Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВАТ "КІРОВОГРАДГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03365222 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Арсенія Тарковського, 67 |
Контактна особа: |
Ольга Шевелєва +380504871363 tender@kirgas.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 14:48 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 14:48 |
Очікувана вартість: | 1 303 887,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 519,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Послуги з проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором здійснюються поетапно у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником акта здавання-приймання наданих послуг за відповідний етап, на підставі рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 11:31 |
Додаток 1 - Технічні вимоги.pdf | |
17 вересня 2021 11:31 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні вимоги.pdf | |
17 вересня 2021 11:31 |
Додаток 2.1 - Лист-гарантія.docx | |
17 вересня 2021 11:31 |
Додаток 2.2 - Критерії відбору.pdf | |
17 вересня 2021 11:31 |
Додаток 2.3 - Лист про відповідність кваліфікаційним критеріям.docx | |
17 вересня 2021 11:31 |
Додаток 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про надання аудиторських послуг 2021-2022 рр..docx | |
17 вересня 2021 11:30 |
Додаток 4 - Форма пропозиції.doc | |
17 вересня 2021 11:30 |
Додаток 5 - Опитувальник (юр).xls | |
17 вересня 2021 11:30 |
Додаток 5.1. - Опитувальник (фіз).xls | |
17 вересня 2021 11:30 |
Додаток 6 - Структура власностi.xls | |
17 вересня 2021 11:30 |
Оголошення.pdf | |
17 вересня 2021 11:30 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-22-000014 ● 13201b720072484498168a2f05f3904b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2022 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2022 № 55
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 22.12.2022 № 55
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-09-17-002152-c 17.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-27 14:54:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Послуги з проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності», код ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги, очікуваною вартістю 1 303 887,75 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-002152-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем – Товариством з обмеженою відповідальністю аудиторська компанія «КРОУ УКРАЇНА» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-28 14:52:38
Відповідь на запит
Відкрите акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Кіровоградгаз» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 22.12.2022 № 55 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності», код ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги, очікуваною вартістю 1 303 887,75 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-002152-c) надає наступну інформацію.
Замовник є юридичною особою, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів та послуг, що є додатком до «Регламенту взаємодії структурних підрозділів Відкритого акціонерного товариства по газопостачанню і газифікації «Кіровоградгаз» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого протокольним рішенням наглядової ради Відкритого акціонерного товариства по газопостачанню і газифікації «Кіровоградгаз» №26/11-18 від 26.11.2018 року. Відповідно до вказаного документу, очікувана вартість предмета закупівлі визначається /розраховується на підставі аналізу ринкових цін на товари та послуги.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до Наказу ВАТ «Кіровоградгаз» № 27-АГ від 23.04.2021 року з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, з урахуванням наявної потреби Товариства.
Щодо питання стосовно дотримання переможцем – Товариством з обмеженою відповідальністю аудиторська компанія «КРОУ УКРАЇНА» вимог частини другої статті 41 Закону. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю дотримався всіх вимог, передбачених статтею 41 Закону, шляхом завантаження відповідних документів до електронної системи закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-09-17-002152-c: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. Стосовно повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю та в тендерній документації ВАТ «Кіровоградгаз» (далі – замовник) повідомляє наступне. Внесення змін до тендерної документації та інформації про предмет закупівлі, в тому числі і на підставі рішення Органу оскарження, можливе лише до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що вказані вище порушення були допущені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 17.09.2021 до 04.10.2021 і могли бути усунені на вказаних етапах. Водночас, станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з неможливістю редагування інформації в тендерній документації та в оголошенні про предмет закупівлі. Таким чином замовник вважає, що нюанс повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю та в тендерної документації жодним чином не вплинув на перебіг процедури закупівлі, не обмежив права учасників процедури закупівлі, не вплинув на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Однак, будуть проведені заходи з роз’яснювальної роботи, а також у наступних, подальших закупівлях будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.
2023-01-16 09:42:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ПІ ЕЙ УКРАЇНА" |
847 527,04
UAH з ПДВ
|
449 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
549 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ПІ ЕЙ УКРАЇНА" #21994619 |
Відхилено |
449 999,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2021 14:12
|
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" #33833362 |
Переможець |
549 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 17:03
|
ТОВ Аудиторська компанія Кроу Україна.pdf | укладений |
10 листопада 2021 17:02
|