Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Центральний регіон) (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
482 973 000,07 UAH
UA-2021-09-17-001814-c 54b36dcb84d946c4b9b0ad3ae21a0806
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воловик Артем Владиславович

380522378943 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Воловик Артем Владиславович
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У відповідності до вимог статті 9 Закону України «Про дорожній рух» та договору підряду, виконавцеві передано Замовником право на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Центральний регіон), технічних засобів організації дорожнього руху, об'єктів дорожнього сервісу, інженерних споруд та придорожніх насаджень на них, що знаходяться на балансі Замовника.
На період дії Договору, Виконавець відповідно до статті 9 Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання доріг, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику, у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг.
Таким чином, виконавець робіт, з яким на сьогоднішній день укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту протягом певного періоду, не може гарантувати дотримання зазначеного періоду у разі виконання іншими підрядними організаціями окремих видів робіт, що в свою чергу призведе до втрати Замовником зобов’язань підрядника щодо ліквідації недоліків та дефектів, а також вирішення інших проблем технічного характеру пов'язаних з утриманням об’єкта, що можуть виникнути під час його експлуатації і може призвести до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Враховуючи наведене, з метою забезпечення технічних показників та дотримання гарантійних підрядником термінів експлуатації автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Центральний регіон), економічно і технічно доцільно, доручити виконання додаткових робіт підрядній організації, яка на сьогоднішній день надає зазначені послуги.

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Центральний регіон) проводиться ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» відповідно до Договору №309/21, укладеного 19 січня 2021 року.
Ціна основного договору про закупівлю – 982 600 000,00 грн. з ПДВ.

Пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2021 11:22
Оскарження наміру укласти договір: 28 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення
Кіровоградської області (Центральний регіон) (Додаткові роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення
Кіровоградської області (Центральний регіон) (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за фактично надані послуги в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Дата подання заявки За наявності відповідного дозволу від головного розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена протягом 5 робочих днів з дня звернення Виконавця терміном не більше трьох календарних місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. По закінченню терміну використання попередньої оплати (авансу) Виконавець зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують її використання для цілей цього Договору або повернути суму попередньої оплати (авансу) Замовнику. Аванс 3 Робочі 30

Тендерна документація

17 вересня 2021 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 11:05
Протокол процедури ЕКСПЛУАТАЦІЯ 2021-2023 (ДР).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 482 973 000,07
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 11:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
482 973 000,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 10:15
Договір 497_21(ДУ 1 Розірвання).pdf укладений
04 листопада 2021 10:14
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 15:08
Договір 497_21(додатки).pdf укладений
21 жовтня 2021 15:07
Договір 497_21.pdf укладений
21 жовтня 2021 15:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області (Центральний регіон) (Додаткові роботи) 1 послуга 482 973 000,07
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Угода сторін