Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Гуманітарна гімназія №1 ім. М. І . Пирогова Вінницької міської ради" по вул. Малиновського,7 в м. Вінниці (коригування 4)
Очікувана вартість
500 301,00 UAH
UA-2021-09-17-002970-a 04288b70a37948028d4179e04fec64c8
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободяник Сергій Миколайович

0432 592071 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 34-А
Контактна особа: Слободяник Сергій Миколайович
0432 592071
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
необхідність виконання додаткових робіт

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 16:48
Оскарження наміру укласти договір: 28 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


виконання додаткових будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Гуманітарна гімназія №1 ім. М. І . Пирогова Вінницької міської ради" по вул. Малиновського,7 в м. Вінниці (коригування 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Малиновського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2021  —  01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45214220-8 — Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 вересня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 16:46
протокол (1-а школа).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-04-000014 ● fee69a8e716d401bb619cd83d76e3d5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2021 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
04.11.2021 №636
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 04.11.2021 №636
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-09-17-002970-a 17.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-05 10:27:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термодернізація) комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради» по вул.Малиновського, 7 в м.Вінниці (коригування 4) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-17-002970-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Враховуючи той факт, що згідно повідомлення про намір укласти договір про закупівлю умовою застосування переговорної процедури закупівлі є частина друга статті 40 Закону, а саме необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, надайте інформацію та підтверджуючі документи: головний (первинний) договір (дата, номер договору, номер процедури закупівлі ID, за результатами якого було укладено первинний договір) з локальними кошторисами?
3. Чи укладався договір про закупівлю після проведення переговорів з учасником ТОВ «Вінпроектбуд»?
У разі неукладення договору з ТОВ «Вінпроектбуд» чому не вжито заходів щодо відміни зазначеної переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

прийнято рішення про скасування закупівлі

2021-11-25 09:34:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вінпроектбуд"
#37618365
Переможець 500 301,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 16:48

Документи

17 вересня 2021 16:48
Електронний підпис
17 вересня 2021 16:48
протокол (1-а школа).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 16:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпроектбуд"
#37618365
500 301,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2021 16:48
Електронний підпис
17 вересня 2021 16:48
протокол (1-а школа).pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 09:33
Кінець періоду оскарження: 06 грудня 2021 00:00
Дата відміни: 25 листопада 2021 09:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: помилка при визначенні вартості предмету закупівлі
Документи:
25 листопада 2021 09:33
Електронний підпис
25 листопада 2021 09:32
скасування ЗОШ№1.PDF