Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція спортивного майданчика Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 60 Криворізької міської ради за адресою: вул. Українська, 66, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" ( ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги )
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2021-09-17-003140-b a4d454a1779548f395cd853d1196ee24
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Гончар

+380563730124 v.honchar@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Вікторія Гончар
+380563730124
v.honchar@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 10:00
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція спортивного майданчика Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 60 Криворізької міської ради за адресою: вул. Українська, 66, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" ( ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться протягом 10 (десяти) днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи у розмірі 5% від стадії «Робочий проект» здійснюється Замовником після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) та експертного звіту. Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАТВЄЄВ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ " 200 236,00
UAH з ПДВ
200 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 09:50
Електронний підпис
28 вересня 2021 09:50
Пропозиція.pdf
28 вересня 2021 09:50
Паспорт знак.pdf
27 вересня 2021 17:32
Електронний підпис
27 вересня 2021 17:31
Довідки з банку.pdf
27 вересня 2021 17:31
Паспорт знак.pdf
27 вересня 2021 17:31
дОвідка про працівників.pdf
27 вересня 2021 17:31
Відгук.pdf
27 вересня 2021 17:31
Витяг ЄДР.pdf
27 вересня 2021 17:31
Сертифікати.pdf
27 вересня 2021 17:31
Наказ.pdf
27 вересня 2021 17:31
ІПН знак.pdf
27 вересня 2021 17:31
Пропозиція.pdf
27 вересня 2021 17:31
Реєстр, довідки.pdf
27 вересня 2021 17:31
Податкова декларація.pdf
27 вересня 2021 17:31
Договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАТВЄЄВ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАТВЄЄВ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ "
#3278515316
Переможець 200 236,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 17:35

Документи

28 вересня 2021 17:35
Електронний підпис
28 вересня 2021 17:32
2Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАТВЄЄВ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ "
#3278515316
200 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2021 17:35
Електронний підпис
28 вересня 2021 17:32
2Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:35
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 17:56
ДУ №1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 17:48
Договір спорт.майданчик №60.pdf укладений
04 жовтня 2021 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №337-ПР//21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 200 236,00
UAH