Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa
Очікувана вартість
43 600 000,00 USD
UA-2021-09-17-011168-b ● ebfd9bdba1b14ff99605d487b5bf155d
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана +380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 43 600 000,00 USD з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430 000,00 USD |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa», проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону. Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ Укрпошта. Очікувана вартість 43 600 000 $, цінова пропозиція учасників подається з розрахунку вартості оренди та вартості викупу об’єкту нерухомості. Контактна особа щодо технічних питань (менеджер проекту) - Лесь Вячеславович Коваленко, +380501004223, kovalenko-lv@ukrposhta.ua. Цінова пропозиція учасників визначає безпосередньо вартість оренди та вартість викупу об’єкту нерухомості. АТ "Укрпошта вимагає від учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення пропозиції: 5 000 000 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1252.8 — Склади універсальні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Покупець зобов’язаний здійснити оплату вартості нерухомого майна протягом 8 (вісім) років з дати нотаріального посвідчення цього Договору На підтвердження дійсних намірів про подальший розрахунок Покупця за цим Договором, Покупець протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання цього Договору, здійснить Продавцеві авансовий платіж у сумі що становить 12,5% (дванадцять з половиною відсотків) вартості Нерухомого майна, визначеної в п.4 цього Договору (в тому числі ПДВ 20%). Зазначена сума авансового платежу за цим Договором підлягатиме зарахуванню Продавцем до загальної суми (ціни продажу) за Нерухоме майно, що буде сплачена Покупцем на користь Продавця за цим Договором. Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання цього Договору. Цінова пропозиція учасників включає безпосередньо вартість викупу об’єкту нерухомості та очікувану суму оренди за 8 років. | Аванс | 5 | Банківські | 12.5 |
Iнша подія | Покупець зобов’язаний здійснити оплату вартості нерухомого майна протягом 8 (вісім) років з дати нотаріального посвідчення цього Договору. Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання та нотаріального посвідчення цього Договору. Цінова пропозиція учасників включає безпосередньо вартість викупу об’єкту нерухомості та очікувану суму оренди за 8 років. | Пiсляоплата | 1000 | Календарні | 87.5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТРА ІНВЕСТ" #44010180 |
Очікує рішення |
39 000 000,00
USD з ПДВ
|
04 жовтня 2021 00:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 травня 2022 22:46 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | АТ «Укрпошта» прийнято рішення щодо скасування проведення відбору партнера проекту Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa (UA-2021-09-17-011168-b), оскільки внаслідок введення воєнного стану в Україні відпала потреба в проведенні такого відбору. |
Документи:
18 травня 2022 22:46
|
Електронний підпис |
18 травня 2022 22:45
|
Скасування відбору партнера проекту.docx |