Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло 380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2021 14:04 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2021 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2021 17:47 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
29 вересня 2021 17:47 |
додаток 2 Кваліфікаційні критерії нова редакція.doc | |
29 вересня 2021 17:47 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 5 Проект договору.docx | |
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасн.docx | |
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 3 Технічне завдання.docx | |
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 1 Цінова пропозиція.docx |
29 вересня 2021 17:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 вересня 2021 17:47 |
Рішення про внеcення змін.docx
|
|||
29 вересня 2021 17:47 |
додаток 2 Кваліфікаційні критерії нова редакція.doc
|
|||
29 вересня 2021 17:47 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасн.docx
|
|||
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 3 Технічне завдання.docx
|
|||
17 вересня 2021 18:48 |
додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до поданої ТОВ "Бербет Інжиніринг" довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (вих.№ 270/21-ПЗ від 04.10.2021) поданої зазначено відомості про три аналогічних договори (з числа вищезазначених). Загальна ціна зазначених договорів перевищує визначений розмір очікуваної вартості предмета закупівлі. Також, з урахуванням вищезазначеного, серед документів поданих ТОВ "Бербет Інжиніринг", що підтверджують кваліфікацію надано підтвердження виконання та оплати в обсязі 100% 2 із 3 зазначених договорів .
Таким чином, зазначений кваліфікаційний критерій учасником (ТОВ "Бербет Інжиніринг") задоволений.
Тендерною документацією вимагаються ("Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачалось подання учасниками, зокрема проекту договору про закупівлю (згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації), а також, для підтвердження згоди з проектом Договору, учасник тендеру подає лист довільної форми, у якому дає згоду підписати наданий у цій тендерній документації проект договору у разі визначення його переможцем тендеру, календарного графіку виконання робіт, плану фінансування виконання робіт. У складі тендерної пропозиції учасника (Товариство з обмеженою відповідальністю "Бербет Інжиніринг", далі - ТОВ "Бербет Інжиніринг") подано зокрема, лист-згоду підписати проект договору у разі визначення його переможцем тендеру. Зазначеним проектом договору (п. 15.1. проекту договору) передбачено перелік додатків. Зокрема, невід’ємною частиною цього Договору є: договірна ціна (додаток 1); календарний графік виконання робіт (додаток 2). Учасником (ТОВ "Бербет Інжиніринг") у складі тендерної пропозиції надано лист довільної форми, у якому дає згоду підписати наданий у цій тендерній документації проект договору у разі визначення його переможцем тендеру. План фінансування робіт не є обов’язковим оскільки даний додаток відсутній в проекті договору, що міститься в додатку 5 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника (ТОВ "Бербет Інжиніринг") відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Так кваліфікаційними вимогами щодо надання аналогічного договору вимагалося надати:
аналогічні договори, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці
не менше 3 загальна ціна яких повинна становити не менше визначеного розміру очікуваної вартості-ця вимога дотримана учасником
2 із зазначених договорів повинні бути повністю виконані,
проте замовником не вказано про надання підтверджуючих документів щодо тільки 2- х аналогічних договорів які повністю виконані
А надати документи щодо договорів повністю виконаних вказаних в довідці :
3 лист-відгук від замовника(ів), зазначених у довідці (щодо повністю виконаних договорів);4 документи, що засвідчують факт виконання договору: акт приймання виконаних робіт (примірна форма КБ-2в), довідки про вартість виконананих будівельних робіт (примірна форма КБ-3), документи про оплату за договором (виконаними).
Учасник надав в довідці аналогічні договори які повністю виконані 100% - 3договори
листи відгуки
акти ф.КБ2 довідки ф.КБ3
документи про оплату за договором 14/21-П від 27.05.2021 повністю виконаним на суму 746881,29грн. подано тільки на 424533,08 грн.
