Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект обладнання для оснащення STEM лабораторії
Очікувана вартість
186 447,00 UAH
UA-2021-09-17-003506-b ● 09c1cfbdb13d4805904b5fdd4bde749b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 42045473 |
Місцезнаходження: | 67770, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський район, село Шабо, вул. Центральна, 63 |
Контактна особа: |
Наталя Омельяненко +380997455166 zakupivli.uokms.shabo@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 186 447,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 932,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
Портативний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
Модульний STEAM конструктор Makeblock Neuron Creative Lab Kit
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
1 штуки
Конструктор fischertechnik ADVANCED Універсал FT-536618
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
1 штуки
Конструктор fisсhertechnik ADVANCED Universal 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
1 штуки
Конструктор fisсhertechnik ADVANCED Універсал 3 FT-511931
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
1 штуки
Конструктор fischertechnik ADVANCED Вантажівка FT-540582
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
1 штуки
Конструктор fischertechnik PROFI Oптика FT-520399
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
1 штуки
Конструктор fisсhertechnik PROFI Пневматика FT-533874
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67770, Україна, Одеська область, село Шабо, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 11:09 |
ТД.doc | |
17 вересня 2021 11:09 |
Додаток 2.docx | |
17 вересня 2021 11:09 |
Додаток 1.docx | |
17 вересня 2021 11:09 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-17-003506-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 21 вересня 2021 08:28
Дискримінація
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте надання всіх необхідних документів виключно на інтерактивні мультимедійні КОМПЛЕКСИ.,а саме:
-2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс та кожну з його складових, лабораторне демонстраційне обладнання.
2.5. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного комплексувиготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб, тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО кожної складової, а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на КОЖНУ СКЛАДОВУ.
Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу, тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання усіх документів на Інтерактивний комплекс не є можливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та встановити необхідність надання Висновку СЕС, сертифікати ISO на Інтерактивний комплекс ТА/АБО його складові.
Розгорнути
Згорнути
-2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс та кожну з його складових, лабораторне демонстраційне обладнання.
2.5. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного комплексувиготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб, тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО кожної складової, а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на КОЖНУ СКЛАДОВУ.
Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу, тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання усіх документів на Інтерактивний комплекс не є можливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та встановити необхідність надання Висновку СЕС, сертифікати ISO на Інтерактивний комплекс ТА/АБО його складові.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2021 09:26
Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Крім того, п.1 Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Визначено, що комплекс - системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, функціонально пов'язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної освітньої мети
Надання сертифікату саме на комплекс, ніяким чином не дискримінує потенційних Учасників. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
На підставі вищенаведеного зміни до тендерної документації вноситися не будуть
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Крім того, п.1 Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Визначено, що комплекс - системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, функціонально пов'язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної освітньої мети
Надання сертифікату саме на комплекс, ніяким чином не дискримінує потенційних Учасників. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
На підставі вищенаведеного зміни до тендерної документації вноситися не будуть
Номер вимоги: UA-2021-09-17-003506-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 21 вересня 2021 08:32
Дискримінація
Доброго дня,Шановний Замовник!
У Додатку 2 Тендерної документації Ви вказуєте:у. Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Копію висновку санітарно-гігієнічної експертизи на запропоноване спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
Чим регламентується дана вимога? Адже
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновок СЕС, гігіенічний сертифікат, санітарний висновок тощо) – документ Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, що визначає відповідність або невідповідність об’єкта експертизи санітарно-гігієнічним і медичним вимогам.
Як програмне забезпечення може мати даний вид сертифікату?
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2 Тендерної документації Ви вказуєте:у. Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Копію висновку санітарно-гігієнічної експертизи на запропоноване спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
Чим регламентується дана вимога? Адже
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновок СЕС, гігіенічний сертифікат, санітарний висновок тощо) – документ Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, що визначає відповідність або невідповідність об’єкта експертизи санітарно-гігієнічним і медичним вимогам.
Як програмне забезпечення може мати даний вид сертифікату?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2021 09:09
Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Повідомляємо, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
На підставі вищенаведеного зміни до тендерної документації вноситися не будуть
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Повідомляємо, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
На підставі вищенаведеного зміни до тендерної документації вноситися не будуть
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Пряхіна Валентина Ігорівна" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЛОВЧАК МАРІАННА ЛЕОНІДІВНА" |
185 596,33
UAH з ПДВ
|
185 596,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Пряхіна Валентина Ігорівна" #3134016167 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 12:51
|
293 від 25.10.21.PDF | укладений |
25 жовтня 2021 12:51
|