Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання альтанок ,світлодіодних ліхтарів, урн для сміття , для благоустрою території центрального парку в с. Нова Гусарівка, Балаклійської міської ради, Харківської області в рамках проекту “Парк Веселка”
Очікувана вартість
33 880,00 UAH
UA-2021-09-17-002339-c f8b9e155aa344f4682ee7012c46c6d65
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Володимир Володимирович

380574921183 baluprzhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34329096
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Центральна, буд.16
Контактна особа: Яценко Володимир Володимирович
380574921183
baluprzhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Придбання альтанок ,світлодіодних ліхтарів, урн для сміття , для благоустрою території центрального парку в с. Нова Гусарівка, Балаклійської міської ради, Харківської області в рамках проекту “Парк Веселка”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Придбання альтанок ,світлодіодних ліхтарів, урн для сміття , для благоустрою території центрального парку в с. Нова Гусарівка, Балаклійської міської ради, Харківської області в рамках проекту “Парк Веселка”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44211000-2 — Збірні споруди

Тендерна документація

17 вересня 2021 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Зав'ялов Іван Віталійович
#3455705472
Переможець 33 880,00
UAH
17 вересня 2021 11:47

Документи

17 вересня 2021 11:47
Електронний підпис
17 вересня 2021 11:46
Звіт.pdf
17 вересня 2021 11:46
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 15:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 11:49
Договір.pdf укладений
17 вересня 2021 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): спефицікація в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 504
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 880,00
UAH