Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху Стебницької гімназії №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області по вул. П.Куліша, 3 в м.Стебник Львівської області
Очікувана вартість
370 853,80 UAH
UA-2021-09-17-002864-a 2d67e94690304e5b93d09ed5a3259991
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чмелик Надія Петрівна

+380972767652 drogobych_vo.st.school11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стебницька гімназія №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22410000
Вебсайт: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch
Місцезнаходження: 82172, Україна , Львівська обл., місто Стебник, вулиця Куліша, 3
Контактна особа: Чмелик Надія Петрівна
+380972767652
drogobych_vo.st.school11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 14:27
Очікувана вартість: 370 853,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 854,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху Стебницької гімназії №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області по вул. П.Куліша, 3 в м.Стебник Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82172, Україна, Львівська область, м.Стебник, вул.П.Куліша,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за Договором здійснюється на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 підписаних уповноваженими представниками обох Сторін протягом 10 банківських днів з моменту їх підписання уповноваженими представниками обох Сторін Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2021 20:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 20:53
ОГОЛОШЕННЯ спрощена (покрівельні роботи)_в новій редакції.doc
22 вересня 2021 20:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 20:53
ОГОЛОШЕННЯ спрощена (покрівельні роботи)_в новій редакції.doc
17 вересня 2021 16:13
ОГОЛОШЕННЯ спрощена (покрівельні роботи).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги оголошення про закупівлю
Дата подання: 20 вересня 2021 13:39
Дата відповіді: 21 вересня 2021 20:05
Пунктом 3.1. розділу ІІ додатку 3 зазначено про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації в кількості ЦИФРА 5, прописом - трьох. Також учасник повинен підтвердити наявність працевлаштованих працівників, але не вказано ЯКІ САМЕ документи повинні бути надані на виконання даної вимоги. Прошу надати роз'яснення щодо вказаних невідповідностей. Також прошу вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Щодо першого запитання ,то відповідно до умов документації спрощеної закупівлі інформація про наявність працівників , які мають необхідні знання та досвід подається інформаційною довідкою учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також підтвердити наявність працевлаштованих (постійні трудові відносини) не менше 5 (п′яти) працівників на момент подання пропозиції. Щодо другого запитання ,то Капітальний ремонт даху Стебницької гімназії №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області по вул.П.Куліша,3 в м.Стебник Львівської області відноситься до класу наслідків (відповідальності)- СС1 (незначні наслідки).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-17-002864-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВОВК ВІКТОР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1767707573
Дата подання: 21 вересня 2021 20:24
Умови оголошення про закупівлю
Вважаю необхідним замовнику внести зміни до умов Оголошення про спрощену закупівлю щодо кількості працівників , підтдвердження щодо працевлаштованості яких вказано умовами Оголошення , оскільки вказана умова є суттєвою при визначенні переможця закупівлі та впливає на суть пропозиції і повинна бути відображена у Оголошенні з відповідними змінами згідно ЗУ “Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2021 20:45
Шановний учаснику, до Оголошення будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-09-17-002864-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУШНІР ІВАН ЛЮБОМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3013711331
Дата подання: 22 вересня 2021 10:42
Дискримінаційні умови оголошення
Рішенням уповноваженої особи Стебницької гімназії № 11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області від 17 вересня 2021 року затверджено документацію щодо проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху Стебницької гімназії №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області по вул. П. Куліша, 3 в м. Стебник Львівської області», код ДК 021:2015 (CPV 2008) Код ДК 021:2015, 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ID закупівлі UA-2021-09-17-002864-a). Умови документації містять ряд порушень, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись п.7 ст. 14 Закону, вимагаю внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосовно наступних пунктів:
1. Пунктом 3.1. розділу ІІІ Додатку 3 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі зазначено про те, що учасником надається інформаційна довідка у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також необхідно підтвердити наявність працевлаштованих (постійні трудові відносини) не менше 5 (трьох) працівників на момент подання пропозиції.
Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо перебування працівників на постійному місці роботи. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”. Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі – підприємства), а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників:
штатні працівники,
зовнішні сумісники,
працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлення вимоги щодо наявності штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Тобто, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності працівників, які перебувають на постійному місці роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині (рішення Колегії АМКУ від 29.05.2020 року № 10669).
Крім того, повідомляю про те, що учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі, тому встановлення замовником у тендерній документації чіткої кількості працівників створює умови, які є дискримінаційними щодо учасників.
Законодавство не передбачає можливість Замовника встановлювати конкретну кількість працівників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині (рішення Колегії АМКУ №14379-р/пк-пз від 07.10.2019).

2. Пунктом 3.2. розділу ІІІ Додатку 3 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі зазначено про те, кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 1) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці.
Повідомляю Вас про те, що ст. 15 ЗУ «Про охорону праці» передбачено, що на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Тобто, за умови залучення підприємством стороннього спеціаліста за цивільно-правовою угодою, такий спеціаліст не входить у штат підприємства та відповідно не перебуває із ним у постійних трудових відносинах.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання Пропозиції мають в наявності копії посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці саме у штаті учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників Процедури закупівлі). Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині (рішення Колегії АМКУ № 13112 р/пк-з від 17.09.2019).

3. Пунктом 4.1 розділу ІІІ Додатку 3 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі для учасників вимагається довідка у довільній табличній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох));Замовниками згідно з договорами можуть бути органи державної влади або місцевого самоврядування.
Повідомляю Вас про те, що частиною 2 статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Жодним із положень зазначеної статті Законодавець не визначає суб’єкта, з яким повинен бути укладений аналогічний договір для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі. Також замовником не встановлено, на підставі якого нормативно-правового акту він суттєво звужує коло суб’єктів за ознакою права власності. Водночас, на приватних підприємствах, як і на підприємствах, установах, організаціях державної форми власності, виконуються поточні та капітальні ремонти, укладаються договори на виконання робіт, сплачуються кошти за виконані роботи. Аналогічна думка викладена у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема рішення № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 року, рішення № 15275-р/пк-пз від 10.08.2020 року, рішення № 22250-р/пк-пз від 01.12.2020 року).
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, як, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищенаведене, вимагаю внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги, оскільки за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір на виконання договорів для органів державної влади або місцевого самоврядування, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
4. Повідомляю Вас про те, що ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник для розрахунку ціни пропозиції надає відомість обсягів робіт або затверджену проектну документацію. Тобто, якщо у замовника наявна затверджена проектна документація, то в умовах спрощеної закупівлі повинні бути вказані конкретні шифри норм, що повинні враховуватись учасником при підготовці ціни пропозиції.
Пунктом 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11 травня 2011 року № 560 передбачено, що обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень.
Вартість робіт закупівлі перевищує 300 тис. грн., тобто Замовник у обов’язковому порядку повинен провести експертизу проекту (про що замовником укладено договір № 1873/06 на виконання експертизи проекту будівництва від 01.0.2021 року, ID закупівлі UA-2021-09-03-011663-c).
Вимагаю внести зміни у розділ 2 технічні вимоги до предмета закупівлі та вказати конкретні шифри норм, що повинні враховуватись учасником при розрахунку договірної ціни та кошторису відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести його у відповідність чинному законодавству та, зокрема, ЗУ «Про публічні закупівлі».






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2021 20:45
Шановний учаснику, до Оголошення будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-09-17-002864-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КУШНІР ІВАН ЛЮБОМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3013711331
Дата подання: 22 вересня 2021 21:58
Дискримінаційні умови оголошення
22 вересня 2021 року Замовником (Стебницька гімназія № 11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області) внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт даху Стебницької гімназії №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області по вул. П. Куліша, 3 в м. Стебник Львівської області», код ДК 021:2015 (CPV 2008) Код ДК 021:2015, 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ID закупівлі UA-2021-09-17-002864-a). Після внесення змін, умови документації містять ряд порушень, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись аб.3 п.7 ст. 14 Закону, вимагаю внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосовно наступних пунктів:
1. Пунктом 3.1. розділу ІІІ Додатку 3 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі зазначено про те, що учасником надається інформаційна довідка у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також підтвердити наявність працевлаштованих (постійні трудові відносини) не менше 5 (п’яти) працівників на момент подання пропозиції.
Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо перебування працівників на постійному місці роботи. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”. Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі – підприємства), а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників:
штатні працівники,
зовнішні сумісники,
працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлення вимоги щодо наявності штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Тобто, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності працівників, які перебувають на постійному місці роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині (рішення Колегії АМКУ від 29.05.2020 року № 10669).
Крім того, повідомляю про те, що учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі, тому встановлення замовником у тендерній документації чіткої кількості працівників створює умови, які є дискримінаційними щодо учасників.
Законодавство не передбачає можливість Замовника встановлювати конкретну кількість працівників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині (рішення Колегії АМКУ №14379-р/пк-пз від 07.10.2019).

1. Повідомляю Вас про те, що ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник для розрахунку ціни пропозиції надає відомість обсягів робіт або затверджену проектну документацію. Тобто, якщо у замовника наявна затверджена проектна документація, то в умовах спрощеної закупівлі повинні бути вказані конкретні шифри норм, що повинні враховуватись учасником при підготовці ціни пропозиції.
Пунктом 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11 травня 2011 року № 560 передбачено, що обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень.
Вартість робіт закупівлі перевищує 300 тис. грн., тобто Замовник у обов’язковому порядку повинен провести експертизу проекту (про що замовником укладено договір № 1873/06 на виконання експертизи проекту будівництва від 01.0.2021 року, ID закупівлі UA-2021-09-03-011663-c).
Вимагаю внести зміни у розділ 2 технічні вимоги до предмета закупівлі та вказати конкретні шифри норм, що повинні враховуватись учасником при розрахунку договірної ціни та кошторису відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Крім того, наголошую про те, що аб.4 п.7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено про те, що «У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні». Замовником не дотримано цієї норми.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести його у відповідність чинному законодавству та, зокрема, ЗУ «Про публічні закупівлі».






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2021 23:55
До Оголошення внесено зміни , всі викладені в Оголошенні вимоги до Учасника є важливі для Замовника та необхідні для якісного виконання роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУШНІР ІВАН ЛЮБОМИРОВИЧ" 341 088,00
UAH з ПДВ
324 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" 357 858,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 11:37
Електронний підпис
30 вересня 2021 11:36
Довідка буд.сміття.pdf
29 вересня 2021 20:52
Електронний підпис
29 вересня 2021 20:51
Договір_ТПВ.rar
29 вересня 2021 20:51
Аналогічні.pdf
29 вересня 2021 20:51
Опис_предмета_закупівлі.pdf
29 вересня 2021 20:51
Посвідчення_НПАОП.pdf
29 вересня 2021 20:51
Договори_ЦПХ.pdf
29 вересня 2021 20:51
Проект_договору.pdf
29 вересня 2021 20:51
Штатний_розпис.pdf
29 вересня 2021 20:51
Витяг_ЄП.pdf
29 вересня 2021 20:51
Накази_працівники.pdf
29 вересня 2021 20:51
Цінова_пропозиція.pdf
29 вересня 2021 20:51
Договір_оренди_склад.rar
29 вересня 2021 20:51
Листи_та_довідки.pdf
29 вересня 2021 20:51
Виписка_ЄДР.pdf
29 вересня 2021 20:51
Відомості_ЄДР.pdf
29 вересня 2021 20:51
Довідка_замовник.pdf
29 вересня 2021 20:51
Декларація_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУШНІР ІВАН ЛЮБОМИРОВИЧ"

ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУШНІР ІВАН ЛЮБОМИРОВИЧ"
#3013711331
Переможець 324 999,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 19:34

Документи

08 жовтня 2021 19:34
Електронний підпис
08 жовтня 2021 19:31
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 19:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУШНІР ІВАН ЛЮБОМИРОВИЧ"
#3013711331
324 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 19:34
Електронний підпис
08 жовтня 2021 19:31
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:48
звіт про виконання договору укладений
11 січня 2022 12:45
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 21:18
додаткова угода 2 капремонт даху.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 21:18
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 14:19
додаткова угода капремонт.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 12:16
Договір зміни до договору
13 жовтня 2021 12:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт даху Стебницької гімназії №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області по вул. П.Куліша, 3 в м.Стебник Львівської області 1 роб 324 999,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт даху Стебницької гімназії №11 імені Тараса Зозулі Дрогобицької міської ради Львівської області по вул. П.Куліша, 3 в м.Стебник Львівської області 1 роб 324 999,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 324 999,00
UAH