Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
10 239 478,00 UAH
UA-2021-09-17-008199-b ● a8065cef8bbe45b4a24bc912c634ee39
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44006059 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Шептицького, будинок 82 |
Контактна особа: |
Дроздова Лідія Іванівна +380324151846 Lida_drozdova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 10 239 478,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 197,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81600, Україна, Львівська область, м.Миколаїв, вул.Львівська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 14:45 |
Тендерна документація-Реконструкція Миколаївська ЗОШ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-17-008199-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ", Код ЄДРПОУ:41425076
Дата подання: 11 жовтня 2021 16:45
Вимога про оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій ПП "Комфорт-Сколе"
Учасник торгів ПП "Комфорт Сколе" не погоджується iз протоколом розгляду тендерних пропозицій , що опублікований вiд 07 жовтня 2021 року о 09:59 год. з наступних підстав.
1.Замовник у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 07 жовтня 2021 року зазначає: “Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами згідно п. 6. 2 12 ДСТУ БД 1.1-1 2013 “Правила визначення вартості будівництва” розраховуються на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, мається на увазі 2022р., що схвалюється Кабінетом Міністрів України. Сума додаткових витрат значно завищена.”
ПП “Комфорт-Сколе” зазначає, що згідно електронного аукціону Учасник ПП “Комфорт-Сколе” надав найнижчу ціну, за яку він погоджується виконати усі роботи згідно технічного завдання Замовника. У цю ціну включені усі витрати Учасника ПП “Комфорт-Сколе”. Договірна ціна сформована відповідно ДСТУ БД 1.1-1 2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Замовник зазначає, що Учасник ПП “Комфорт-Сколе” наступним періодом допустив помилку при розрахунку додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Однак Учасник ПП “Комфорт-Сколе” не погоджується із думкою Замовника. Нами було розраховано прогнозований рівень інфляції на наступні періоди на залишковий час 2021 рік та на 2022 рік в цілому. Сума додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, може бути зменшена при узгодженні договірної ціни при підписанні договору, шляхом оформлення Додатку №1 до Договору зі зменшеною вартістю. При цьому досягається додаткова економія бюджетних коштів. Також, учасник ПП “Комфорт-Сколе” вимагає надати аргументоване пояснення з приводу даного питання згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” у термін, що передбачений законодавством.
2.Замовник зазначає: “відповідно до вимог підпункту 7.2. п.7 таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, при цьому в листі-поясненні за вихідним номером №1254 від 30.09.2021р. Учасником зазначено, що такий дозвіл поданий ним в складі пропозиції”.
Учасник ПП “Комфорт-Сколе” не погоджується із даним пунктом, оскільки дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки міститься у складі пропозиції, назва документа: “ДОЗВІЛ НА РОБОТИ.pdf”.
3. Замовник зазначає: “п.п. 3.2. Розділу 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати не менше одного аналогічного договору з усіма додатками/додатковими угодами/змінами тощо (на об’єкт, який повністю виконаний або виконується) та інформація, щодо якого вказано в довідці. Учасником в складі тендерної пропозиції подано Договір підряду №25 від 19.07.2019 року, за яким договірна ціна становить 24 642 000, 20 грн з ПДВ. У листі-відгуку, поданого в тендерній пропозиції зазначено, що виконання робіт проведено на загальну суму 23582597, 67 з ПДВ, що свідчить про неподання учасником додаткової угоди чи додаткових угод про зміну ціни за договором. “
З приводу цього питання зазначаємо наступне.
Відповідно до п.п.3.2. Розділу 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати аналогічний договір, який повністю виконаний, або виконується. У складі пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” міститься довідка про виконання аналогічного договору. Аналогічний договір, що виконується, акти виконаних робіт КБ-2, та довідки КБ-3, та усі додатки, із зазначеного вище, та відповідно до вимог тендерної документації Учасник ПП “Комфорт-Сколе” надав інформації про договір, що виконується в поточному часі.
Беручи до уваги вищенаведені факти просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій щодо прийняття рішення уповноваженою особою Фахівця з публічних закупівель управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області від 07 жовтня 2021 року, що опублікований в електронній системі закупівель о 09:59 год. 07.10.2021 року. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися з метою захисту своїх прав та правової оцінки діям Замовника, щодо прийняття рішення про дискваліфікацію до Антимонопольного комітету України, Західного офісу Держаудитслужби України та Управління стратегічних розслідувань Національної поліції України.
Розгорнути
Згорнути
1.Замовник у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 07 жовтня 2021 року зазначає: “Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами згідно п. 6. 2 12 ДСТУ БД 1.1-1 2013 “Правила визначення вартості будівництва” розраховуються на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, мається на увазі 2022р., що схвалюється Кабінетом Міністрів України. Сума додаткових витрат значно завищена.”
ПП “Комфорт-Сколе” зазначає, що згідно електронного аукціону Учасник ПП “Комфорт-Сколе” надав найнижчу ціну, за яку він погоджується виконати усі роботи згідно технічного завдання Замовника. У цю ціну включені усі витрати Учасника ПП “Комфорт-Сколе”. Договірна ціна сформована відповідно ДСТУ БД 1.1-1 2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Замовник зазначає, що Учасник ПП “Комфорт-Сколе” наступним періодом допустив помилку при розрахунку додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Однак Учасник ПП “Комфорт-Сколе” не погоджується із думкою Замовника. Нами було розраховано прогнозований рівень інфляції на наступні періоди на залишковий час 2021 рік та на 2022 рік в цілому. Сума додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, може бути зменшена при узгодженні договірної ціни при підписанні договору, шляхом оформлення Додатку №1 до Договору зі зменшеною вартістю. При цьому досягається додаткова економія бюджетних коштів. Також, учасник ПП “Комфорт-Сколе” вимагає надати аргументоване пояснення з приводу даного питання згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” у термін, що передбачений законодавством.
2.Замовник зазначає: “відповідно до вимог підпункту 7.2. п.7 таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, при цьому в листі-поясненні за вихідним номером №1254 від 30.09.2021р. Учасником зазначено, що такий дозвіл поданий ним в складі пропозиції”.
Учасник ПП “Комфорт-Сколе” не погоджується із даним пунктом, оскільки дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки міститься у складі пропозиції, назва документа: “ДОЗВІЛ НА РОБОТИ.pdf”.
3. Замовник зазначає: “п.п. 3.2. Розділу 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати не менше одного аналогічного договору з усіма додатками/додатковими угодами/змінами тощо (на об’єкт, який повністю виконаний або виконується) та інформація, щодо якого вказано в довідці. Учасником в складі тендерної пропозиції подано Договір підряду №25 від 19.07.2019 року, за яким договірна ціна становить 24 642 000, 20 грн з ПДВ. У листі-відгуку, поданого в тендерній пропозиції зазначено, що виконання робіт проведено на загальну суму 23582597, 67 з ПДВ, що свідчить про неподання учасником додаткової угоди чи додаткових угод про зміну ціни за договором. “
З приводу цього питання зазначаємо наступне.
Відповідно до п.п.3.2. Розділу 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати аналогічний договір, який повністю виконаний, або виконується. У складі пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” міститься довідка про виконання аналогічного договору. Аналогічний договір, що виконується, акти виконаних робіт КБ-2, та довідки КБ-3, та усі додатки, із зазначеного вище, та відповідно до вимог тендерної документації Учасник ПП “Комфорт-Сколе” надав інформації про договір, що виконується в поточному часі.
Беручи до уваги вищенаведені факти просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій щодо прийняття рішення уповноваженою особою Фахівця з публічних закупівель управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області від 07 жовтня 2021 року, що опублікований в електронній системі закупівель о 09:59 год. 07.10.2021 року. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися з метою захисту своїх прав та правової оцінки діям Замовника, щодо прийняття рішення про дискваліфікацію до Антимонопольного комітету України, Західного офісу Держаудитслужби України та Управління стратегічних розслідувань Національної поліції України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2021 21:53
Шановний учаснику, ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ, на ваше звернення повідомляємо наступне:
Замовник у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 07 жовтня 2021 року зазначає: “Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами згідно п. 6. 2 12 ДСТУ БД 1.1-1 2013 “Правила визначення вартості будівництва” розраховуються на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, мається на увазі 2022р., що схвалюється Кабінетом Міністрів України. Сума додаткових витрат значно завищена.” Звертаємо вашу увагу, що прогнозований рівень інфляції на 2022р складає 6.2% , при чому на виділену суму на 2021р інфляція не нараховується.
Вимогою підпункту 7.2 п.7 таблиці 3 Додатку 1 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника”, у якому вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці/або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки(подається згідно Додатку 4 тендерної документації на ті види робіт, для виконання яких, згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки“, є обов’язковим наявність такої Декларації/чи Дозволу) (обов’язкова наявність Декларації щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра). Ваша тендерна пропозиція містить дозвіл, в якому в переліку робіт відсутні роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Підпунктом 3.2. розділу 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати не менше одного аналогічного договору з усіма додатками/додатковими угодами/змінами тощо (на об’єкт, який повністю виконаний або виконується), та інформація щодо якого вказано у довідці. В протоколі розгляду тендерної пропозиції зазначено, що учасником в складі тендерної пропозиції подано Договір підряду №25 від 19.07.2019 року, за яким договірна ціна робіт становить 24642000,20 грн. з ПДВ. У листі-відгуку, поданого в тендерній пропозиції зазначено, що виконання робіт проведено на загальну суму 23582597,67 грн. з ПДВ, що свідчить про неподання учасником додаткової угоди чи додаткових угод про зміну ціни за договором.
Відповідно до змісту вашого звернення в частині подання аналогічного договору випливає, що на даний час договір ще виконується. У поданому вами аналогічному договорі зазначено, що договір діє до 31 грудня 2020 року або до повного виконання робіт. Відповідно до поданої вами Довідки на виконання вимог п.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації в пункті «строки виконання» вами зазначено, що роботи згідно договору виконані якісно і у встановлені строки (19.07.2019 року-31.12.2020 року). Однак, звертаємо вашу увагу, що у протоколі розгляду вашої пропозиції, замовник зазначив, що дана невідповідність може бути усунена відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», проте зазначені замовником невідповідності в пункті 1 та 2 вищевказаного протоколу, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Замовник у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 07 жовтня 2021 року зазначає: “Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами згідно п. 6. 2 12 ДСТУ БД 1.1-1 2013 “Правила визначення вартості будівництва” розраховуються на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, мається на увазі 2022р., що схвалюється Кабінетом Міністрів України. Сума додаткових витрат значно завищена.” Звертаємо вашу увагу, що прогнозований рівень інфляції на 2022р складає 6.2% , при чому на виділену суму на 2021р інфляція не нараховується.
Вимогою підпункту 7.2 п.7 таблиці 3 Додатку 1 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника”, у якому вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці/або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки(подається згідно Додатку 4 тендерної документації на ті види робіт, для виконання яких, згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки“, є обов’язковим наявність такої Декларації/чи Дозволу) (обов’язкова наявність Декларації щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра). Ваша тендерна пропозиція містить дозвіл, в якому в переліку робіт відсутні роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Підпунктом 3.2. розділу 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати не менше одного аналогічного договору з усіма додатками/додатковими угодами/змінами тощо (на об’єкт, який повністю виконаний або виконується), та інформація щодо якого вказано у довідці. В протоколі розгляду тендерної пропозиції зазначено, що учасником в складі тендерної пропозиції подано Договір підряду №25 від 19.07.2019 року, за яким договірна ціна робіт становить 24642000,20 грн. з ПДВ. У листі-відгуку, поданого в тендерній пропозиції зазначено, що виконання робіт проведено на загальну суму 23582597,67 грн. з ПДВ, що свідчить про неподання учасником додаткової угоди чи додаткових угод про зміну ціни за договором.
Відповідно до змісту вашого звернення в частині подання аналогічного договору випливає, що на даний час договір ще виконується. У поданому вами аналогічному договорі зазначено, що договір діє до 31 грудня 2020 року або до повного виконання робіт. Відповідно до поданої вами Довідки на виконання вимог п.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації в пункті «строки виконання» вами зазначено, що роботи згідно договору виконані якісно і у встановлені строки (19.07.2019 року-31.12.2020 року). Однак, звертаємо вашу увагу, що у протоколі розгляду вашої пропозиції, замовник зазначив, що дана невідповідність може бути усунена відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», проте зазначені замовником невідповідності в пункті 1 та 2 вищевказаного протоколу, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-09-17-008199-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ", Код ЄДРПОУ:41425076
Дата подання: 11 жовтня 2021 16:48
вимога про скасування протоколу визнання переможцем ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ
Учасник ПП “Комфорт-Сколе” вимагає скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій, який опублікований 07 жовтня 2021 року о 18:08. Даним протоколом, переможцем торгів визначено ТОВ “ІДЕАЛБУДЛЬВІВ”.
Однак, ТОВ “ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” не відповідає критеріям, що визначені в тендерній документації.
1.Пунктом 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” розділом III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, визначено: Умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії - “сума гарантії залишається незмінною”. У складі пропозиції ТОВ “ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” міститься документ “90. Банківська_гарантія.zip”. В даному документі міститься гарантія №16156/03-2 від 01.10.2021р., що видана Акціонерним товариством “УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІНИЙ БАНК”. В даній гарантії відсутня умова “сума гарантії залишається незмінною”. Відповідно до п.п. 4.1 п. 4 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо забезпечення тендерної пропозиції Учасника не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Отже, пропозиція ТОВ “ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” має бути відхилена.
2.ПП 7.2 п.7 таблиці 3 Додатку 1 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці/або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки(подається згідно Додатку 4 тендерної документації на ті види робіт, для виконання яких, згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки“, є обов’язковим наявність такої Декларації/чи Дозволу) (обов’язкова наявність Декларації щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра). *у разі, якщо для робіт по даному тендеру не потрібно наявності в учасника декларації/чи дозволу - тоді учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначеного документа. У складі пропозиції учасника ТОВ”ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” відсутня Декларація відповідності матеріально-технічної бази або лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначенного документа.
Зазначена в протоколі невідповідність могла бути усунена Учасником шляхом розміщення Замовником повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до частини 16 статті 29 Закону. Однак, такий протокол Замовником не був розміщений.
Розгорнути
Згорнути
Однак, ТОВ “ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” не відповідає критеріям, що визначені в тендерній документації.
1.Пунктом 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” розділом III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, визначено: Умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії - “сума гарантії залишається незмінною”. У складі пропозиції ТОВ “ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” міститься документ “90. Банківська_гарантія.zip”. В даному документі міститься гарантія №16156/03-2 від 01.10.2021р., що видана Акціонерним товариством “УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІНИЙ БАНК”. В даній гарантії відсутня умова “сума гарантії залишається незмінною”. Відповідно до п.п. 4.1 п. 4 Розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо забезпечення тендерної пропозиції Учасника не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Отже, пропозиція ТОВ “ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” має бути відхилена.
2.ПП 7.2 п.7 таблиці 3 Додатку 1 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці/або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки(подається згідно Додатку 4 тендерної документації на ті види робіт, для виконання яких, згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки“, є обов’язковим наявність такої Декларації/чи Дозволу) (обов’язкова наявність Декларації щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра). *у разі, якщо для робіт по даному тендеру не потрібно наявності в учасника декларації/чи дозволу - тоді учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначеного документа. У складі пропозиції учасника ТОВ”ІДЕАЛБУДЛЬВІВ” відсутня Декларація відповідності матеріально-технічної бази або лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначенного документа.
Зазначена в протоколі невідповідність могла бути усунена Учасником шляхом розміщення Замовником повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до частини 16 статті 29 Закону. Однак, такий протокол Замовником не був розміщений.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2021 21:56
Шановний учаснику ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ», на ваше звернення повідомляємо наступне:
На вимогу пункту 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” розділом III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасником ТзОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» в складі тендерної пропозиції подана Гарантія №BG/UA/03-2-13206 від 01/10/2021 року, де зазначено, що сума гарантії становить 51197,39 грн. Пунктом 3 даної гарантії передбачено, що гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплати суми гарантії. Пунктом 7 гарантії передбачено, що гарантія є безвідкличною та безумовною. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежується сумою гарантії. Таким чином зі змісту даної гарантії вбачається, що така не передбачає обставин чи умов, за яких сума гарантії може змінюватися. А відтак сума виплати за гарантією є незмінною.
Вимогою підпункту 7.2 п.7 таблиці 3 Додатку 1 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника”, у якому вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці/або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки(подається згідно Додатку 4 тендерної документації на ті види робіт, для виконання яких, згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки“, є обов’язковим наявність такої Декларації/чи Дозволу) (обов’язкова наявність Декларації щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра), передбачено подання одного з документів. Учасником в складі тендерної пропозиції поданий Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, де в тому числі передбачено виконання робіт на висоті понад 1.3 метра, а відтак учасник виконав обов'язкову умову даної вимоги, а отже умова подання листа-пояснення в довільній формі, в якому учасник зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документа не поширюється.
На вимогу пункту 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” розділом III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасником ТзОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» в складі тендерної пропозиції подана Гарантія №BG/UA/03-2-13206 від 01/10/2021 року, де зазначено, що сума гарантії становить 51197,39 грн. Пунктом 3 даної гарантії передбачено, що гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплати суми гарантії. Пунктом 7 гарантії передбачено, що гарантія є безвідкличною та безумовною. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежується сумою гарантії. Таким чином зі змісту даної гарантії вбачається, що така не передбачає обставин чи умов, за яких сума гарантії може змінюватися. А відтак сума виплати за гарантією є незмінною.
Вимогою підпункту 7.2 п.7 таблиці 3 Додатку 1 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника”, у якому вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці/або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки(подається згідно Додатку 4 тендерної документації на ті види робіт, для виконання яких, згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки“, є обов’язковим наявність такої Декларації/чи Дозволу) (обов’язкова наявність Декларації щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра), передбачено подання одного з документів. Учасником в складі тендерної пропозиції поданий Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, де в тому числі передбачено виконання робіт на висоті понад 1.3 метра, а відтак учасник виконав обов'язкову умову даної вимоги, а отже умова подання листа-пояснення в довільній формі, в якому учасник зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документа не поширюється.
Номер вимоги: UA-2021-09-17-008199-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 14 листопада 2021 10:06
Вимога на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів"
Уповноваженою особою управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області Дроздовою Лідією Іванівною прийнято рішення від 11.11.2021р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у закупівлі ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція) на підставі п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону* вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимагаємо надати пояснення щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»з надуманих та непідтверджених причин.
По-перше:
Згідно п.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Реквізити замовника для банківської гарантії:
р/р UA59 8201720355179019088187110 ЄДРПОУ 44006059, УДКCУ у Миколаївському районі у Львівській області.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
51 197.39 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Згідно пункту 6 Банківської гарантії № 202690/19-102/81 від 04.10.2021р. «Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.» Відповідно, до внесення змін всі умови гарантії, в тому числі сума гарантії залишаються незмінними. На момент розгляду пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» зміни в діючу банківську гарантію № 202690/19-102/81 від 04.10.2021р. не вносилися, тому відхилення пропозиції є незаконним.
По-друге:
У протоколі розгляду тендерних пропозицій по закупівлі зазначено: У пропозиції учасника Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2 у пунктах 21,23,25,27,29,31,35 передбачені роботи «Прокладання трубопроводiв опалення з напiрних полiетиленових труб високого тиску зовнiшнiм дiаметром 20/25/32/40/50/63/110 мм зі з'єднанням терморезисторним зварюванням». У підсумковій відомості ресурсів учасника не передбачено використання «Апарату для зварювання поліетиленових труб».
Враховуючи те, що технічним завданням не було надано переліку обов’язкових до використання машин і механізмів Учасник має право враховувати вартість використання тих чи інших машин і механізмів на власний розсуд. Тому вважаємо, що апарат (паяльник) для зварювання поліетиленових труб, який є на балансі Учасника, може бути використаний за рахунок загальновиробничих витрат і такий крок лише економить кошти Замовника.
Щодо порівняльних характеристик запропонованого еквіваленту радіаторів та фарби повідомляємо наступне. У тендерній документації замовника зазначено: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Тендерна документація не містить вимоги про надання в складі пропозиції порівняльних характеристик, які є доказом еквівалентності.
Твердження Замовника про те, що учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» заявлено радіатори меншої потужності та фарби нижчої якості є непідтверженим, необгоунтованим та надуманим.
Враховуючи вище наведене, вимагаємо в уповноваженої особи Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів».
У випадку нескасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів має намір звернутися до АМКУ, Центру протидії корупції для перевірки закупівлі Державною аудиторською службою та з позовною заявою до суду.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо надати пояснення щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»з надуманих та непідтверджених причин.
