Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
187 890,00 UAH
UA-2021-09-20-000080-a 16b0ad5c271d4d36b7d1e30c9b483e8e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борбелюк Валерія Олександрівна

+380362692532 borbelyukvalery@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 44070166
Вебсайт: https://rv.tax.gov.ua
Місцезнаходження: 33023, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Відінська, 12
Контактна особа: Борбелюк Валерія Олександрівна
+380362692532
borbelyukvalery@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-05-002482-a про проведення відкритих торгів для потреб на 2021 рік на закупівлю послуг з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, згідно коду ДК 021:2015:50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, оприлюднено 05.08.2021 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 23.08.2021 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі пункту 1 частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Головного управління ДПС у Рівненській області необхідність закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, згідно коду ДК 021:2015:50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, залишилася і рішенням уповноваженої особи 27.08.2021 року було оголошено другу процедуру відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-27-010566-a. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.09.2021 року була повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі пункту 1 частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, згідно коду ДК 021:2015:50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини 2 статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2021 08:55
Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287 послуга
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Головне управління ДПС у Рівненській області, вул. Відінська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату Послуг в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Актів наданих послуг протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

20 вересня 2021 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 08:43
Запрошення.pdf
20 вересня 2021 08:43
Комерційна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цапок Андрій Юрійович
#3320913799
Переможець 187 890,00
UAH
20 вересня 2021 08:55

Документи

20 вересня 2021 08:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 08:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цапок Андрій Юрійович
#3320913799
187 890,00
UAH
Документи

Документи

20 вересня 2021 08:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 14:24
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 08:57
Договір укладений
01 жовтня 2021 08:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 16:56
7 890,00 UAH UA328201720343110001000107759
ГУ ДПС у Рівненській області
UA053333680000026006500701173
ФОП Цапок Андрій Юрійович
Оплачений
17 листопада 2021 12:01
49 300,00 UAH UA328201720343110001000107759
ГУ ДПС у Рівненській області
UA053333680000026006500701173
ФОП Цапок Андрій Юрійович
Оплачений
17 листопада 2021 12:01
45 480,00 UAH UA328201720343110001000107759
ГУ ДПС у Рівненській області
UA053333680000026006500701173
ФОП Цапок Андрій Юрійович
Оплачений
29 листопада 2021 14:46
35 920,00 UAH UA328201720343110001000107759
ГУ ДПС у Рівненській області
UA053333680000026006500701173
ФОП Цапок Андрій Юрійович
Оплачений
29 листопада 2021 14:46
34 530,00 UAH UA328201720343110001000107759
ГУ ДПС у Рівненській області
UA053333680000026006500701173
ФОП Цапок Андрій Юрійович
Оплачений
17 грудня 2021 16:25
7 040,00 UAH UA328201720343110001000107759
ГУ ДПС у Рівненській області
UA053333680000026006500701173
ФОП Цапок Андрій Юрійович
Оплачений
17 грудня 2021 16:25
7 730,00 UAH UA328201720343110001000107759
ГУ ДПС у Рівненській області
UA053333680000026006500701173
ФОП Цапок Андрій Юрійович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 187 890,00
UAH