Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa
Очікувана вартість
43 600 000,00 USD
UA-2021-09-17-011168-b ebfd9bdba1b14ff99605d487b5bf155d
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 43 600 000,00 USD з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430 000,00 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa», проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону. Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ Укрпошта. Очікувана вартість 43 600 000 $, цінова пропозиція учасників подається з розрахунку вартості оренди та вартості викупу об’єкту нерухомості. Контактна особа щодо технічних питань (менеджер проекту) - Лесь Вячеславович Коваленко, +380501004223, kovalenko-lv@ukrposhta.ua. Цінова пропозиція учасників визначає безпосередньо вартість оренди та вартість викупу об’єкту нерухомості. АТ "Укрпошта вимагає від учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення пропозиції: 5 000 000 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1252.8 — Склади універсальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець зобов’язаний здійснити оплату вартості нерухомого майна протягом 8 (вісім) років з дати нотаріального посвідчення цього Договору На підтвердження дійсних намірів про подальший розрахунок Покупця за цим Договором, Покупець протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання цього Договору, здійснить Продавцеві авансовий платіж у сумі що становить 12,5% (дванадцять з половиною відсотків) вартості Нерухомого майна, визначеної в п.4 цього Договору (в тому числі ПДВ 20%). Зазначена сума авансового платежу за цим Договором підлягатиме зарахуванню Продавцем до загальної суми (ціни продажу) за Нерухоме майно, що буде сплачена Покупцем на користь Продавця за цим Договором. Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання цього Договору. Цінова пропозиція учасників включає безпосередньо вартість викупу об’єкту нерухомості та очікувану суму оренди за 8 років. Аванс 5 Банківські 12.5
Iнша подія Покупець зобов’язаний здійснити оплату вартості нерухомого майна протягом 8 (вісім) років з дати нотаріального посвідчення цього Договору. Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання та нотаріального посвідчення цього Договору. Цінова пропозиція учасників включає безпосередньо вартість викупу об’єкту нерухомості та очікувану суму оренди за 8 років. Пiсляоплата 1000 Календарні 87.5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 17:46
Додаток 5 ФормаЦП при Оренда+Викуп.docx
17 вересня 2021 17:46
Додаток 4 Договір купівлі-продажу землі.docx
17 вересня 2021 17:46
18 Додаток 2 Акт приймання-передачі нерухомого майна.docx
17 вересня 2021 17:46
17 Додаток 1 Договір іпотеки.docx
17 вересня 2021 17:46
16 Додаток 1 Договір купівлі продажу нерухомого майна.docx
17 вересня 2021 17:46
Додаток 3 Попередній договір купівлі-продажу нерухомого майна.docx
17 вересня 2021 17:46
14 Додаток 3 Акт приймання-передачі Комплексу.docx
17 вересня 2021 17:46
13 Додаток 2 Форма БГ Орендодавця.docx
17 вересня 2021 17:46
12 Додаток 1 Форма БГ Орендаря.docx
17 вересня 2021 17:46
11 Додаток 6 Основний договір оренди.docx
17 вересня 2021 17:46
10 Додаток 5 Форма БГ Сторони 2.docx
17 вересня 2021 17:46
9 Додаток 4 Форма БГ Сторони 1.docx
17 вересня 2021 17:46
8 Додаток 3 Календарний графік.docx
17 вересня 2021 17:46
7 Додаток 2 HUB_Odesa v34 копія.pdf
17 вересня 2021 17:46
6 Додаток 1 ТЗ HUB_Odesa v33.docx
17 вересня 2021 17:46
Додаток 2 Попередній договір оренди.docx
17 вересня 2021 17:46
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
17 вересня 2021 17:46
Умови відбору Оренда+Викуп_2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТРА ІНВЕСТ" 39 000 000,00
USD з ПДВ
39 000 000,00
USD з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 12:39
Лист-прохання
08 жовтня 2021 18:57
Лист-прохання
03 жовтня 2021 12:40
Електронний підпис
03 жовтня 2021 12:38
CLAYCO Hanover Industrial Park.pdf
03 жовтня 2021 12:38
Право власності Земля.rar
03 жовтня 2021 12:38
Ліцензія.rar
03 жовтня 2021 12:38
Рейтинг 2021.rar
03 жовтня 2021 12:38
Цінова пропозиція .pdf
03 жовтня 2021 12:38
CLAYCO Industrial Park.pdf
03 жовтня 2021 12:38
Довідка зі скріншотом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТРА ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТРА ІНВЕСТ"
#44010180
Очікує рішення 39 000 000,00
USD з ПДВ
04 жовтня 2021 00:04

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 травня 2022 22:46
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: АТ «Укрпошта» прийнято рішення щодо скасування проведення відбору партнера проекту Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_Odesa (UA-2021-09-17-011168-b), оскільки внаслідок введення воєнного стану в Україні відпала потреба в проведенні такого відбору.
Документи:
18 травня 2022 22:46
Електронний підпис
18 травня 2022 22:45
Скасування відбору партнера проекту.docx