Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування(Шафа для вистоювання тіста,Шафа для хліба ШХД-4,Шафа для посуду ШП-4)
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2021-09-17-008904-b d5045f95c67f44c28dd812e0e6c1a7a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Владлен Васильович

+380384974186 internat_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янець-Подільська спеціальна школа Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23827908
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Контактна особа: Коваленко Владлен Васильович
+380384974186
internat_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 29 вересня 2021 11:00
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


згідно з договором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шафа для розстоювання тіста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець -Подільський, Суворова 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021  —  28 грудня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Шафа для хліба ШХД-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець -Подільський, Суворова 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021  —  28 грудня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Шафа для посуди ШП -4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець -Подільський, Суворова 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021  —  28 грудня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника (впродовж 10-ти днів з моменту надходження таких коштів) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 15:10
Договір дод4.docx
17 вересня 2021 15:10
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 39 500,00
UAH з ПДВ
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 42 000,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 09:57
Електронний підпис
28 вересня 2021 09:55
Гарантійні листи.pdf
28 вересня 2021 09:55
Довідка ліцензування.pdf
28 вересня 2021 09:55
Відомості про учасника.pdf
28 вересня 2021 09:55
Довідка повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Переможець 39 500,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 07:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

01 жовтня 2021 07:56
Електронний підпис
01 жовтня 2021 07:55
протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 07:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 07:56
Електронний підпис
01 жовтня 2021 07:55
протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 10:57
PDF_001.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 16:40
підписаний контракт укладений
07 жовтня 2021 16:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шафа для розстоювання тіста 1 шт 11 800,00
UAH
Шафа для хліба ШХД-4 1 шт 13 700,00
UAH
Шафа для посуди ШП -4 1 шт 14 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шафа для розстоювання тіста 1 шт 11 800,00
UAH
Шафа для хліба ШХД-4 1 шт 13 700,00
UAH
Шафа для посуди ШП -4 1 шт 14 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 500,00
UAH