Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сосиски
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2021-09-17-003890-c f46d46f93dd948d98f0145483c812130
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качанова Тетяна Миколаївна

+380948635407 lustdorfsprosheni@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "ДС(С) санаторій "Люстдорф" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01982057
Місцезнаходження: 65037, Україна , Одеська обл., Одеса, Зої Космодем`янської
Контактна особа: Качанова Тетяна Миколаївна
+380948635407
lustdorfsprosheni@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 15:00
Початок аукціону: 29 вересня 2021 12:22
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кг
Сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65037, Україна, Одеська область, Місто Одеса, Вулиця Зої Космодем`янської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15131120-2 — Ковбасні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Всі поставлені товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Період уточнення інформації про закупівлю 23.09.2021 року 11.00; Перелік критеріїв оцінки із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Мова пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в 0,5 відсотка або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі - 135,00 гривень. Оплата здійснюється "Замовником" за замовлений товар згідно накладної або видаткової накладної (ст. 49 ч.1 БКУ від 08.07.2010 року 2456-Y1) з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Покупець зобов’язується сплатити за Товар згідно накладної або видаткової накладної, наданими для оплати, на протязі 15-ти банківських днів після поставки Товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 14:12
Оголошення_спрощена_сосиски_17.09.21.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛАН 26 400,00
UAH з ПДВ
26 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П Суйчимез Віктор Іванович 26 600,00
UAH з ПДВ
26 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 15:47
Електронний підпис
24 вересня 2021 15:45
1.2 Документи ОРЕНДИ.pdf
24 вересня 2021 15:44
12.2.1 техпаспорт 8167.pdf
24 вересня 2021 15:44
ПОРТ ЮЖНИЙ.pdf
24 вересня 2021 15:44
установчі документи 2021.zip
24 вересня 2021 15:43
ПРАЦІВНИКИ.pdf
24 вересня 2021 15:43
Документи.pdf
24 вересня 2021 15:42
САН ОБРОБКА 1909.pdf

Публічні документи

23 вересня 2021 11:52
Електронний підпис
23 вересня 2021 11:51
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛАН

ФО-П Суйчимез Віктор Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛАН
#24447183
Відхилено 26 400,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 18:19
ФО-П Суйчимез Віктор Іванович
#3228420134
Переможець 26 600,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 18:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО-П Суйчимез Віктор Іванович
#3228420134
26 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 22:17
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2021 14:20
Договір _ 183-П від 08.10.2021 року.pdf укладений
10 жовтня 2021 14:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сосиски 200 кг 133,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2021 13:47
5 320,00 UAH UA488201720343190001000015201
ДЗ "ДС(С) сан. "Люстдорф" МОЗ України
UA353808050000000026007548626
ФО-П СУЙЧИМЕЗ В.І.
Оплачений
17 листопада 2021 12:37
7 980,00 UAH UA488201720343190001000015201
ДЗ "ДС(С) сан. "Люстдорф" МОЗ України
UA353808050000000026007548626
ФО-П СУЙЧИМЕЗ В.І.
Оплачений
29 листопада 2021 11:32
13 300,00 UAH UA488201720343190001000015201
ДЗ "ДС(С) сан. "Люстдорф" МОЗ України
UA353808050000000026007548626
ФО-П СУЙЧИМЕЗ В.І.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 600,00
UAH