Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуга з проведення експертизи проектно-кошторисної документації "Системи протипожежного захисту приміщень"
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-09-20-002052-a 0adcb0d6a154488d874b93db9f02e114
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Личана Тетяна Володимирівна

0564920308 vdzue@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Личана Тетяна Володимирівна
0564920308
vdzue@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва: "Система протипожежного захисту приміщень першого поверху будівлі виконавчого комітету Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1". Технічне переоснащення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва: "Система протипожежного захисту приміщень першого поверху будівлі виконавчого комітету Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1". Технічне переоснащення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

20 вересня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ДПІ "Кривбаспроект"
#04689369
Переможець 3 240,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 14:46

Документи

20 вересня 2021 14:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 14:49