Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конференц-камера Aver CAM520 Pro (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2021-09-16-012137-b 8a97388acd2c47f085418d88df090bd8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Кебець

+380667567083 kebets@regadm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Код ЄДРПОУ: 00022674
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 7
Контактна особа: Інна Кебець
+380667567083
kebets@regadm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 64 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби замовника на 2021 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Конференц-камера Aver CAM520 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30237240-3 — Веб-камери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору по факту його поставки після пред'явлення Продавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку, накладних. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2021 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 18:36
Додаток 3 камера.docx
16 вересня 2021 18:36
Оголошення камера.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУДРИК ВАДИМ ІВАНОВИЧ" 48 800,00
UAH з ПДВ
48 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2021 10:11
Електронний підпис
23 вересня 2021 10:10
Технічний паспорт.pdf
23 вересня 2021 10:10
Паспорт+код (завірений).pdf
23 вересня 2021 10:10
Проєкт договору.pdf
23 вересня 2021 10:10
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУДРИК ВАДИМ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУДРИК ВАДИМ ІВАНОВИЧ"
#3234918273
Відхилено 48 800,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 16:30

Документи

29 вересня 2021 16:30
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій