Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець м’який, табурет армійський на металокаркасі, крісло робоче поворотне
Очікувана вартість
150 240,00 UAH
UA-2021-09-17-008265-b d49b3f44e033482f95f3c816cfe590e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ільченко

+380977662283 kevzt-12@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Андрій Ільченко
+380977662283
kevzt-12@post.mil.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 150 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 751,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 160 від « 17» вересня 2021 року.
Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20.
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Вид предмета закупівлі – товари.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Стілець м’який
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок I-й Іподромний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
142 штуки
табурет армійський на металокаркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок I-й Іподромний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39113500-2 — Табурети
3 штуки
м’які крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок I-й Іподромний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, у строк 90 банківських днів з моменту переходу Товару у власність Покупця. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього Договору, в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості Договору повертаються після належного виконання Постачальником умов Договору, а також у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити Бенефіціара: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172.
17 вересня 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 14:47
Додаток_3.docx
17 вересня 2021 14:47
Додаток_2.docx
17 вересня 2021 14:47
Додаток_1.docx
17 вересня 2021 14:47
оголошення_стільці_табурет_крісло.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" 150 140,00
UAH з ПДВ
150 140,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ"
#3490704713
Переможець 150 140,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 11:42

Документи

04 жовтня 2021 11:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ"
#3490704713
150 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:54
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 14:29
Договір 530.pdf укладений
08 жовтня 2021 14:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 листопада 2021 11:19
150 140,00 UAH UA838201720343140002000000838
КЕВ м.Житомир
UA283117440000026007055832804
ФОП Краснощоков Н.С.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 150 140,00
UAH