Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Дмитро Жуков +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 3 843 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) – тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 115000,00 грн.; (сто п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Банківські реквізити ДП «МТП «Южний» п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Увага!!! Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія повинна бути оформлена у чіткій відповідності до «Форми забезпечення тендерної пропозиції», та відповідати «Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції» затвердженим Наказом № 2628 від 14.12.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 115000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар протягом 60 банківських днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Місце поставки тоару: поставка товару здійснюється автомобільним транспортом на склад ДП «МТП «ЮЖНИЙ», на умовах DDP (Інкотермс 2020). Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій : Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Кількість: 6000 т. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 16:10 |
Додаток 1.docx | |
17 вересня 2021 16:10 |
ТД.docx | |
17 вересня 2021 16:10 |
Додаток 2.docx | |
17 вересня 2021 16:10 |
Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000111 ● ea88fd314fd74181ba2af62e11337cc6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2022
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
17. UA-2021-09-17-010319-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-19 12:48:33
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-010319-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Прошу надати інформації з приводу того, коли відбулося повне виконання сторонами зобов’язань за договором від 28.10.2021 № Т/СН-228/21 (дата останньої оплати за поставлений товар).
Пояснення (інформація, документи) з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-22 11:12:49
Відповідь на звернення
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому внутрішнім нормативним документом, затвердженим в ДП «МТП «Южний», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом проведення аналізу (дослідження) ринку потенційних постачальників товару через проведення письмових ринкових консультацій, за допомогою яких було можливо визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі з максимально можливою відповідністю до умов ДП «МТП «Южний» згідно технічної специфікації, що є невід'ємним додатком до тендерної документації. З цією метою було направлено письмові запити цінових пропозицій стосовно вартості товару потенційним постачальникам з урахуванням визначених в ДП «МТП «Южний» умов постачання, оплати товару тощо. Визначення та відповідне обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» інформація щодо процедур закупівель оприлюднюється на власному веб-сайті ДП «МТП «Южний» за посиланням: http://www.port-yuzhny.com.ua/obruntuvannya-tekhnichnih (дата оприлюднення 20.09.2021).
2. Повне виконання сторонами зобов’язань за договором від 28.10.2021 №Т/СН-228/21 відбулося 03.05.2022, саме ця дата є останньою датою оплати за поставлений товар.
Надання інформації про усунення порушення замовником
23.09.2022 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ (ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) за результатами проведеного моніторингу закупівлі 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі оприлюднила в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ЮЖНИЙ» (далі – Замовник, Покупець) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-17-010319-b: Тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 17.09.2021 року була розроблена відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № № 922-VIII (далі – Закон). Пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Керуючись цією нормою Закону Замовник включив до тендерної документації, а саме до частини 1 пункту 2.3 Розділу 3 Тендерної документації Замовника вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки, складеної учасником в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів) має/не має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Тендерною документацією Замовника не встановлено вимоги щодо обов’язкової наявності у учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Довідка щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми має суто довідковий характер. Надання учасниками даної закупівлі довідки про відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми не призвело б до відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, звертаємо увагу на те, що при розміщені оголошення про проведення процедури відкритих торгів 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі в електронній системі закупівель електроне поле щодо надання учасником інформації про відсутність/наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 10 частини 1 статті 17 Закону деактивовано. Тобто, Замовником при розміщені в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та Тендерною документацією не встановлено вимог щодо обов’язкової наявності у учасників процедури закупівлі антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 2. Відповідно до частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація про відсутність/наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону та завантаження файлів, зокрема з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, згідно вимог, наведених у Додатку 1 до цієї документації (у разі якщо такі вимоги встановлені в Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації). Додатком 1 Тендерної документації встановлена