Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою м. Баштанка, вул. Вишнева, 2.
Очікувана вартість
199 952,00 UAH
UA-2021-09-17-009995-b 9545a49abf1f4254a2f39fd4d40db6a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Брунченко

+380512552005 anna_brunchenko.gudpssmk@rambler.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40327023
Вебсайт: http://dpssmk.gov.ua/
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 288
Контактна особа: Анна Брунченко
+380512552005
anna_brunchenko.gudpssmk@rambler.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 10:00
Очікувана вартість: 199 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення адмінбудівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою м. Баштанка, вул. Вишнева, 2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надання послуги здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з моменту підписання замовником акту прийому надання/виконання послуги/робіт без зауважень. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 15:56
Додатки.doc
17 вересня 2021 15:51
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
17 вересня 2021 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 15:56
Додатки.doc
17 вересня 2021 15:51
Додатки.doc
17 вересня 2021 15:51
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-17-009995-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 19 вересня 2021 20:48
Невідповідність тендерної документації Замовника
Шановний Замовник!,Приведіть ,будь ласка,технічне завдання до такого стану,щоби можна було скласти кошторисну документацію. Ну неможливо виконати ремонт стін тільки одним шпаклюванням,а встановити 19 світильників,не проклавши і метра проводки??? Просто взяти встановити підлогову чашу,також неможливо...І багато інших пропущених робіт...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2021 15:29
Шановний Учаснику! Технічне завдання по даному об'єкту було складене згідно із потреб Замовника на 2021рік. Також звертаємо Вашу увагу, що Учасник повинен оглянути об’єкт Замовника в період уточнень, для коректного розрахунку кошторисної документації на підтвердження цього скласти акт технічного огляду і надати його у складі пропозиції, за підписом уповноважених осіб зі сторони Замовника та Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ"ЄДНАННЯ "КАСКАД" 199 944,78
UAH з ПДВ
199 944,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2021 15:09
Електронний підпис
27 вересня 2021 15:06
Акт технічного огляду.pdf
27 вересня 2021 15:06
На право власності005.pdf
27 вересня 2021 15:06
На право власності003.pdf
27 вересня 2021 15:06
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 вересня 2021 15:06
Опис до статуту Каскад.pdf
27 вересня 2021 15:06
Накази про прийняття.pdf
27 вересня 2021 15:06
Банкрутство.pdf
27 вересня 2021 15:06
Лицензия Каскад .pdf
27 вересня 2021 15:06
Декларація.pdf
27 вересня 2021 15:06
Лицензия АВК-5 2021-2022.pdf
27 вересня 2021 15:06
Кошторис.pdf
27 вересня 2021 15:06
На право власності002.pdf
27 вересня 2021 15:06
На право власності001.pdf
27 вересня 2021 15:06
Листи та довідки_0001.pdf
27 вересня 2021 15:06
На право власності004.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ"ЄДНАННЯ "КАСКАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ"ЄДНАННЯ "КАСКАД"
#13847146
Переможець 199 944,78
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ"ЄДНАННЯ "КАСКАД"
#13847146
199 944,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 11:15
Ду №1 .pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 16:13
Договір № 265 ТОВ ОВ Каскад поточний ремонт Баштанка.pdf укладений
30 вересня 2021 16:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 грудня 2021 11:17
199 944,78 UAH UA288201720343181001200094031
ГУ Держпродспоживслужби в Миколаїв обл
UA113808050000000026001133866
ТОВ ВО "Каскад"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виправлення технічної помилки, проектно-кошторисну документацію викласти в редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 944,78
UAH (в тому числі ПДВ 33 324,13 UAH)