По-перше:
Згідно п.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Реквізити замовника для банківської гарантії:
р/р UA59 8201720355179019088187110 ЄДРПОУ 44006059, УДКCУ у Миколаївському районі у Львівській області.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
51 197.39 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Згідно пункту 6 Банківської гарантії № 202690/19-102/81 від 04.10.2021р. «Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.» Відповідно, до внесення змін всі умови гарантії, в тому числі сума гарантії залишаються незмінними. На момент розгляду пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» зміни в діючу банківську гарантію № 202690/19-102/81 від 04.10.2021р. не вносилися, тому відхилення пропозиції є незаконним.
По-друге:
У протоколі розгляду тендерних пропозицій по закупівлі зазначено: У пропозиції учасника Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2 у пунктах 21,23,25,27,29,31,35 передбачені роботи «Прокладання трубопроводiв опалення з напiрних полiетиленових труб високого тиску зовнiшнiм дiаметром 20/25/32/40/50/63/110 мм зі з'єднанням терморезисторним зварюванням». У підсумковій відомості ресурсів учасника не передбачено використання «Апарату для зварювання поліетиленових труб».
Враховуючи те, що технічним завданням не було надано переліку обов’язкових до використання машин і механізмів Учасник має право враховувати вартість використання тих чи інших машин і механізмів на власний розсуд. Тому вважаємо, що апарат (паяльник) для зварювання поліетиленових труб, який є на балансі Учасника, може бути використаний за рахунок загальновиробничих витрат і такий крок лише економить кошти Замовника.
Щодо порівняльних характеристик запропонованого еквіваленту радіаторів та фарби повідомляємо наступне. У тендерній документації замовника зазначено: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Тендерна документація не містить вимоги про надання в складі пропозиції порівняльних характеристик, які є доказом еквівалентності.
Твердження Замовника про те, що учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» заявлено радіатори меншої потужності та фарби нижчої якості є непідтверженим, необгоунтованим та надуманим.
Враховуючи вище наведене, вимагаємо в уповноваженої особи Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів».
У випадку нескасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів має намір звернутися до АМКУ, Центру протидії корупції для перевірки закупівлі Державною аудиторською службою та з позовною заявою до суду.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2021 16:29
На ваше звернення повідомляємо наступне:
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія).
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Учасником ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» будо подано Банківську гарантію №202690/19-102/81 від 04.10.2021 р.. Ознайомившись зі змістом даної гарантії, замовником було встановлено, що в даній гарантії відсутня умова щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 26.10.2021р. розглянула скаргу ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» по даній закупівлі (UA-2021-09-17-008199-b) та в рішенні №24275-р/пк-пз від 26.10.2021 р. зобов’язала замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТзОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» в т.ч. через невідповідність поданого забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) вимогам тендерної документації, зокрема пункту 2 розділу ІІІ. Відповідно до позиції постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, у даному випадку, у разі незазначення в тексті банківської гарантії одного з пунктів, які має містити банківська гарантія (передбачено п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у документації до такого забезпечення пропозиції.
Таким чином при прийнятті рішення про дискваліфікацію ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», замовник керувався позицією постійно діючої адміністративної колегії АМКУ та ст.5 Закону України про публічні закупівлі.
Щодо відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації, учасник в своїй тендерній пропозиції порушив умови технічного завдання. Замовник бере на себе відповідальність погодити або не погодити дану марку вказану в тендерній пропозиції, так як проектна організація запроектувала радіатори сталеві Idmar, виходячи із певних розрахунків. Учасник порівняльних характеристик і розрахунків не надає.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ви маєте право на оскарження до органу оскарження або до суду.
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія).
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Учасником ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» будо подано Банківську гарантію №202690/19-102/81 від 04.10.2021 р.. Ознайомившись зі змістом даної гарантії, замовником було встановлено, що в даній гарантії відсутня умова щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”.
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 26.10.2021р. розглянула скаргу ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» по даній закупівлі (UA-2021-09-17-008199-b) та в рішенні №24275-р/пк-пз від 26.10.2021 р. зобов’язала замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТзОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» в т.ч. через невідповідність поданого забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) вимогам тендерної документації, зокрема пункту 2 розділу ІІІ. Відповідно до позиції постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, у даному випадку, у разі незазначення в тексті банківської гарантії одного з пунктів, які має містити банківська гарантія (передбачено п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у документації до такого забезпечення пропозиції.
Таким чином при прийнятті рішення про дискваліфікацію ТзОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», замовник керувався позицією постійно діючої адміністративної колегії АМКУ та ст.5 Закону України про публічні закупівлі.
Щодо відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації, учасник в своїй тендерній пропозиції порушив умови технічного завдання. Замовник бере на себе відповідальність погодити або не погодити дану марку вказану в тендерній пропозиції, так як проектна організація запроектувала радіатори сталеві Idmar, виходячи із певних розрахунків. Учасник порівняльних характеристик і розрахунків не надає.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ви маєте право на оскарження до органу оскарження або до суду.
Номер вимоги: UA-2021-09-17-008199-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 19 листопада 2021 11:55
Вимога
Вимога на рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2021 11:58
Відповідно до частини 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На ваше звернення від 19.11.2021 року повідомляємо наступне:
Тендерна пропозиція була відхилена з підстав невідповідності поданої банківської гарантії вимогам щодо тендерного забезпечення, передбачених пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», згідно якого замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія), про що замовником було зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій та відповіді замовника від 17.11.2021 року на звернення від 14.11.2021 року.
Тендерну пропозицію було відхилено в тому числі через те, що така не відповідала умовам технічної специфікації. Замовник зауважує, що в тендерній документації, в додатку 4 до тендерної документації, а також в підпункті 6.3. пункту 6 розділу ІІ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)», зазначається, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Проектною організацією в Технічному завданні (Додаток 4) запроектовано встановлення радіаторів сталевих Idmar C22 500х1100 потужністю 2301 Вт, радіаторів сталевих Idmar C22 500х1200 потужністю 2510 Вт, радіаторів сталевих Idmar C22 500х1400, потужністю 2928 ВТ, натомість учасником запропоновані в тендерній пропозиції радіатори меншої потужності по кожній із вказаних позицій – відповідно радіатори Purmo C22 500х1100 потужністю 1966 Вт, радіатори Purmo C22 500х1200 потужністю 2352 Вт, Purmo C22 500х1400 потужністю 2744 Вт.
Окрім цього підставою для відхилення тендерної пропозиції стало те, в пропозиції учасника «Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2» у пунктах 21,23,25,27,29,31,35 передбачені роботи "Прокладання трубопроводiв опалення з напiрних полiетиленових труб високого тиску зовнiшнiм дiаметром 20/25/32/40/50/63/110 мм зі з'єднанням терморезисторним зварюванням", а в підсумковій відомості ресурсів учасника не передбачено використання "Апарату для зварювання поліпропіленових труб". Подання даних документів вимагалося додатком 4 Технічна специфікація на виконання робіт - ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція).
Також, учасником не дотримано вимог щодо використання фарби фасадної акрилової, яка передбачена за технологією "CEREZIT", у тендерній документації додаток 4 "Утеплення фасадів мінераловатними плитами товщиною 120/100/30 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі/Укоси, ширина до 300 мм", а запропонована "Силікатна фарба Ceresit CT 54".
Інформація про посадову особу замовника та уповноважену особу, фахівця з публічних закупівель даної закупівлі, міститься в підпункті 2.3 пункту 2 розділу 1 тендерної документації.
На ваше звернення від 19.11.2021 року повідомляємо наступне:
Тендерна пропозиція була відхилена з підстав невідповідності поданої банківської гарантії вимогам щодо тендерного забезпечення, передбачених пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», згідно якого замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія), про що замовником було зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій та відповіді замовника від 17.11.2021 року на звернення від 14.11.2021 року.
Тендерну пропозицію було відхилено в тому числі через те, що така не відповідала умовам технічної специфікації. Замовник зауважує, що в тендерній документації, в додатку 4 до тендерної документації, а також в підпункті 6.3. пункту 6 розділу ІІ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)», зазначається, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Проектною організацією в Технічному завданні (Додаток 4) запроектовано встановлення радіаторів сталевих Idmar C22 500х1100 потужністю 2301 Вт, радіаторів сталевих Idmar C22 500х1200 потужністю 2510 Вт, радіаторів сталевих Idmar C22 500х1400, потужністю 2928 ВТ, натомість учасником запропоновані в тендерній пропозиції радіатори меншої потужності по кожній із вказаних позицій – відповідно радіатори Purmo C22 500х1100 потужністю 1966 Вт, радіатори Purmo C22 500х1200 потужністю 2352 Вт, Purmo C22 500х1400 потужністю 2744 Вт.
Окрім цього підставою для відхилення тендерної пропозиції стало те, в пропозиції учасника «Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2» у пунктах 21,23,25,27,29,31,35 передбачені роботи "Прокладання трубопроводiв опалення з напiрних полiетиленових труб високого тиску зовнiшнiм дiаметром 20/25/32/40/50/63/110 мм зі з'єднанням терморезисторним зварюванням", а в підсумковій відомості ресурсів учасника не передбачено використання "Апарату для зварювання поліпропіленових труб". Подання даних документів вимагалося додатком 4 Технічна специфікація на виконання робіт - ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція).
Також, учасником не дотримано вимог щодо використання фарби фасадної акрилової, яка передбачена за технологією "CEREZIT", у тендерній документації додаток 4 "Утеплення фасадів мінераловатними плитами товщиною 120/100/30 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі/Укоси, ширина до 300 мм", а запропонована "Силікатна фарба Ceresit CT 54".
Інформація про посадову особу замовника та уповноважену особу, фахівця з публічних закупівель даної закупівлі, міститься в підпункті 2.3 пункту 2 розділу 1 тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-17-008199-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 15 жовтня 2021 16:14
Дата подання: 15 жовтня 2021 16:14
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 19:18
Рішення від 20.10.2021 №23712.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 19:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2021 №24275.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 14:03
Рішення від 26.10.2021 №24275.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2021 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІДЕАЛБУДЛЬВІВ" переможцем процедури закупівлі ˗ "Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області" (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45454000-4 - Реконструкція)"пропозицію учасника ТОВ "ІДЕАЛБУДЛЬВІВ" на підставі рішення №24275-р/пк-пз від 26.10.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 02 листопада 2021 15:19
Номер скарги: UA-2021-09-17-008199-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 19 листопада 2021 15:07
Дата подання: 19 листопада 2021 15:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2021 12:09
Рішення від 23.11.2021 № 26142.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2021 12:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2021 № 26695.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2021 15:00
Рішення від 30.11.2021 № 26695.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" за
процедурою закупівлі — "Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду
Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області" (з
урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") (Код
національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45454000-4 - Реконструкція)" згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 26695-р/пк-пз від 30.11.2021.
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2021 14:29
Номер скарги: UA-2021-09-17-008199-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 30 грудня 2021 17:20
Дата подання: 30 грудня 2021 17:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 січня 2022 16:41
рішення від 04.01.2022 № 33.pdf
Дата публікації: 04 січня 2022 16:40
інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 № 879.pdf
Дата публікації: 18 січня 2022 12:51
рішення від 17.01.2022 № 879.pdf
Дата публікації: 20 січня 2022 09:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти молоді та спорту Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області скасовує рішення від 21.12.2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2022 №879-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 24 січня 2022 16:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" |
9 118 566,00
UAH з ПДВ
|
9 067 368,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ |
9 480 854,40
UAH з ПДВ
|
9 118 565,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
9 996 072,00
UAH з ПДВ
|
9 996 072,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" #41425076 |
Рішення скасоване |
9 067 368,60
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 10:15
|
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ #40286113 |
Рішення скасоване |
9 118 565,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 10:15
|
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" #41425076 |
Рішення скасоване |
9 067 368,60
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 15:37
|
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ #40286113 |
Рішення скасоване |
9 118 565,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 16:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Рішення скасоване |
9 996 072,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 15:44
|
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" #41425076 |
Рішення скасоване |
9 067 368,60
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 15:54
|
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ #40286113 |
Рішення скасоване |
9 118 565,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 16:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Рішення скасоване |
9 996 072,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 15:09
|
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" #41425076 |
Очікує рішення |
9 067 368,60
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 15:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 16:55 |
Кінець періоду оскарження: | 11 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 31 січня 2022 16:55 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Визнати тендер таким, що не відбувся за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі «Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)» з підстави, що передбачена пунктом 2 частини 5 статті 32 Закону, зокрема, скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
31 січня 2022 16:55
|
Електронний підпис |
31 січня 2022 16:52
|
Додаток 6 до рішення міської ради від 07.12.21р _1288.pdf |
31 січня 2022 16:52
|
Рішення сесії Миколаїв.міської ради.pdf |
31 січня 2022 16:52
|
Рішення сесії Львів.обл.ради.pdf |
31 січня 2022 16:52
|
Протокол.pdf |