вимога надання у складі тендерної пропозиції підтвердження, зокрема: - що в’їзд на територію Покупця з товаром, що поставляється, буде здійснюватися Постачальником без транзитного вантажу (пункт 3 Вимог до учасника Додатку 1); - щодо погодження з умовами поставки – «можливий толеранс 10 % від кількості товару, заявленої в письмовій рознарядці, але не більш загальної суми за договором» (пункт 4 Вимог до учасника Додатку 1); - що при постачанні товару на склад Покупця, Постачальником буде надано супроводжувальні документи які підтверджують якість товару по кожній позиції технічної специфікації, а саме: паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, протокол фізико-механічних випробувань, протокол випробувань на радіологію, паспорт або сертифікат якості (пункт 7 Вимог до учасника Додатку 1). Учасником-Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Микитівський граніт» 27 вересня 2021 11:49 під час подачі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель розміщено файл «8 технічна специфікація.pdf.p7s.zip». Зазначений файл містить, зокрема документ «8 технічна специфікація.pdf». Зазначений документ Технічна специфікація вих. №286 від 22.09.21 містить погодження ТОВ «Микитівський граніт», зокрема: - ТОВ «Микитівський граніт» підтверджує, що в’їзд на територію Покупця з товаром, що поставляється, буде здійснюватися Постачальником без транзитного вантажу (пункт 3 Вимог до учасника Додатку 1); - ТОВ «Микитівський граніт» підтверджує, що погоджується з умовами поставки – «можливий толеранс 10 % від кількості товару, заявленої в письмовій рознарядці, але не більш загальної суми за договором» (пункт 4 Вимог до учасника Додатку 1); - ТОВ «Микитівський граніт» підтверджує, що при постачанні товару на склад Покупця, Постачальником буде надано супроводжувальні документи які підтверджують якість товару по кожній позиції технічної специфікації, а саме: паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, протокол фізико-механічних випробувань, протокол випробувань на радіологію, паспорт або сертифікат якості (пункт 7 Вимог до учасника Додатку 1). Учасником-Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Микитівський граніт» виконані вимоги встановлені пунктом 3 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника та Додатком 1 до Тендерної документації Замовника. 3. Згідно пункту 4.1 Розділу 4 Договору № Т/СН-228/21 від 28.10.2021 року, «Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати направлення письмової рознарядки Постачальнику від Покупця, яка відправляється будь-яким способом передбаченим Договором», на підставі цього Покупцем було направлено Постачальнику ТОВ «Микитівський граніт» письмову рознарядку № 205-12/68 від 31.01.2022 року на поставку відсіву (далі товар). Кількість поставленого товару згідно рознарядки № 205-12/68 від 31.01.2022 року була менше, чим кількість заявлена Покупцем у рознарядці, тобто Постачальником не було виконано постачання товару в повному обсязі вказаного Покупцем у рознарядці. 03.05.2022 Покупцем було здійснена оплата за фактично поставлений товар Постачальником. Тому згідно запиту органу державного фінансового контролю від 19.09.2022 Замовник повідомив про те, що повністю виконував свої зобов’язання перед Постачальником ТОВ «Микитівський граніт» в частині оплати за фактично поставлений товар, а саме 03.05.2022 року. Але у зв’язку з тим, що Постачальником поставлено товар не в повному обсязі, як вимагалося умовами рознарядки № 205-12/68 від 31.01.2022 року, умови договору не були виконані в повному обсязі зі сторони Постачальника. Таким чиним, Замовник не мав підстав для закриття договору № Т/СН-228/21 від 28.10.2021 року. Скориставшись умовами пункту 1.6 розділу 1 договору № Т/СН-228/21 від 28.10.2021 року щодо можливого толерансу 10 % від кількості товару, заявленої в письмовій рознарядці, але не більш загальної суми за договором Постачальник у вересні 2022 року повідомив Замовника, що не планує поставки залишку товару за рознарядкою № 205-12/68 від 31.01.2022 року. Залишок товару є толерансом від кількості товару, заявленої в письмовій рознарядці. Після отриманої інформації від Постачальника, Замовником було виконані вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. Враховуючи, вищенаведене у Замовника були відсутні підстави для відміни процедури відкритих торгів 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Додатки: - Технічна специфікація вих. №286 від 22.09.21 ТОВ «Микитівський граніт» – 3 арк.
2022-09-29 14:28:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Згідно з частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 07.10.2022 року ДП «МТП «Южний» направив до Одеського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2021-09-17-010319-b |
Дата публікації: | 10 жовтня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 420/14530/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 жовтня 2022 |
Документи:
20 жовтня 2022 13:34
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2022 13:34
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2022 13:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Микитівський граніт |
3 840 000,00
UAH з ПДВ
|
3 819 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЛАРГЕС" |
3 842 400,00
UAH з ПДВ
|
3 822 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Микитівський граніт #44012172 |
Переможець |
3 819 600,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 15:34
|
Дод угода 1 Т-СН-228-21 ТОВ Микитівський граніт.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 16:07
|
Т-СН-228-21 ТОВ Микитівський граніт.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т/СН-228/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |