Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ |
Код ЄДРПОУ: | 33559888 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, проспект Перемоги, будинок 32 |
Контактна особа: |
Ольга Конохович +380687237946 siuzdanie@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2021 10:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 10:43 |
Додаток_№_4_Перелік_додаткових_комплектуючих_17_09_2021_нр.xls | |
21 вересня 2021 10:43 |
ТД авто департамент 2.doc | |
21 вересня 2021 10:43 |
Додаток № 2 Технічне завдання 2.docx | |
21 вересня 2021 10:43 |
зміни 21.09.2021.docx |
21 вересня 2021 10:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 вересня 2021 10:43 |
Додаток_№_4_Перелік_додаткових_комплектуючих_17_09_2021_нр.xls
|
|||
21 вересня 2021 10:43 |
ТД авто департамент 2.doc
|
|||
21 вересня 2021 10:43 |
Додаток № 2 Технічне завдання 2.docx
|
|||
21 вересня 2021 10:43 |
зміни 21.09.2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-05-000008 ● fc59168834cc450a948f00fd6ff39485
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 № 15-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.07.2022 № 15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-17-009261-b від 17.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 11:27:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Toyota PROACE Verso (мінівен) або еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-009261-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3) Прошу надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором купівлі-продажу від 21.10.2021 №181/2021, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-13 15:48:11
Відповідь на запит управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Волинський обласний центр соціально-психологічної допомоги оголосив тендер на придбання автомобіля
Відповідно до розпорядження КМУ від 30 червня 2021 року № 696-р «Про затвердження розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, у 2021 році» Волинському обласному центру соціально-психологічної допомоги виділено субвенцію в розмірі 1 500 000 грн на придбання автомобіля типу мінівен.
Зокрема, авто передбачається для забезпечення ефективної роботи Притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, та функціонування мобільної бригади соціально-психологічної допомоги.
У зв’язку з цим підготовлені та подані усі належні документи по державній закупівлі автомобіля на електронний майданчик закупівель та проводиться тендер згідно чинного законодавства.
https://www.voladm.gov.ua/article/volinskiy-oblasniy-centr-socialno-psihologichnoyi-dopomogi-ogolosiv-tender-na-pridbannya-avtomobilya/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-13 16:42:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Toyota PROACE Verso (мінівен) або еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-009261-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору купівлі-продажу від 21.10.2021 №181/2021?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-15 15:06:55
Відповідь на звернення
Замовник повідомляє, що звіт про виконання договору про закупівлю не був оприлюднений в Електронній системі у строки, встановлені пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону, у зв’язку з форс-мажором, що пов’язаний з окремими об’єктивними причинами робочого процесу та відсутністю у зв'язку з цим технічної можливості оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю. Наразі замовник оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю (відповідне протокольне рішення Уповноваженої особи та звіт додається) та звертає увагу Уповноваженого Органу ДАСУ на відсутність системних порушень у здійсненні закупівель Замовником в минулому. Помилка Замовника не призвела до розтрати бюджетних коштів чи їх нецільового використання, а має ознаки формальної, що не тягне за собою значних негативних юридичних наслідків для держави та/або територіальної громади. Таким чином, Замовник самостійно усунув порушення та зобов'язується надалі не допускати вищенаведених помилок.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник усвідомлює перелік встановлених порушень та зобов'язується в майбутньому не допускати їх при здійсненні публічних закупівель, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань щодо підвищення кваліфікації та/або курсів для працівників у сфері публічних закупівель.
2022-08-01 16:39:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОКОНЦЕПТ" |
1 415 921,00
UAH з ПДВ
|
1 415 921,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСИК-АВТО" |
1 439 921,00
UAH з ПДВ
|
1 439 921,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОКОНЦЕПТ" #34276757 |
Переможець |
1 415 921,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2022 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 08:35
|
Договір Центр.pdf | укладений |
22 жовтня 2021 08:34
|