Тобто учасником не підтверджено вимогу про оплату за вказаним в довідці виконаним договором 14/21-П від 27.05.2021
Скарги до процедури
Дата подання: 31 жовтня 2021 14:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000039 ● 6fd3c81ca1e64064a1d19028d43b544d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 08:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 № 13
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2022 № 13.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-17-003115-a, 17.09.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 15:45:25
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-17-003115-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2.Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 11:52:08
Пояснення
У відповідь на ваш запит надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування очікувану вартість предмета закупівлі:
Замовник визначив очікувану вартість виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкт: "Поточний ремонт коридору у хірургічному відділенні № 1 КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Львів, вул. Чернігівська, 7". Розрахунок очікуваної вартості здійснено з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта та з урахуванням розміру бюджетних призначення відповідно кошторису Замовника на 2021 рік. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить: 650 000,00 грн. з ПДВ.
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахування вимог чинного законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в кошторисній документації по об’єкту: "Поточний ремонт коридору у хірургічному відділенні № 1 КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Львів, вул. Чернігівська, 7", виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.2.2.-2012, ДСТУ Б Д.2.4.-2012, а саме: у відомостях обсягу робіт , де зокрема міститься перелік робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види робіт.
3. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search ) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
Повідомляємо Вас, що Замовник не зобов’язаний згідно із чинним законодавством оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-21 10:48:05
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-17-003115-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що переможцем торгів ТзОВ «Бербет Інжиніринг» на виконання вимог статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII завантажено в електронній системі закупівель довідку № 21195594420620310493 про те, що за обліками МВС громадянин України Заборський (Стахів) Олексій (Ігор) Йосипович (директор ТзОВ «Бербет Інжиніринг»), 27.10.1968 року народження, станом на 26.10.2021 до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної не має та в розшуку не перебуває.
Водночас, перевіркою вищезазначеної довідки на офіційному сайті Міністерства внутрішніх справ України http://wanted.mvs.gov.ua/test/ встановлено що довідка за № 21195594420620310493 видавалася особі з датою народження 27.10.1968 на бланку МВС України станом на 26.07.2021, а не станом на 26.10.2021.
Згідно з частиною 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1.Чи перевірялась Замовником достовірність інформації, наведеної в довідці за №21195594420620310493, наданої ТзОВ «Бербет Інжиніринг»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-26 17:09:23
Пояснення
У відповідь на ваш запит надаємо наступну інформацію:
Відповідно до Додатку №4 «ПЕРЕЛІК документів та інформації для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон)» до Тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника-переможця, що передбачені у пункті 6 та 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник-переможець повинен надати довідку у вигляді електронного документу із КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Крім того, додатково замовник може перевірити довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/. Звертаємо Вашу увагу, що перевірка легітимності такої довідки є правом, а не обов’язком замовника.
У пункті 5.3 Тендерної документації зазначено, що достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання учасником гарантійного листа, складеному в довільній формі. Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "Бербет Інжиніринг" надано гарантійний лист № 178/21-ПЗ від 24.09.2021 у якому він гарантує достовірність наданої ним інформації.
А тому, у Замовника не виникли сумніви щодо достовірності інформації, яка міститься у наданій ТОВ "Бербет Інжиніринг" довідці № 21195594420620310493.
Оскільки учасником-переможцем ТОВ "Бербет Інжиніринг" у спосіб, зазначений в тендерній документації, надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, зокрема й, підтверджено вимоги тендерної документації, а отже, у Замовника не було підстав, передбачених ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення переможця - ТОВ "Бербет Інжиніринг".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі "Поточний ремонт коридору у хірургічному відділенні № 1 КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Львів, вул. Чернігівська, 7" (код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи)
2022-02-11 12:18:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (При внесенні до тендерної документації змін встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Стахів Йосип Олексійович" |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
516 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Бербет Інжиніринг" |
518 000,00
UAH з ПДВ
|
518 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ГАЛІНТЕРТРЕЙД" |
645 000,00
UAH з ПДВ
|
645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Стахів Йосип Олексійович" #1749605190 |
Відхилено |
516 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 15:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Бербет Інжиніринг" #44134569 |
Рішення скасоване |
518 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Бербет Інжиніринг" #44134569 |
Переможець |
518 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2021 10:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 16:25
|
Договір 17.11.2021 №31.21-П БербетІнжиніринг.pdf | укладений |
17 листопада 2021 16:25
|