Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ЯСО КУРЯТИНИ ТА М’ЯСО СВИНИНИ за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ЯСО (Курятина (філе) за ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина; М’ясо свинини охолоджене за ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина )
Очікувана вартість
197 500,00 UAH
UA-2021-09-17-011746-b 50162be3884b49668171f81720d28ac5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Подедворний

+380686261911 podedvorniy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40650849
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., м. Теребовля, вул. Шевченка, буд. 8
Контактна особа: Андрій Подедворний
+380686261911
podedvorniy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 23:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 00:10
Очікувана вартість: 197 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 987,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Курятина (філе)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
500 кілограми
М’ясо свинини охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна; Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 23:58
141 Проект Договору мясо, курка - вересень 2021.docx
17 вересня 2021 23:58
Оголошення мясо.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 00:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРУСІК ОКСАНА ЮРІЇВНА 170 500,00
UAH з ПДВ
170 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2021 19:52
Електронний підпис
26 вересня 2021 19:51
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2021 19:51
проект договору.pdf
26 вересня 2021 19:51
Декларація на свинину 1.pdf
26 вересня 2021 19:51
Декларація на філе.pdf
26 вересня 2021 19:51
Витяг про потужність.pdf
26 вересня 2021 19:51
декларація на свинину 2.pdf
26 вересня 2021 19:51
Відомості про учасника.pdf
26 вересня 2021 19:51
Ідент код.pdf
26 вересня 2021 19:51
Лист- пояснення.pdf
26 вересня 2021 19:51
Копія паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРУСІК ОКСАНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРУСІК ОКСАНА ЮРІЇВНА
#2820411088
Переможець 170 500,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 14:04

Документи

29 вересня 2021 14:04
Електронний підпис
29 вересня 2021 14:03
146 Протокол УО 202101.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРУСІК ОКСАНА ЮРІЇВНА
#2820411088
170 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2021 14:04
Електронний підпис
29 вересня 2021 14:03
146 Протокол УО 202101.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2022 10:21
Дод угода 4 Договір 4-174.pdf укладений
20 травня 2022 10:15
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2022 10:14
Дод угода 4 Договір 4-174.pdf зміни до договору
20 травня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 11:25
Мясо додаткова угода 3 до договору -174 -2021.pdf зміни до договору
26 січня 2022 11:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:59
4-174 Дод угода 2 Договір 174.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:47
додаткова угода 1 до договору -174 -2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 12:37
Договір 174.pdf укладений
05 жовтня 2021 12:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Курятина (філе) 1000 кілограми 115,00
UAH
М’ясо свинини охолоджене 500 кілограми 111,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2021 11:38
47 354,85 UAH UA908201720344261014200096479
ВО Теребовлянської МР
UA723387830000026002060504789
СПД ФО Прусік О.Ю.
Оплачений
29 листопада 2021 10:02
36 939,69 UAH UA908201720344261014200096479
ВО Теребовлянської МР
UA723387830000026002060504789
СПД ФО Прусік О.Ю.
Оплачений
16 грудня 2021 10:46
68 837,52 UAH UA908201720344261014200096479
ВО Теребовлянської МР
UA723387830000026002060504789
СПД ФО Прусік О.Ю.
Оплачений
20 грудня 2021 10:12
6 037,50 UAH UA908201720344261014200096479
ВО Теребовлянської МР
UA723387830000026002060504789
СПД ФО Прусік О.Ю.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зменшенням постачання кількості продуктів харчування Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити суму договору на 11330,44 грн. та внести зміни до п.3 «Ціна договору» та викласти «Ціна договору становить» в наступній редакції: Ціна договору становить – 159169,56 грн. 2. Інші умови Договору, не змінені та не обумовлені даною Додатковою угодою, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 4/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 11.1. Договору № 4/174 від 5 жовтня 2021 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України й враховуючи Додаткову угоду № 1 від 23 грудня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне. 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 4/174 від 5 жовтня 2021 року та викласти пункт 10.1. Договору № 4/174 від 5 жовтня 2021 року в наступній редакції: «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31 березня 2022 року включно, а в частині розрахунків до повного їх виконання.». 2. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 01 січня 2022 року по 31 березня 2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% суми Договору № 4/174 від 5 жовтня 2021 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 01 січня 2022 року по 31 березня 2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). 4. Усі інші умови залишаються незмінними. 5. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору № 4/174 від 5 жовтня 2021 року. 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по 31 березня 2022 року включно.
Номер договору про закупівлю: 4/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 4/174 від 5 жовтня 2021 року в період з 01 січня 2022 року по 31 березня 2022 року включно. 2. Загальна сума вартості Договору № 4/174 від 5 жовтня 2021 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 159 169 гривень 56 копійок без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2022 рік Замовник має право заключити угоду до 20 % (але не більше) від суми початкового договору про закупівлю, що складає 31 000 гривень 00 копійок без ПДВ. 3. Кількість/обсяг товарів згідно п. 1.3 Договору № 4/174 від 5 жовтня 2021 року зазначено в специфікації, що є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 4/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку із закінченням терміну дії додаткової угоди №3 від 24.01.2022р., Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити суму договору на 9143,58 грн. (девять тисяч сто сорок три грн. 58 коп) та внести зміни до п.3»Ціна договору «та викласти » Ціна договору становить» (Договору) в наступній редакції: Ціна договору становить –181025,98 грн.( сто вісімдесять одна тисяча двадцять п’ять грн. 98 коп) 2. Інші умови Договору, не змінені та не обумовлені даною Додатковою угодою, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 4/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 181 025,98
UAH