Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи-парти одномісні, стільці учнівські для закладів освіти Лозуватської сільської ради
Очікувана вартість
209 000,00 UAH
UA-2021-09-17-002058-b b77ad9c187204bf38e1db882d782f3e7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Юріївна

+380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43946489
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69
Контактна особа: Олена Юріївна
+380989438079
tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. На підставі вищенаведеного та у відповідності до проведених закупівель UA-2021-07-30-004894-b та UA-2021-08-16-004634-a , які не відбулися, необхідно провести переговорну процедуру на закупівлю Столи-парти одномісні, стільці учнівські для закладів освіти Лозуватської сільської ради

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 10:25
Оскарження наміру укласти договір: 28 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
Столи-парти одномісні (Місцевий бюджет; субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворзький район, заклади освіти Лозуватської сільської ради (згідно дислокації, Додаток 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
110 штуки
Стільці учнівські (Місцевий бюджет; субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, заклади освіти Лозуватської сільської ради (згідно дислокації, Додаток 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

17 вересня 2021 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МОРМУЛЬ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ
#3077014872
Переможець 209 000,00
UAH
17 вересня 2021 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МОРМУЛЬ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ #3077014872

№ рішення у справі

№ 54/25-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

17 вересня 2021 10:25
Електронний підпис
17 вересня 2021 10:22
протокол 317.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 10:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОРМУЛЬ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ
#3077014872
209 000,00
UAH
Документи

Документи

17 вересня 2021 10:25
Електронний підпис
17 вересня 2021 10:22
протокол 317.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:52
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 11:13
доп. угода 1від 29.10.PDF зміни до договору
01 листопада 2021 11:13
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 09:17
договір 259.PDF укладений
28 вересня 2021 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 209 000,00
UAH