Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3, ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" (Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Багатоколова ЛЕП 110 кВ "ІПП - Старокостянтинівський олійноекстракційний завод" з реконструкцією існуючої ПЛ 110 кВ "ІПП - Бутівці" для приєднання ТОВ "Старокостянтинівський олійноекстракційний завод" по вул. Франка, 55 в м. Старокостянтинів Хмельницької області")
Очікувана вартість
60 382 818,00 UAH
UA-2021-09-20-002425-b ● 8ec87c2898304498887906170fffe86e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22767506 |
Вебсайт: | http://hoe.com.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Храновського, 11а |
Контактна особа: |
Руслан Стасюк +30382787872 zakupky@hoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 60 382 818,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 302 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Багатоколова ЛЕП 110 кВ "ІПП - Старокостянтинівський олійноекстракційний завод" з реконструкцією існуючої ПЛ 110 кВ "ІПП - Бутівці" для приєднання ТОВ "Старокостянтинівський олійноекстракційний завод" по вул. Франка, 55 в м. Старокостянтинів Хмельницької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2022
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектна документацыя
Дата подання: 22 вересня 2021 09:20
Дата відповіді: 22 вересня 2021 09:51
Для підготовки коректної тендерної пропозиції, прошу надати проектну документацію на електронну адресу yasek1974@i.ua або указати спосіб її отримання
Відповідь: Доброго дня. Інформація щодо об"ємів робіт викладено в технічному завданні та кошторисі.
Надання Додатку 5.3 до тендерної документації
Дата подання: 22 вересня 2021 09:29
Дата відповіді: 22 вересня 2021 09:47
Доброго дня шановний Замовнику!
Відповідно до вимог тендерної документації "...Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою."
Просимо викласти файл Додаток 5.3 - Вимоги до обладнання захисту та автоматики.pdf на українській мові та/або додати переклад для можливості корректного визначення вимог Замовника та тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічне завдання будуть внесені зміни.
Дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2021 11:33
Дата відповіді: 24 вересня 2021 08:45
Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій «…інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (-ому) критеріям (-ю), визначеним (-ому) у статті 16 Закону (Додаток 2 до тендерної документації)».
Відповідно до п.п.3 Додатку 2 до тендерної документації
«..3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договір (договорів).
Довідка в довільній формі, за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про досвід виконання робіт на об’єктах з класом напруги 110 кВ і вище (не менше 5 об’єктів та датою укладення договорів за період 2019-2020 рр.). В якості документального підтвердження учасник повинен надати скан-копію договорів, актів виконаних робіт (форми КБ-3, КБ-2в), наведених в даній Довідці, та позитивні листи-відгуки від контрагентів по кожному об’єкту. Вищезазначені листи-відгуки повинні бути з вихідним номером та датою реєстрації».
Вимогою щодо надання копії Аналогічного договору, не менше 5 об’єктів та датою укладення договорів за період 2019-2020 рр., Замовник порушує принципи недискримінації учасників та рівного 3 ставлення до них; а також принцип добросовісної конкуренції серед учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020р.(надалі Закон)
Так, Закон, дозволяючи замовнику встановлювати критерій підтвердження досвіду (статті 16 Закону), не дає права встановлювати будь-які інші додаткові обмежувальні критерії, в тому числі щодо років виконання аналогічного договору.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушення прав та законних інтересів учасників закупівлі, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Так керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже визначала що дані вимоги є дискримінаційними та зобов’язувала Замовників закупівлі вносити зміни до умов тендерної документації (Рішення від 03.03.2017р.; Рішення від 14.03.2017 № 1207; Рішення від 12.03.2020 № 4773; рішення від 04.03.2021 _4192 та інші)
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в частині надання копії Аналогічного договору саме за 2019-2020р.р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Надання технічних характеристик - виходячи з яких неможливо надання корректного розрахунку
Дата подання: 24 вересня 2021 09:53
Дата відповіді: 24 вересня 2021 10:58
Згідно з п.п3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020р.(надалі Закон) визначає про те що у тендерній документації зазначаються такі відомості::
«…3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Відповідно до п.п.1 Статті 23 Закону Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Закону
«…1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
Відповідно до п.п. 5 Статті 23 Закону Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Закону
«…5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Наше підприємство не може скористатися своїми правами відповідно до п.п. 3 та п.п. 5 Статті 23 Закону в частині доведення та підтвердження того, що пропоновані ними роботи (матеріали) за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації в частині :
- В наданих до тендернох документації файлах «12. Додаток 5.2. - Кошторис0» та «10. Додаток 5 - Технічне завдання» ВІДСУТНІЙ опис/ технічні, функціональні та якісні характеристики щодо поставки металоконструкцій на об’кт. Всі опори зазначено так, як вони схематично зазначені/ пронумеровані у Проекті - а саме : опори 231А, 231Б; 227Б; 229Б; 226Б; 228Б.
- Також відповідно до наданих до тендернох документації файлах «12. Додаток 5.2. - Кошторис0» та «10. Додаток 5 - Технічне завдання» є найменування "2111503-4050 Обмежувач перенапруг нелінійний Y10W-108/281»у кількості 6 штук - ВІДСУТНІЙ опис/ технічні, функціональні та якісні характеристики необхідного обладнання.
- Зачистка грунту вручну в траншеях шириною понад 2 м i котлованах площею перерiзу до 5 м2 з крiпленнями при глибинi траншей i котлованiв до 3 м, група грунтiв 2 - ВІДСУТНІЙ опис/ технічні, функціональні та якісні характеристики щодо розрізів траншеї що впливає на об’єми та строки виконання робіт.
- Через відсутність у файлах «12. Додаток 5.2. - Кошторис0» та «10. Додаток 5 - Технічне завдання» схем прокладання кабельних та повітряних ліній та їх перетинів неможливо коректне визначення загальних об’ємів та строків виконання робіт.
Виходячи з вище викладеного для підготовки коректної тендерної пропозиції, ПРОСИМО:
1. Надати проектну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проектна документація буде надіслана на ел yasek1974@i.ua
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮВА ЕНЕРДЖІ" |
60 382 382,60
UAH з ПДВ
|
60 382 382,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" |
60 382 818,00
UAH з ПДВ
|
60 382 818,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВА ЕНЕРДЖІ" #41168177 |
Переможець |
60 382 382,60
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 11:42
|
32. Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
08 лютого 2024 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:19
|
29. Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 10:51
|
25. Договір ТЕ-144 від 01.11.2021р..PDF | укладений |
01 листопада 2021 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Підпункт 3.4.1. Договору викласти в такій редакції: «строк закінчення всіх робіт до 29.08.2022 року.». 2. Пункт 8.1. Договору викласти в такій редакції: «Даний Договір вступає в дію з моменту його підписання (дати укладення, зазначеної в правому верхньому куті першої сторінки цього Договору) і діє до 30.09.2022 року, а в частині розрахунків за виконані роботи — до повного розрахунку». 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | ТЕ-144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |