Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з письмового перекладу (код ДК 021:2015: 79530000-8 - Послуги з письмового перекладу)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-09-17-007566-b 0df7056baf614d2497163cb17182a8dd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рожен Тетяна Анатоліївна

+380442841313 dovhaliuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42258617
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Солом'янська, будинок 2-А
Контактна особа: Рожен Тетяна Анатоліївна
+380442841313
dovhaliuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2021 11:33
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до статті 27 Закону та умов угоди про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 3 до оголошення. Угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та учасником закупівлі не пізніше 3 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить – 5 (п’ять) відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: Отримувач: Київський апеляційний суд Код ЄДРПОУ: 42258617 Реєстраційний рахунок: UA068201720355289002001082186 Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві МФО банку: 820172 Платник:_________________________________________ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю за предметом код CPV згідно ДК 021:2015 – 79530000-8 «Послуги з письмового перекладу» - послуги з письмового перекладу. Прізвище, ім’я по батькові платника необхідно вказувати повністю. Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Якщо учасником не укладено угоди про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 3 до цього оголошення та/або кошти забезпечення виконання договору про закупівлю не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок замовника, то пропозиція учасника цієї закупівлі підлягає відхиленню.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79530000-8: Послуги з письмового перекладу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з письмового перекладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг На підставі акту приймання-передачі Послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до статті 27 Закону та умов угоди про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 3 до оголошення. Угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та учасником закупівлі не пізніше 3 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить – 5 (п’ять) відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: Отримувач: Київський апеляційний суд Код ЄДРПОУ: 42258617 Реєстраційний рахунок: UA068201720355289002001082186 Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві МФО банку: 820172 Платник:_________________________________________ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю за предметом код CPV згідно ДК 021:2015 – 79530000-8 «Послуги з письмового перекладу» - послуги з письмового перекладу. Прізвище, ім’я по батькові платника необхідно вказувати повністю. Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Якщо учасником не укладено угоди про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 3 до цього оголошення та/або кошти забезпечення виконання договору про закупівлю не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок замовника, то пропозиція учасника цієї закупівлі підлягає відхиленню.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно формування стартової ціни аукціону
Дата подання: 21 вересня 2021 17:38
Дата відповіді: 22 вересня 2021 13:26
Доброго дня, шановні Замовники, прошу Вас надати розяснення стосовно формуваня стартової ціни для аукціона, а саме Умовами закупівлі передбачено обсяг перекладу орієнтовно 2706 сторінок, при цьому є форма цінова пропозиція, яка містить 21 мову та відповідно до якої внизу заповнюється сума до сплати за обсяг________. Тобто, як саме Учаснику формувати ціну, прошу чітко пояснити, а саме обсяг 2706 множити на загальну вартість 1 сторінки всіх мов (21 мова). Чи вартість кожної мови повинна дорівнювати однаково, оскільки умовно очікувану вартість 199900/2706=73,8 грн. вартість за сторінку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
За результатами розгляду звернення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 вересня 2021 року о 17:38, повідомляємо про наступне.
Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням Уповноваженої особи Київського апеляційного суду 17.09.2021 (оформленим протоколом № 36/1017/21 від 17.09.2021) визначено технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, код CPV за ДК 021:2015 – 79530000-8 «Послуги з письмового перекладу», послуги з письмового перекладу.
Зокрема, обсяг послуг визначатиметься Замовником відповідно до фактичної потреби, та складає орієнтовно не менше 2706 умовних сторінок письмового перекладу.
Крім того, Учасник повинен надати цінову пропозицію за формою, визначеною у додатку 1, де навпроти кожної мови необхідно зазначити вартість перекладу за 1 сторінку (1800 знаків) у гривнях (вимог щодо зазначення однакової вартості для кожної мови Замовником не встановлено) та загальну суму за визначений Учасником обсяг сторінок (але не менше 2706), що пропонується Замовнику, з/на 21 іноземну мову з ПДВ/без ПДВ.
Зауважуємо, що частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З огляду на означене вище, а також з метою дотримання принципів публічних закупівель, у тому числі запобігання корупційним діям і зловживанням, Замовник не зобов’язаний та не надає роз’яснення щодо порядку формування або обрахунку ціни Учасникам.
Крім того зазначаємо, що згідно частини 2 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ХАЛАМАН ВАЛЕРІЙ БОРИСОВИЧ 199 900,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович 194 832,00
UAH з ПДВ
191 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 21:35
Електронний підпис
24 вересня 2021 21:33
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2021 21:33
Виписка.pdf
24 вересня 2021 21:33
Паспорт.pdf
24 вересня 2021 21:33
ІПН.pdf
24 вересня 2021 21:33
Єдиний податок.pdf
24 вересня 2021 21:33
Паспорт-3.pdf
24 вересня 2021 21:33
Згода.pdf
24 вересня 2021 21:33
Перекладачі.pdf
24 вересня 2021 21:33
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2021 21:33
Дозвіл.pdf
24 вересня 2021 21:33
Відповідність.pdf

Публічні документи

24 вересня 2021 12:02
Електронний підпис
24 вересня 2021 12:02
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 вересня 2021 12:02
3. Витяг ЄДР.pdf.p7s
24 вересня 2021 12:02
3. Витяг ЄДР.pdf
24 вересня 2021 12:02
2. Копія паспорту та коду.pdf
24 вересня 2021 12:02
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХАЛАМАН ВАЛЕРІЙ БОРИСОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХАЛАМАН ВАЛЕРІЙ БОРИСОВИЧ
#2417210137
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 11:13

Документи

01 жовтня 2021 11:13
Електронний підпис
01 жовтня 2021 11:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХАЛАМАН ВАЛЕРІЙ БОРИСОВИЧ
#2417210137
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 11:13
Електронний підпис
01 жовтня 2021 11:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 22:16
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 12:54
Договір укладений
06 жовтня 2021 12:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 12:04
50 392,00 UAH UA528201720343170001000082186
Київський апеляційний суд
UA093052990000026008026205969
ФОП Халаман Валерій Борисович
Оплачений
26 листопада 2021 11:36
64 682,00 UAH UA528201720343170001000082186
Київський апеляційний суд
UA093052990000026008026205969
ФОП Халаман Валерій Борисович
Оплачений
26 листопада 2021 11:36
74 926,00 UAH UA528201720343170001000082186
Київський апеляційний суд
UA093052990000026008026205969
ФОП Халаман Валерій Борисович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH