Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 34-А |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0432 592071 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 16:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
17 вересня 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 16:46 |
протокол (1-а школа).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-04-000014 ● fee69a8e716d401bb619cd83d76e3d5e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2021 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.11.2021 №636
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 04.11.2021 №636
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-09-17-002970-a 17.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-05 10:27:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термодернізація) комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради» по вул.Малиновського, 7 в м.Вінниці (коригування 4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-17-002970-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Враховуючи той факт, що згідно повідомлення про намір укласти договір про закупівлю умовою застосування переговорної процедури закупівлі є частина друга статті 40 Закону, а саме необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, надайте інформацію та підтверджуючі документи: головний (первинний) договір (дата, номер договору, номер процедури закупівлі ID, за результатами якого було укладено первинний договір) з локальними кошторисами?
3. Чи укладався договір про закупівлю після проведення переговорів з учасником ТОВ «Вінпроектбуд»?
У разі неукладення договору з ТОВ «Вінпроектбуд» чому не вжито заходів щодо відміни зазначеної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
прийнято рішення про скасування закупівлі
2021-11-25 09:34:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Вінпроектбуд" #37618365 |
Переможець |
500 301,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2021 16:48
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 09:33 |
Кінець періоду оскарження: | 06 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 25 листопада 2021 09:33 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | помилка при визначенні вартості предмету закупівлі |
25 листопада 2021 09:33
|
Електронний підпис |
25 листопада 2021 09:32
|
скасування ЗОШ№1.PDF |