Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху в Кучаківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені Гетьмана Івана Сулими Бориспільської міської ради Київської області, вул. Гетьмана Івана Сулими, 69-а в с. Кучаків (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-09-17-003132-a d8f49304722a4771a91318d1b833c35c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворушило Валентина Анатоліївна

+380459563661 vaalya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Ворушило Валентина Анатоліївна
+380459563661
vaalya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2021 12:49
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху в Кучаківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені Гетьмана Івана Сулими Бориспільської міської ради Київської області, вул. Гетьмана Івана Сулими, 69-а в с. Кучаків (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08302, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху в Кучаківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені Гетьмана Івана Сулими Бориспільської міської ради Київської області, вул. Гетьмана Івана Сулими, 69-а в с. Кучаків (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 19:19
проект договору ПКД дах Кучаків.docx
17 вересня 2021 19:19
завд проект Кучаків ЗОШ дах.doc
17 вересня 2021 19:19
ОГОЛОШЕННЯ ПКД ЗОШ дах Кучаків.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 вересня 2021 11:26
Дата відповіді: 20 вересня 2021 17:34
Доброго дня! Прошу пояснити пункт 2.13. "розрахункову кошторисну документацію, що має бути сформована на ліцензованому програмному комплексі, засвідчена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (а також підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (у форматі .ims) у складі: - договірна ціна; - зведені кошториси 1П або кошториси по формі 2П, 3П; " а саме: формат .ims має відношення до програмного комплексу АВК-5, що визначає вартість будівельних робіт та є результатом виконання робіт по закупівлі, то яким чином даний пункт стосується предмета закупівлі на етапі подачі пропозицій, якщо мова йде про виготовлення проектно-кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Проектні та вишукувальні роботи є складовою вартості будівництва, їх вартість визначається згідно вимогам Національних стандартів ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" тому згідно з вимогами, викладеними в оголошенні, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції розрахункову кошторисну документацію, що має бути сформована на ліцензованому програмному комплексі, засвідчена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (а також підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) та (у форматі .ims або у відповідному форматі відповідного ліцензованого програмного комплексу).
Щодо подання документів
Дата подання: 21 вересня 2021 15:03
Дата відповіді: 21 вересня 2021 16:34
Шановний Замовник! Просимо уточнити що мається на увазі в пункті 2.6 Оголошення, а саме: Інформацію згідно із Завданням на проектування (Додаток 2); Мається на увазі надання підписаного завдання на проектування?
Відповідь: Шановний учаснику! так, у складі своєї пропозиції ви маєте надати підписане завдання на проектування
Щодо обємних характеристик обєкту
Дата подання: 21 вересня 2021 15:39
Дата відповіді: 21 вересня 2021 16:38
Доброго дня, підкажіть чи можете вказати орієнтовно площу дахушколи для виготовлення розрахунку вартості проектних робіт. ДЯкую.
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно з п. 2.14. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Довідка має бути погоджена Замовником шляхом проставляння підпису уповноваженої особи Замовника (із зазначенням посади, прізвища ініціалів, дати).
Щодо кошторису
Дата подання: 21 вересня 2021 16:43
Дата відповіді: 21 вересня 2021 16:59
Шановний Замовник! просимо максимально конкретно уточнити в якому програмному комплексі Учасникам необхідно розробляти договірну ціну і кошторисні розрахунки (відповідно із додаванням копії ліцензії/сертифікату), адже зазначене в тендерній документації розширення .ims відноситься до програмного комплексу АВК-5, який передбачає розрахунок вартості будівництва а не виготовлення проектно-кошторисної документації. Дякуємо наперед.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Проектні та вишукувальні роботи є складовою вартості будівництва, їх вартість визначається згідно вимогам Національних стандартів ДСТУ БД.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва тому згідно з вимогами, викладеними в оголошенні, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції розрахункову кошторисну документацію, що має бути сформована на ліцензованому програмному комплексі, засвідчена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (а також підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) та (у форматі .ims або у відповідному форматі відповідного ліцензованого програмного комплексу).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 144 030,00
UAH з ПДВ
109 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович 147 789,47
UAH з ПДВ
109 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Златограф-Проект" 148 500,00
UAH з ПДВ
109 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проректор 151 200,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 16:33
Електронний підпис
24 вересня 2021 16:33
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР.rar
24 вересня 2021 16:33
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР_2.rar

