Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт відділення торакальної хірургії і відділення реабілітації та фізіотерапії Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-09-17-011085-b b1cbc7b807be4d2ea8e77fd6e9d6abb9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грейда Тетяна Богданівна

+380342524020 yo_knpoklifor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Обласна клінічна лікраня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Контактна особа: Грейда Тетяна Богданівна
+380342524020
yo_knpoklifor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 17:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 17:34
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 1250 грн. в формі електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям, строк дії не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення/неповернення згідно ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник та мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA133366770000026003052548819 в Приватбанку, МФО 336677, ЄДРПОУ 01993150.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт відділення торакальної хірургії і відділення реабілітації та фізіотерапії Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 1250 грн. в формі електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям, строк дії не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення/неповернення згідно ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник та мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA133366770000026003052548819 в Приватбанку, МФО 336677, ЄДРПОУ 01993150.

Сума забезпечення: 1250 UAH
17 вересня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 17:30
Оголошення проектування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 17:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ 248 045,00
UAH з ПДВ
248 045,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 14:52
Електронний підпис
28 вересня 2021 14:51
2 Витяг платника податку.pdf
28 вересня 2021 14:51
3.1 Наказ на директора.pdf
28 вересня 2021 14:51
11.1 Аналогічний договір.pdf
28 вересня 2021 14:51
5 Довідка довкілля.pdf
28 вересня 2021 14:51
4 Стаття 17.pdf
28 вересня 2021 14:51
11.7 Акт готовності.pdf
28 вересня 2021 14:51
9.1 Інвентарні картки.pdf
28 вересня 2021 14:51
22 Свідоцтво_УБІБ.zip
28 вересня 2021 14:51
12 Довідка субпідрядник.pdf
28 вересня 2021 14:51
16 Довідка про огляд.pdf
28 вересня 2021 14:51
10 Довідка працівники.pdf
28 вересня 2021 14:51
7 Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2021 14:51
21 Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip
28 вересня 2021 14:51
17 Довідка _ виписка.pdf
28 вересня 2021 14:51
9 Довідка про обладнання.pdf
28 вересня 2021 14:51
10.2 Накази та ЦПУ.pdf
28 вересня 2021 14:51
15 Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2021 14:51
1 Статут.pdf
28 вересня 2021 14:51
14 Лист щодо ліцензії.pdf
28 вересня 2021 14:51
11.3 Відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ
#38330723
Переможець 248 045,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 16:10

Документи

04 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
04 жовтня 2021 15:48
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ
#38330723
248 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
04 жовтня 2021 15:48
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 18:43
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 08:21
дд1 до _000072 від 08.10.2021.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 08:20
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 13:22
№000072 від 0810.2021 укладений
13 жовтня 2021 13:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт відділення торакальної хірургії і відділення реабілітації та фізіотерапії Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91) 1 роб 248 045,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п.8 Юридична адреса сторін «Замовника» Договору № 000072 від 08.10.2021р. , а саме: • п. 8. викласти у наступній редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради » ЄДРПОУ 01993150 Україна, 76008, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91 р/рUA658201720344381010105019134, МФО 820172, ДКСУ м.Київ тел. 0342 528 118, 524-020 Оплата робіт в розмірі 248 045 грн. 00 коп. (двісті сорок вісім тисяч сорок п’ять грн. 00 копійок) буде здійснюватись за кошти місцевого бюджету згідно протоколу засідання бюджетної комісії №21 від 19.11.2021 року
Номер договору про закупівлю: №000072
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт відділення торакальної хірургії і відділення реабілітації та фізіотерапії Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91) 1 роб 248 045,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 248 045,00
UAH