Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона
Mastic is anticorrosive, fire-resistant for protection against corrosion of surfaces of a body of the car
Mastic is anticorrosive, fire-resistant for protection against corrosion of surfaces of a body of the car
Очікувана вартість
3 049 932,90 UAH
UA-2021-09-17-002793-a ● b3d3068db12044bf8958293bc84a9a9c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 3 049 932,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 498,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідатиумовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 91494 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. |
Publication date: | 17 вересня 2021 15:57 |
Enquiries until: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 листопада 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 3 049 933 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 498 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44830000-7.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 049 932,90 (Три мiльйони сорок дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять дві гривень 90 копiйок) грн з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.10.2021 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 91 494,00 (дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто чотири грн. 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 18.10.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 30 498,00 (тридцять тисяч чотириста дев’яносто вісім грн 00 коп) з ПДВ.17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia".2. Code from the customer 41022900.3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049.4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement".5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 44830000-7 Mastics, fillers, putty and solvents (Mastic is anticorrosive, fire-resistant for protection against corrosion of surfaces of a body of the car).5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 44830000-7.6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation.8. Expected value of the subject of procurement: UAH 3 049 932,90.9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2021 (till 31.12.2021).10. Deadline for submission of tender proposals: 18.10.2021 18:00.11. Terms of payment: in accordance with the terms of the Agreement.12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH 91 494,00.14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation;15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 18.10.2021 18:00.16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 30 498,00.17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;18. Other information: other conditions according to the tender documentation.Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ;Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12383 кг.
Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Mastic is anticorrosive, fire-resistant for protection against corrosion of surfaces of a body of the car
CPV: 44830000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44830000-7. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 18.10.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 17:13 |
Перелік змін3.doc | |
11 жовтня 2021 17:13 |
ТД_Мастика_нова ред.docx | |
17 вересня 2021 15:54 |
проект договору.docx | |
17 вересня 2021 15:54 |
Оголошенння.doc | |
17 вересня 2021 15:54 |
ADVERTISEMENT.doc |
11 жовтня 2021 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
11 жовтня 2021 17:13 |
Перелік змін3.doc
|
|||||||||||||||
11 жовтня 2021 17:13 |
ТД_Мастика_нова ред.docx
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 15:54 |
проект договору.docx
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 15:54 |
Оголошенння.doc
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 15:54 |
ADVERTISEMENT.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання з технічної специфікації
Дата подання: 19 вересня 2021 21:32
Дата відповіді: 23 вересня 2021 17:36
Відповідно до категорії розміщення пофарбованих поверхонь -2 по ДСТУ ГОСТ 12549: 2019 «Вагони пасажирські магістральних залізниць колії 1520 мм. Забарвлення »Технічні умови (ГОСТ 12549-2003, IDT) фізико-технічні характеристики вібро-погащающей мастики повинні відповідати групі умов експлуатації У2, 4/1 по ГОСТ 9.032 Мастика наноситься на внутрішні поверхні кузовів стіни нижче віконних прорізів і підлогу пасажирських вагонів локомотивної тяги.
При цьому розміщенні, вплив сонячного випромінювання (ультрафіолету), на мастичное покриття відповідає - 0 (повністю відсутня).
Відповідно до вищевикладеного, просимо Вас вказати нормативні документи і технічні вимоги відповідно до яких була сформована технічна специфікація та визначено умови по стійкості мастичного покриття до впливу сонячного випромінювання при нанесення їх на внутрішні поверхні кузовів пасажирських вагонів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідними фахівцями буде проведена детальне вивчення даного питання та в разі встановлення доцільності будуть внесенні відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Відповідними фахівцями буде проведена детальне вивчення даного питання та в разі встановлення доцільності будуть внесенні відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
питання з технічної специфікації
Дата подання: 22 вересня 2021 23:03
Дата відповіді: 24 вересня 2021 08:12
Контроль корозійної стійкості, довговічності покриттів і проведення прискорених випробувань нормуються відповідно до ДСТУ Б В.2.6-193 : 2013 "Захист металевих конструкцій від корозії", а методи проведення випробувань відповідно ДСТУ Б В.2.6-193: 2ДСТУ ISO 12944-1 : 2019 (затверджений і чинний нормативний документ на території України з 2019 р). Технічні вимоги до антикорозійного мастики, зазначені в специфікації по Тедеру не відповідають вимогам даних стандартів. Просимо Вас пояснити яким чином показник - Стійкість до кліматичних вплівів, при умові Дії УФ. випромінювання, Дії слабо агресивних хімічніх середовища та морозостійкості / прогнозованій срок служби, які не менше (роки) 18-20, що визначається за ДСТУ Б В.2.7-130: 2007 "Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови" соотностіся до методики визначення антикорозійних властивостей захисних покриттів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідними фахівцями буде проведена детальне вивчення даного питання та в разі встановлення доцільності будуть внесенні відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Відповідними фахівцями буде проведена детальне вивчення даного питання та в разі встановлення доцільності будуть внесенні відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Яку кількість циклів прискорених випробувань у кліматичної камери потрібно пройти?
Дата подання: 23 вересня 2021 16:54
Дата відповіді: 30 вересня 2021 17:55
Яку кількість циклів прискорених випробувань у кліматичної камери потрібно пройти для визначення стійкості плівки (антикорозійної мастики) до впливу кліматичних факторів щоб підтвердити прогнозований термін служби мастичного покриття - не менш 18-20 років?
Відповідь: Умовами ТД передбачено: Надати оригінал або копію Протоколу випробування від акредитованої випробувальної лабораторії (Центру) з зазначенням та копію документу, що підтверджує акредитацію лабораторії (Центру) на право використання робіт, який проводив випробування. В протоколі випробовування повинні бути зазначені показники відповідно до пункту 2 технічних характеристик продукції (Додаток А), а саме: Прогнозований термін служби, не менше (роки) 18-20.
Методи випробувань та випробувальне обладнання використовуються лабораторією відповідно до діючих норм та стандартів, згідно яких надаються відповідні висновки.
У зв'язку з вищевикладеним, ваше запитання відноситься до компетенції лабораторії.
Дякуємо за звернення.
Методи випробувань та випробувальне обладнання використовуються лабораторією відповідно до діючих норм та стандартів, згідно яких надаються відповідні висновки.
У зв'язку з вищевикладеним, ваше запитання відноситься до компетенції лабораторії.
Дякуємо за звернення.
Загальне запитання
Дата подання: 28 вересня 2021 11:06
Дата відповіді: 30 вересня 2021 17:55
1. Чи є вимоги до наявності гігієнічного сертифіката / висновку на мастичне покриття, із зазначенням області застосування на залізничному транспорті, як того вимагають нормативні документи?
2. Чи необхідний при виборі постачальника мастичного покриття досвід роботи в області застосування на обладнанні ДЕПО УЗ і наявність виконаних контрактів з постачання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п.п.1.3. Розділу ІІ Додатку №1 ТД Учасник надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції.
Тобто, Учасник відповідає вимозі, якщо ним надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції.
ТД не містить окремих вимог щодо зазначення у висновку області застосування на залізничному транспорті.
2. Відповідно до п 3.3.1. Додатку №2 ТД Учасник надає Довідку у довільній формі, яка складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), за прикладом, що надається.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання подібного товару(ів) за призначенням та/або властивостями до товару(ів) відповідно предмету закупівлі.).
Тобто, Учасник відповідає вимозі, якщо предмет договору, зазначений у довідці, є подібним товаром за призначенням та/або властивостями до товару відповідно предмету закупівлі.
ТД не містить окремих вимог щодо наявності у учасника досвіду роботи в області застосування на обладнанні ДЕПО УЗ.
Дякуємо за звернення.
1. Відповідно до п.п.1.3. Розділу ІІ Додатку №1 ТД Учасник надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції.
Тобто, Учасник відповідає вимозі, якщо ним надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції.
ТД не містить окремих вимог щодо зазначення у висновку області застосування на залізничному транспорті.
2. Відповідно до п 3.3.1. Додатку №2 ТД Учасник надає Довідку у довільній формі, яка складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), за прикладом, що надається.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання подібного товару(ів) за призначенням та/або властивостями до товару(ів) відповідно предмету закупівлі.).
Тобто, Учасник відповідає вимозі, якщо предмет договору, зазначений у довідці, є подібним товаром за призначенням та/або властивостями до товару відповідно предмету закупівлі.
ТД не містить окремих вимог щодо наявності у учасника досвіду роботи в області застосування на обладнанні ДЕПО УЗ.
Дякуємо за звернення.
Стосовно вимог нормативних документів
Дата подання: 28 вересня 2021 16:26
Дата відповіді: 30 вересня 2021 17:57
Просимо повідомити чи повинні відповідати показники предмета закупівлі методам випробувань відповідно до ДСТУ 8829: 2019 «Пожежовібухонебезпечність Речовини и матеріалів. Номенклатура показників и методи їхнього визначення. Класифікація», так як він був введений в дію 01 січня 2020 р., а ГОСТ 12.1.044-89, по визначенню групи горючесті, індексу поширення полум’я, коефіцієнта димоутворення та токсічності продуктів горіння, був скасований в Україні? І чи потрібен документ для цього підтвердження на відповідність?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначена у Додатку №1 ТД. Дякуємо за звернення.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначена у Додатку №1 ТД. Дякуємо за звернення.
Стосовно сертифікату
Дата подання: 28 вересня 2021 16:26
Дата відповіді: 30 вересня 2021 17:58
Чи є такі вимоги до наявності сертифікату, а саме тільки "Державного центру сертифікації ДСНС України", для матеріалів застосовуваних на внутрішні поверхні пасажирських вагонів, яке є обов'язковою вимогою ЦУО 0039, а не інших недержавних сертифікаційних органів?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД. Дякуємо за звернення.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД. Дякуємо за звернення.
питання по технічних характкрістікам
Дата подання: 29 вересня 2021 17:17
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 17:47
Просимо Вас пояснити за якими критеріями будуть оцінюватися вібро-демпфирующие показники матеріалів пропонованих учасниками торгів до постачання (колір, запах, зовнішній вигляд), так як в тендерній документації із закупівлі немає жодного технічного показника, відповідного нормативним вимогам що ставляться до властивостей вібро поглинаючих матеріалів .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД
Вимоги з постачання обладнання на безоплатній основі
Дата подання: 30 вересня 2021 13:54
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 17:47
За вимогами виробничих підрозділів АТ Українська залізниця "Пасажирська компанія" до постачальника мастичного покриття були обов'язкові вимоги з постачання обладнання на безоплатній основі, яке буде використовуватись робітниками підрозділів для нанесення в умовах ДЕПО.
Чому в даному технічному завданні відсутні ці вимоги?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Предметом даної закупівлі є товар - Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона. У межах даної процедури закупівлі не закуповуються послуги та додаткове обладнання щодо нанесення мастики на поверхню, яка потребує захисту.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД
Предметом даної закупівлі є товар - Мастика антикорозійна, вогнетривка для захисту від корозії поверхонь кузова вагона. У межах даної процедури закупівлі не закуповуються послуги та додаткове обладнання щодо нанесення мастики на поверхню, яка потребує захисту.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД
Прошу звернути Вашу увагу!!!!!!
Дата подання: 01 жовтня 2021 13:30
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 17:48
На всі поставлені нами питання відносно технічних характеристик, необхідних нормативних документів та інших важливих питань, ми не отримали ні жодної конкретної відповіді від фахівців АТ «Пасажирська компанія».
Усі відповіді від Вас були підготовлені, як «по шаблону» без вказівки конкретики.
Просимо Вас розібратися в даній проблемі та надати відповіді по суті завданих питань.
Так як мастичне покриття буде використовуватись на внутрішніх поверхнях пасажирських вагонів та повинно мати підвищені вимоги для безпеки людей (пасажирів).
Просимо конкретизувати відповіді по завданим питанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД
Дякуємо за звернення.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності зазначена у Додатку №1 ТД
Дякуємо за звернення.
Стосовно відповіді
Дата подання: 01 жовтня 2021 14:10
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 17:48
На наш запит:
"Просимо повідомити чи повинні відповідати показники предмета закупівлі методам випробувань відповідно до ДСТУ 8829: 2019 «Пожежовібухонебезпечність Речовини и матеріалів. Номенклатура показників и методи їхнього визначення. Класифікація», так як він був введений в дію 01 січня 2020 р., а ГОСТ 12.1.044-89, по визначенню групи горючесті, індексу поширення полум’я, коефіцієнта димоутворення та токсічності продуктів горіння, був скасований в Україні? І чи потрібен документ для цього підтвердження на відповідність?
Була отримана відповідь:
"Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначена у Додатку №1 ТД. Дякуємо за звернення."
Ретельно вивчивши технічну інформацію зазначену у Додатку №1 ТД, ми не знайшли відповіді на наші питання. просимо Вас надати відповідь на поставлене питання по суті а саме:
Просимо повідомити чи повинні відповідати показники предмета закупівлі методам випробувань відповідно до ДСТУ 8829: 2019 «Пожежовібухонебезпечність Речовини и матеріалів. Номенклатура показників и методи їхнього визначення. Класифікація», так як він був введений в дію 01 січня 2020 р., а ГОСТ 12.1.044-89, по визначенню групи горючесті, індексу поширення полум’я, коефіцієнта димоутворення та токсічності продуктів горіння, був скасований в Україні? І чи потрібен документ для цього підтвердження на відповідність?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Показники предмета закупівлі повинні відповідати показникам методам випробувань відповідно до ДСТУ 8829: 2019 «Пожежовібухонебезпечність Речовини и матеріалів. Номенклатура показників и методи їхнього визначення. Класифікація», що був введений в дію 01 січня 2020 р., після скасування дії ГОСТ 12.1.044-89, по визначенню групи горючості, індексу поширення полум’я, коефіцієнта димоутворення та токсичності продуктів горіння.
ТД не передбачено згідно якого із вищевказаних стандартів отримані документи про відповідність.
Тобто, Учасник відповідає вимозі, якщо ним надано документи про відповідність згідно будь якого із вищевказаних стандартів. Залежить від дати отримання та терміну його дії.
Дякуємо за звернення.
Показники предмета закупівлі повинні відповідати показникам методам випробувань відповідно до ДСТУ 8829: 2019 «Пожежовібухонебезпечність Речовини и матеріалів. Номенклатура показників и методи їхнього визначення. Класифікація», що був введений в дію 01 січня 2020 р., після скасування дії ГОСТ 12.1.044-89, по визначенню групи горючості, індексу поширення полум’я, коефіцієнта димоутворення та токсичності продуктів горіння.
ТД не передбачено згідно якого із вищевказаних стандартів отримані документи про відповідність.
Тобто, Учасник відповідає вимозі, якщо ним надано документи про відповідність згідно будь якого із вищевказаних стандартів. Залежить від дати отримання та терміну його дії.
Дякуємо за звернення.
Дослідне нанесення
Дата подання: 05 жовтня 2021 12:39
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 18:42
Чи існує обов'язкова вимога у АТ«Укрзалізниця» Філія
«Пасажирська компанія»
по попередньому промисловому впровадженню (дослідне нанесення) на вагоні від постачальника мастичного покриття в умовах і на обладнанні виробничих підприємств (ДЕПО АТ«Укрзалізниця») при проведенні КВР пасажирських вагонів для визначення технологічності і можливостей нанесення, яки не спричинять додаткових витрат АТ«Укрзалізниця» при застосуванні мастичного покриття .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Дане питання не стосується предмету закупівлі
Дане питання не стосується предмету закупівлі
Технічний контроль
Дата подання: 05 жовтня 2021 16:53
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 18:42
Чи потрібно від постачальника проведення інспекційного контролю і технічного супроводу за нанесенням (застосуванням) мастики на підприємствах філії "Пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця"?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Інформаціяпро необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідностізазначена у Додатку №1 ТД
Інформаціяпро необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідностізазначена у Додатку №1 ТД
Питання на вимогу до довговічності
Дата подання: 06 жовтня 2021 19:37
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 17:11
За ДСТУ 12549: 2019 Вагони пасажирські магістральних залізниць колії 1520 мм. Забарвлення. Технічні умови (ГОСТ 12549-2003, IDT), в пункті 3.5 Вимоги до довговічності лакофарбових покриттів, визначено термін служби (довговічності) лакофарбових покриттів на внутрішніх металевих поверхнях кузовів - 16 років, при дотриманні правил експлуатації і ремонту.
У зв'язку цим, просимо Вас пояснити відповідно яких нормативних документів, Державних або галузевих стандартів були визначені вимоги щодо терміну служби (довговічності) мастичного покриття використовуваного на внутрішніх поверхнях - 18-20 років
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ДК 2015 мастика класифікується 44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинник. Прогнозований термін служби мастики пов'язаний з вимогами виконання КВР, в частині продовження терміну служби вагонів.
вимоги до мастичного покриття
Дата подання: 06 жовтня 2021 20:32
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 17:11
Просимо Вас вказати номер і найменування нормативного документа який регламентує експлуатаційні вимоги до мастичного покриття, що знаходиться в групі умов експлуатації У2, 4/1, до + 100 ° С зазначених у технічній специфікації
Відповідь: Вирішили надати відповідь:
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Відповідними фахівцями проаналізовано запитання та вносимо відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Відповідними фахівцями проаналізовано запитання та вносимо відповідні зміни.
Дякуємо за звернення.
Доповнення до технічних вимог
Дата подання: 13 жовтня 2021 10:50
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 18:17
Просимо Вас внести в технічне завдання додаткові вимоги на мастику антикорозійну вогнетривку, по тепловідображаючим і теплоізоляційним властивостям мастичного покриття для суттєвої економії коштів на опаленні і кондиціонуванні внутрішніх приміщень пасажирських вагонів, а також для запобігання відключення систем захисту кондиціонерів при нагріванні поверхонь вагонів в літню пору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Вважаємо внесення змін до ТД недоцільним. Дякуємо за звернення.
Вважаємо внесення змін до ТД недоцільним. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-17-002793-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 24 жовтня 2021 23:15
Щодо ТД
У зв’язку із тривалим терміном отримання документів просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити розділ ІІ додатку 1 тендерної документації наступним : «1.4.Учасник може надати гарантійний лист щодо надання документів, вказаних у п.1.2 та п.1.3. до моменту постачання першої партії продукції».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2021 13:48
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Вважаємо внесення змін до ТД не доцільно.
Дякуємо за звернення.
Вважаємо внесення змін до ТД не доцільно.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-09-17-002793-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 24 жовтня 2021 23:16
Щодо ТД
У зв’язку із тривалим терміном отримання документів просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити розділ ІІ додатку 1 тендерної документації наступним : «2.3.Учасник може надати гарантійний лист щодо надання документів, вказаних у п.2.2. до моменту постачання першої партії продукції».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2021 13:48
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Вважаємо внесення змін до ТД не доцільно.
Дякуємо за звернення.
Вважаємо внесення змін до ТД не доцільно.
Дякуємо за звернення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 листопада 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕКС ПОЛІМЕРБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАКСИМА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНА МАЙСТЕРНЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНА МАЙСТЕРНЯ" |
2 674 728,00
UAH з ПДВ
|
2 674 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАКСИМА" |
2 684 000,00
UAH з ПДВ
|
2 684 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЕКС ПОЛІМЕРБУД" |
3 049 932,90
UAH з ПДВ
|
3 049 932,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНА МАЙСТЕРНЯ" #43529855 |
Переможець |
2 674 728,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 14:50
|
УЗ_ЦЛ_21379_від 30.11.21_мастика.pdf | укладений |
30 листопада 2021 14:50
|