Публічні документи

27 вересня 2021 14:28
Електронний підпис
27 вересня 2021 14:23
Проект договору.pdf
27 вересня 2021 14:23
Паспорт.pdf
27 вересня 2021 14:23
Акт огляду.pdf
27 вересня 2021 14:23
Довідка про працівників.pdf
27 вересня 2021 14:23
Лист-відгук.pdf
27 вересня 2021 14:23
Довідка про санкції.pdf
27 вересня 2021 14:22
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2021 22:38
Електронний підпис
27 вересня 2021 22:38
Електронний підпис
27 вересня 2021 21:45
Проект договору.pdf
27 вересня 2021 21:45
Копії трудових + ЦПХ.pdf
27 вересня 2021 21:45
Копії листів-відгуків.pdf
27 вересня 2021 21:45
Інвентаризаційний опис.pdf
27 вересня 2021 21:45
Опис документів копія.pdf
27 вересня 2021 21:45
Бориспіль Кучаків.pir
27 вересня 2021 21:45
Кошторис Кучаків.pdf
27 вересня 2021 21:45
Оригінали трудових + цпх.pdf
27 вересня 2021 21:45
Акт обстеження Кучаків.pdf
27 вересня 2021 21:45
Відомості ЄДРПОУ копія.pdf

Публічні документи

27 вересня 2021 15:14
Електронний підпис
27 вересня 2021 15:13
2.Працівники.rar
27 вересня 2021 15:13
6.Кошторис.rar
27 вересня 2021 15:13
3.Аналогічний договір.rar
27 вересня 2021 15:13
1.Цінова пропозиція.rar
27 вересня 2021 15:13
7.Інші документи.rar

Публічні документи

27 вересня 2021 19:11
Електронний підпис
27 вересня 2021 19:10
Сертифікат.pdf
27 вересня 2021 19:10
5_дов підприємство.pdf
27 вересня 2021 19:10
договір 24 від 19.04.21.pdf
27 вересня 2021 19:10
10_лист субпідряд.pdf
27 вересня 2021 19:10
Статутні.pdf
27 вересня 2021 19:10
6_довідка анал дог.pdf
27 вересня 2021 19:10
кошториси.pdf
27 вересня 2021 19:10
акт огляду.pdf
27 вересня 2021 19:10
відгук.pdf
27 вересня 2021 19:10
7_довідка працівники.pdf
27 вересня 2021 19:10
2_завдання.pdf
27 вересня 2021 19:10
1_цп.pdf
27 вересня 2021 19:10
4_лист згода.pdf
27 вересня 2021 19:10
3_проект дог.pdf
27 вересня 2021 19:10
акт .pdf
27 вересня 2021 19:10
9_довідка обладнання.pdf
27 вересня 2021 19:10
Паспорт_Код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

ФОП Бондаренко Кирило Сергійович

ТОВ "Златограф-Проект"

ТОВ Проректор

ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
Відхилено 109 970,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 18:08
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович
#3203801039
Переможець 109 980,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 20:52

Документи

05 жовтня 2021 18:08
Електронний підпис
05 жовтня 2021 18:06
Протокол_159.pdf

Документи

12 жовтня 2021 20:52
Електронний підпис
12 жовтня 2021 20:47
протокол 173.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 20:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович
#3203801039
109 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 20:52
Електронний підпис
12 жовтня 2021 20:47
протокол 173.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 18:03
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 14:32
3ДУ дог 167.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 14:31
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 15:18
Бондаренко_167_21 10 2021 (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2022 15:17
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 18:12
ДУ Бондаренко _ 167.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:10
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 14:32
договір 167.pdf укладений
23 жовтня 2021 14:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху в Кучаківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені Гетьмана Івана Сулими Бориспільської міської ради Київської області, вул. Гетьмана Івана Сулими, 69-а в с. Кучаків (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014 1 роб 109 980,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 жовтня 2022 16:35
109 980,00 UAH UA728201720344281033100024816
УКБ Бориспільської міськради
UA423808050000000026008452443
Бондаренко Кирило Сергійович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): введення воєнного стану, відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення річної суми договору на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху в Кучаківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені Гетьмана Івана Сулими Бориспільської міської ради Київської області, вул. Гетьмана Івана Сулими, 69-а в с. Кучаків (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014 1 роб 109 980,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 109 980,00
UAH