування на 2021 рік складає - 1524615.00грн. без ПДВ. - в межах фінансування на 2022 рік складає - 5187440.00грн. без ПДВ. 2.Внести зміни до реквізитів Замовника, виклавши розрахунковий рахунок в наступній редакції: р/рUA488201720344281003100023261. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Підрядника, виклавши юридичну адресу в наступній редакції: 53800, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, м.Апостолове, вул.Центральна,49. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди викласти Додаток 1 до Договору "Договірна ціна" в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі висновку Державної аудиторської служби України від 01.04.2022року Сторони дійшли згоди розірвати Договір №3 від 25 жовтня 2021 року в частині не виконаних на момент розірвання Договору робіт. 2. Сторони дійшли згоди, що зобов'язання, які взяті Сторонами до укладання цієї Додаткової угоди виконуються на умовах Договору, в тому числі щодо оплати частини робіт, які були виконані після укладання Договору. У зв'язку із вказаним Сторони підтверджують наявність кредиторської заборгованості Замовника перед Підрядником у сумі 1458979,00(один мільйон чотириста п'ятдесят вісім тисяч дев'ятсот сімдесят дев'ять грн.), яка зареєстрована в Державній казначейській службі. 3. Сторони дійшли згоди викласти п.3.1. в наступній редакції: "3.1. Договірна ціна всіх робіт, що доручаються Підряднику, передбачених п.1.1. Договору, відповідно до "Договірної ціни" складає 2983594,00грн.(два мільйони дев'ятсот вісімдесят три тисячі п'ятсот дев'яносто чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. Вартість робіт по договору: - в межах фінансування на 2021 рік складає - 1524615,00грн. - в межах фінансування на 2022 рік складає - 1458979,00грн. 4. Сторони не мають претензій одна до одної в частині виконання Договору, за винятком оплати заборгованості, що зафіксована у пункті 2 цієї Угоди та розуміють наслідки розірвання Договору за взаємною згодою. 5. Інші умови договору залишаються без змін. 6. Додаткова угода набирає чинності з моменту його підписання Сторонами й скріплення печатками Сторін. 7. Додаткова угода укладена українською мовою в двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області» | 1 | роботи |
2 983 594,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 983 594,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Згідно п.3.1. в наступній редакції: "3.1. Договірна ціна всіх робіт, що доручаються Підряднику, передбачених п.1.1. Договору, відповідно до "Договірної ціни" складає 2983594,00грн.(два мільйони дев'ятсот вісімдесят три тисячі п'ятсот дев'яносто чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. Вартість робіт по договору: - в межах фінансування на 2021 рік складає - 1524615,00грн. - в межах фінансування на 2022 рік складає - 1458979,00грн. |