Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали та книги паперові (22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Очікувана вартість
25 720,00 UAH
UA-2021-09-20-002375-c eeef2082e998483b90994f13937b65ba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снурніков Олександр Іванович

380974838195 tender_tusso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Код ЄДРПОУ: 43162533
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Жилянська, будинок 58-Б
Контактна особа: Снурніков Олександр Іванович
380974838195
tender_tusso@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2021 12:15
Очікувана вартість: 25 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 257,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Журнал реєстрації вихідних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал реєстрації наказів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал обліку письмових, зброшурованих матеріалів виділеного (інвентарного) зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
Журнал реєстрації вхідних документів із грифом «Для службового користування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів із грифом «Для службового користування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал обліку електронних носіїв інформації, на які планується записувати службову інформацію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал обліку видачі документів з архіву
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
Журнал обліку копій нормативно-розпорядчих документів Служби судової охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал реєстрації вхідних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал реєстрації протоколів засідань постійно діючих експертних комісій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал обліку видачі справ з грифом «ДСК»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
6 штуки
Журнал реєстрації протоколів оперативних (спільних) нарад, комісій, робочих груп, зборів структурних підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
Журнал інвентарного (архівного) обліку закінчених провадженням справ та журналів територіального управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
Книга служби підрозділу охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
30 штуки
Книга служби взводу охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
90 штуки
Журнал несення служби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
Журнал в'їзду/виїзду транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал обліку ключів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
70 штуки
Журнал обліку роботи транспортного засобу з кріпленням обкладинки аркушів на металевій пружині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником шляхом оплати за фактично поставлений Товар протягом 10 банківських днів після надання Учасником видаткової та/або товаро-транспортної накладної, підписаної уповноваженими особами обох сторін після факту приймання товару, за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2021 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 12:50
ОГОЛОШЕННЯ, вимоги та договір вересень 2021 року.docx
20 вересня 2021 12:50
Зразок журналу 1.pdf
20 вересня 2021 12:50
Зразок журналу 3.pdf
20 вересня 2021 12:50
Зразок журналу 2.pdf
20 вересня 2021 12:50
Зразок журналу 4.pdf
20 вересня 2021 12:50
Зразок журналу 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 16 435,20
UAH з ПДВ
16 435,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яцканич Надія Михайлівна 19 286,00
UAH з ПДВ
16 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 18 198,00
UAH з ПДВ
16 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 23 550,00
UAH з ПДВ
23 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2021 11:54
Електронний підпис
27 вересня 2021 11:54
сес Унівако.pdf
27 вересня 2021 11:54
Клей кістковий.pdf
27 вересня 2021 11:54
Картон_палітурний.PDF
27 вересня 2021 11:54
Картон 220, 250.PDF
27 вересня 2021 11:54
ДСЕЕ_фарба.PDF
27 вересня 2021 11:54
Висновок UPM Finesse.pdf
27 вересня 2021 11:54
Висновки СЕС папір.PDF
27 вересня 2021 11:54
Бумвініл.PDF
27 вересня 2021 11:54
Servispack.pdf
27 вересня 2021 11:54
Mondi_offset_Slovakia.pdf
27 вересня 2021 11:54
Свідоцтво_ПДВ_завірене.PDF
27 вересня 2021 11:54
Свідоцтво_завір..PDF
27 вересня 2021 11:54
Технічні_вимоги.PDF
27 вересня 2021 11:54
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

28 вересня 2021 22:32
Електронний підпис
28 вересня 2021 22:31
3.1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
6. контактні дані.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
4. Персон.дані.pdf
28 вересня 2021 22:31
3.4. Витяг130921.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
6. контактні дані.pdf
28 вересня 2021 22:31
4. Персон.дані.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
1. Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2021 22:31
7.1. ПДВ.PDF
28 вересня 2021 22:31
7.3. пояснення.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
3.1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2021 22:31
3.4. Витяг130921.pdf
28 вересня 2021 22:31
2. Характеристики.pdf
28 вересня 2021 22:31
8. Технічний паспорт.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
8. Технічний паспорт.pdf
28 вересня 2021 22:31
7.1. ПДВ.PDF.p7s
28 вересня 2021 22:31
2. Характеристики.pdf.p7s
28 вересня 2021 22:31
7.2. ПДВ витяг.PDF.p7s
28 вересня 2021 22:31
7.3. пояснення.pdf
28 вересня 2021 22:31
7.2. ПДВ витяг.PDF

Публічні документи

28 вересня 2021 16:18
Електронний підпис
28 вересня 2021 16:17
Установчі (Витяч з ЄДР).pdf
28 вересня 2021 16:17
персональні дані.pdf
28 вересня 2021 16:17
Відомості про п-во (2).pdf
28 вересня 2021 16:17
Сертифікати якості.pdf
28 вересня 2021 16:17
Установчі (повідомл).pdf
28 вересня 2021 16:17
установчі (паспорт) (2).pdf
28 вересня 2021 16:17
Відомості про п-во (2).pdf
28 вересня 2021 16:17
Працівники.pdf
28 вересня 2021 16:17
Установчі(Виписка).pdf
28 вересня 2021 16:17
Д-ка заходи і довкілля (2).pdf
28 вересня 2021 16:17
KM_226_01735.pdf
28 вересня 2021 16:17
Д-ка заходи і довкілля (2).pdf
28 вересня 2021 16:17
KM_226_01737.pdf
28 вересня 2021 16:17
Установчі (Свідоцтво).pdf
28 вересня 2021 16:17
Обладнання.pdf
28 вересня 2021 16:17
KM_226_01738.pdf
28 вересня 2021 16:17
Ліцензії.pdf
28 вересня 2021 16:17
KM_226_01736.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП Яцканич Надія Михайлівна

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 16 435,20
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
16 435,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:19
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 10:22
Договір № 56-21 від 06.10.2021 книги та журнали.pdf укладений
06 жовтня 2021 10:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал реєстрації вихідних документів 7 штуки 68,40
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації наказів 2 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал обліку письмових, зброшурованих матеріалів виділеного (інвентарного) зберігання 1 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів із грифом «Для службового користування» 3 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів із грифом «Для службового користування» 5 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал обліку електронних носіїв інформації, на які планується записувати службову інформацію 1 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал обліку видачі документів з архіву 1 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал обліку копій нормативно-розпорядчих документів Служби судової охорони 3 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів 2 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації протоколів засідань постійно діючих експертних комісій 1 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал обліку видачі справ з грифом «ДСК» 1 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал реєстрації протоколів оперативних (спільних) нарад, комісій, робочих груп, зборів структурних підрозділів 6 штуки 68,40
UAH з ПДВ
Журнал інвентарного (архівного) обліку закінчених провадженням справ та журналів територіального управління 10 штуки 68,40
UAH з ПДВ
Книга служби підрозділу охорони 10 штуки 76,80
UAH з ПДВ
Книга служби взводу охорони 30 штуки 75,00
UAH з ПДВ
Журнал несення служби 90 штуки 72,00
UAH з ПДВ
Журнал в'їзду/виїзду транспортних засобів 10 штуки 68,40
UAH з ПДВ
Журнал обліку ключів 5 штуки 69,60
UAH з ПДВ
Журнал обліку роботи транспортного засобу з кріпленням обкладинки аркушів на металевій пружині 70 штуки 42,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 435,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 739,20 UAH)