Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо
(вугілля кам’яне АС 6 – 13, ДГ 13-100)
Очікувана вартість
502 000,00 UAH
UA-2021-09-17-009313-b ● 8b1f2d14dbce47faa12134f25d401619
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація (установа, заклад) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 42228027 |
Місцезнаходження: | 56002, Україна , Миколаївська обл., смт Казанка, вул. Миру, буд. 194 |
Контактна особа: |
Наталія Гераськова +380667679995 geraskovan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 502 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Місце поставки товарів: Україна, Миколаївська обл., Казанківський р-н, загальноосвітні навчальні заклади в с. Каширівка вул. Шкільна, 1, с. Новолазарівка, вул. Центральна, 1, с. Великоолександрівка, вул. Гагаріна, 46. (більш детально інформацію наведено в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додатку 4 Технічна специфікація до тендерної документації))
Кількість, обсяг поставки товарів:
вугілля кам’яне АС 6 – 13 – 50 тонн
вугілля кам’яне ДГ 13-100 -36 тонн
Розгорнути
Згорнути
Кількість, обсяг поставки товарів:
вугілля кам’яне АС 6 – 13 – 50 тонн
вугілля кам’яне ДГ 13-100 -36 тонн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тонни
вугілля кам’яне АС 6 – 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру, 194
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
36 тонни
вугілля кам’яне ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру,194
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 09:09 |
Тендерна документацiя вугiлля зміни.docx | |
13 жовтня 2021 14:18 |
перелік змін2.docx | |
17 вересня 2021 15:23 |
проект договору.docx |
19 жовтня 2021 09:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 жовтня 2021 09:09 |
Тендерна документацiя вугiлля зміни.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2021 14:18 |
перелік змін2.docx
|
|||||||||
17 вересня 2021 15:23 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-17-009313-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:36731895
Дата подання: 18 вересня 2021 13:02
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник!
Згідно розміщеної Вами Тендерної документації від 17 вер. 15:23 Додаток № 2 До тендерної документації пункту "1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:1.1. Довідка (зразок довідки надається) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та/ або майданчиків, автовагів, за допомогою яких буде здійснюватись зважування вугілля кам’яного на території Казанківського району Миколаївської області (власних або орендованих, не пересувних/пересувних (мобільних)), транспортних засобів..." Тобто, в Учасника повинно бути складське приміщення для зберігання товару на території Казанківського району Миколаївської області, якщо Учасник орендує або має у власності складські приміщення та/ або майданчики за межами Казанківського району.Однак Замовник обмежує його участь в закупівлі встановлюючи вимогу про наявність складського приміщення на території Казанківського району Миколаївської області. Отже участь в закупівлі зможуть прийняти лише ті суб'єкти господарювання, котрі мають в користуванні складські приміщення на території Казанківського району Миколаївської області
Учасник вважає, що встановлення Замовником вище наведеної вимоги ТД, фактично обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності або у користуванні складського приміщення на території Казанківського району Миколаївської області.Встановлення вимоги про наявність складського приміщення на конкретно визначеній території, змушує учасників, які не мають складів на території Казанківського району Миколаївської області, брати на себе додаткові зобов'язання у вигляді укладання відповідних договорів оренди складських приміщень тощо, котрі розташовані на території Казанківського району Миколаївської області і, як наслідок, такі зобов'язання вплинуть на формування ціни за одиницю товару в подальшому, адже додаткові витрати постачальнику вугілля камяного слід чимось їх компенсувати. Така свого роду "компенсація" витрат нівелює основоположний принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачено в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), а також спотворює мету Закону, що являє собою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Таким чином, встановлення в ТД вимоги щодо наявності в учасника (свого або орендованого) складського приміщення на території Казанківського району Миколаївської області є дискримінацією за територіальним принципом. Наведена вище умова ТД порушує права та законні інтереси Учасника.
Статтею 16 Закону відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною чотири ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині.
В рішеннях постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних зобов’язала Замовників внести зміни в умови документації в частині територіального обмеження (рішення №14085-р/пк-пз від 21.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-000746-b), рішення №17108-р/пк-пз від 11.09.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-005649-a), рішення №13801-р/пк-пз від 16.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002747-b))
Просимо внести зміни в ТД в іншому випадку будемо звертатись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Згідно розміщеної Вами Тендерної документації від 17 вер. 15:23 Додаток № 2 До тендерної документації пункту "1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:1.1. Довідка (зразок довідки надається) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та/ або майданчиків, автовагів, за допомогою яких буде здійснюватись зважування вугілля кам’яного на території Казанківського району Миколаївської області (власних або орендованих, не пересувних/пересувних (мобільних)), транспортних засобів..." Тобто, в Учасника повинно бути складське приміщення для зберігання товару на території Казанківського району Миколаївської області, якщо Учасник орендує або має у власності складські приміщення та/ або майданчики за межами Казанківського району.Однак Замовник обмежує його участь в закупівлі встановлюючи вимогу про наявність складського приміщення на території Казанківського району Миколаївської області. Отже участь в закупівлі зможуть прийняти лише ті суб'єкти господарювання, котрі мають в користуванні складські приміщення на території Казанківського району Миколаївської області
Учасник вважає, що встановлення Замовником вище наведеної вимоги ТД, фактично обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності або у користуванні складського приміщення на території Казанківського району Миколаївської області.Встановлення вимоги про наявність складського приміщення на конкретно визначеній території, змушує учасників, які не мають складів на території Казанківського району Миколаївської області, брати на себе додаткові зобов'язання у вигляді укладання відповідних договорів оренди складських приміщень тощо, котрі розташовані на території Казанківського району Миколаївської області і, як наслідок, такі зобов'язання вплинуть на формування ціни за одиницю товару в подальшому, адже додаткові витрати постачальнику вугілля камяного слід чимось їх компенсувати. Така свого роду "компенсація" витрат нівелює основоположний принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачено в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), а також спотворює мету Закону, що являє собою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Таким чином, встановлення в ТД вимоги щодо наявності в учасника (свого або орендованого) складського приміщення на території Казанківського району Миколаївської області є дискримінацією за територіальним принципом. Наведена вище умова ТД порушує права та законні інтереси Учасника.
Статтею 16 Закону відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною чотири ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині.
В рішеннях постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних зобов’язала Замовників внести зміни в умови документації в частині територіального обмеження (рішення №14085-р/пк-пз від 21.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-000746-b), рішення №17108-р/пк-пз від 11.09.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-005649-a), рішення №13801-р/пк-пз від 16.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002747-b))
Просимо внести зміни в ТД в іншому випадку будемо звертатись в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2021 14:11
Розглянувши вимогу учасника щодо вилучення дискримінаційної вимоги Додатка № 2 до тендерної документації вирішили задовільнити вимогу Учасника та внести зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-17-009313-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПВКФ "Мирт", Код ЄДРПОУ:25120857
Дата подання: 28 вересня 2021 15:18
Дата подання: 28 вересня 2021 15:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2021 19:05
рішення від 30.09.2021 № 22236.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2021 19:05
інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2021 № 23079.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2021 13:57
рішення від 11.10.2021 № 23079.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2021 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 19 жовтня 2021 09:20
Інформація про відміну
Дата відміни
27 жовтня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій