Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний історико-архітектурний заповідник у м. Бережани |
Код ЄДРПОУ: | 26103387 |
Вебсайт: | http://diaz.org.ua |
Місцезнаходження: | 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Вірменська, 4 |
Контактна особа: |
Альона Кукурудза +380354821552 kukurudzaaliona@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2021 16:47 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 25 180 409,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 902,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 0,5 % очікуваної вартості предмета закупівлі. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яносто) календарних днів, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 125902.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Після реєстрації цього Договору в органі Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник, у разі необхідності Замовник вправі перерахувати Підряднику аванс у розмірі до 30% від загальної вартості робіт, передбаченої п.4.4. цього Договору, у тому числі аванс на 2021 р. становить __________ грн. ( ), у т.ч. ПДВ 20%, за наявності бюджетних коштів, передбачених відповідною програмою (цільовим призначенням), на строк не більше трьох місяців, але у будь-якому випадку до кінця поточного бюджетного року. Аванс у розмірі до 30 % вартості робіт Замовником може перераховуватись одноразовим платежем. | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється, з урахуванням суми фактично перерахованого авансу на відповідний поточний рік, на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 у відповідності до затвердженого кошторису та норм ДСТУ протягом двадцяти банківських днів з дня підписання акту про виконані роботи в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період за умови наявності фінансування та наявності асигнувань з державного бюджету через орган Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник (70%) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 16:56 |
Додаток 7 Забезпечення Тендерної пропозиції.docx | |
16 вересня 2021 16:56 |
Додаток 6 Лист згода про персональні дані.docx | |
16 вересня 2021 16:56 |
Додаток 5 форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
16 вересня 2021 16:56 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
16 вересня 2021 16:56 |
Додаток 3 відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам.docx | |
16 вересня 2021 16:56 |
Додаток 2 Довідка про субпідрядників.docx | |
16 вересня 2021 16:56 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx | |
16 вересня 2021 16:56 |
Тендерна документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ», Таблиця 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», ч.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» - Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що дорівнює чи перевищує 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що ситуація, яка сталася у світі у зв’язку із поширенням коронавірусної інфекції SARS-CoV-2 та неодноразовим введенням вимушеного продовженого карантину у 2020 році призвела до значних економічних трат та негативних наслідків для бізнесу, у тому числі значного падіння прибутку та обсягу річного доходу підприємств.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації: до Додатку 3 Таблиці 1 ч. 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а саме - «Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що дорівнює чи перевищує 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.», тому що вказана Вами вимога встановлення критерію по фінансовому показнику за 2020 рік порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до штучного зменшення кола осіб потенційних учасників та унеможливлює досягнення зазначеної вище мети Закону.
Вимоги тендерної документації Замовником встановлюються з метою перевірки Учасника, його можливостей забезпечити реалізацію Закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що державні кошти, витрачені на Закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності Учасника. Саме для забезпечення цієї мети в чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також , частина 3 статті 16 Закону встановлює Замовнику обмеження щодо вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Зважуючи на ситуацію, яка склалася у світі у зв’язку із поширенням короновірусної інфекції SARS-CoV-2, Замовник у частині встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також варто зазначити, що згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності».
Встановлюючи вимоги в тендерній документації, Замовник зважив на конкретні два обмеження(ч. 3 ст. 16 Закону), а саме:
1. дохід має бути визначений за рік;
2. дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, встановивши наведені умови тендерної документації, Замовник не порушив вимоги Закону, у зв’язку з чим відхиляє Вимогу.
Документи відповіді:
Протокол №14 тендерного комітету від 21.09.2021р.
Тендерному комітету
Державного історико-архітектурного
заповідника у м.Бережани
ВИМОГА
на тендерну пропозицію Учасника закупівлі –
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА
КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40660354)
Шановний Замовник!
04 жовтня 2021 року відбувся аукціон з закупівлі «Реставрація громадської будівлі Ратуша пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи). За результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція була надана Учасником - ТОВ «БК КИЇВРЕСТАВРАЦІЯ» на суму 18 300 000,00 гривень, але його тендерна пропозиція відхилена Замовником згідно чинного законодавства та протоколу № 15 від 06.10.2021 р. . Наступним Учасником за результатами аукціону є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" код ЗКПО 40660354.
Просимо Замовника особливо уважно переглянути надані цим Учасником документи у складі тендерної пропозиції, а саме це стосується кваліфікаційним вимогам тендерної документації (щодо підтвердження наявності досвіду роботи аналогічних за предметом закупівлі, та наявності фінансової спроможності Учасника). У складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним вимогам Учасник надав фінансову звітність за 2020 рік , яка суперечить вимогам тендерної документації, а саме Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що дорівнює чи перевищує 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 12 590 204,50 гривень. Згідно розміщеного фінансового звіту за 2020 р. за формою 1-м,2-м учасник показав отриманий дохід у розмірі 17 411,4 тис. грн. та з прибутком 844,9 тис грн та завантажено квитанцію про отримання звітності 13.02.2021 р. до Центру обробки електронних звітів Держстату України з реєстраційним номером звіту: 9004215966. Але надана фінансова звітність не відповідає дійсності, а саме Учасник не передбачив, що з 2020 року фінансова звітність є відкритими даними. публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При перевірці обсягу доходу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" завдяки відкритим реєстрам на сайті https://data.gov.ua; https://opendatabot.ua/ за відкритими даними фінансової звітності Учасника дохід становить 7 411 400 грн, а чистий прибуток 23 200 грн.
Також повна фінансова звітність за 2020 р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" розміщена за посиланням https://clarity-project.info/edr/40660354/finances?current_year=2020, вся опублікована інформація на цьому сайті розміщена з відкритих державних джерел відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». З наведеними в відкритих реєстрах даними міститься в складі тендерної пропозиції закупівлі іншого Замовника UA-2021-04-01-006603-b фінансова звітність за 2020 рік ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" (додаток № 1 до листа) та завантажено квитанцію про отримання звітності 13.02.2021 р. до Центру обробки електронних звітів Держстату України з реєстраційним номером звіту: 9004215966. За даними цієї фінансової звітності дохід Учасника становить 7 411 400 грн, а чистий прибуток 23 200 грн , що відповідає даним відкритих реєстрів. З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Учасника на закупівлю Реставрація громадської будівлі Ратуша пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи) у складі тендерної пропозиції завантажено фінансову звітність, яка є підробна, та така що не відповідає дійсності фінансової спроможності Учасника закупівлі щодо можливості забезпечити реалізацію Закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт за її результатами.
Крім того у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" на підтвердження аналогічного досвіду виконання договору на реставрацію пам’ятки архітектури національного значення Учасник розмістив на майданчику копію договору субпідряду № СП-19/07/16 від 19 липня 2016 року на предмет договору «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі головного сервісного центру МВС України, пам’ятки архітектури національного значення за адресою м.Київ, вул.Лук’янівська,62» . В договорі згідно п.2.5. зазначено, що розрахунок проводиться згідно основного договору підряду № 63 від 17.04.2014 року, що суперечить даті договору субпідряду та ставить під сумнів достовірність цих документів про виконання цього аналогічного договору. Крім того згідно Інформаційного зведеного переліку об’єктів культурної спадщини м.Києва розміщеного на сайті Урядовий портал https://www.kmu.gov.ua/ будівля за адресою м.Київ, вул.Лук’янівська,62 не входить до переліку об’єктів пам’ятки архітектури національного значення та не має присвоєного охоронного номера. Цей аналогічний договір викликає сумніви щодо його справжності та крім того не відповідає умовам тендерної документації, ніяким чином не підтверджує досвід Учасника на реставрацію пам’ятки архітектури національного значення.
Також на підтвердження умовам тендерної документації п. 6.4. розділу ІІІ При наявності та для підтвердження можливості якісного надання послуг та відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надати в складі пропозиції оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (діяльність із охорони та використання пам'яток історії, будівель та інших пам'яток культури), що є дійсним не менше ніж на строк дії тендерної пропозиції. Учасник виклав у складі тендерної пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 , який не віднесено до предмету закупівлі (діяльність із охорони та використання пам'яток історії, будівель та інших пам'яток культури), а також виданий на організацію, яка зазначена Учасником як субпідрядна організація (ТОВ Будівельна компанія ЛЮКСБУДКВАРТАЛ), яка буде залучатись до виконання робіт в обсязі меньше 20% від вартості договору про закупівлю. Тим самим учасник порушив вимоги тендерної документації не завантажив на майданчик сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий на Учасника.
На вимогу тендерної документації учасником у складі тендерних пропозицій необхідно підтвердити наявність діючої ліцензії з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів: 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини з класом наслідків (відповідальності) –СС3. У складі своєї тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" завантажив скан копію ліцензія №7-Л від 15 лютого 2017 року з переліком видів робіт в якому серед усіх міститься вид робіт з кодом 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини з класом наслідків (відповідальності) –СС3. З наведених в відкритих реєстрах даними міститься в складі тендерної пропозиції закупівлі іншого Замовника UA-2021-04-01-006603-b цим Учасником (ТОВ «БК Вся Україна») була викладено ліцензія №7-Л від 15 лютого 2017 року з переліком видів робіт завірену підписом керівника та печаткою (додаток № 2 до цієї вимоги) . Коди та види робіт зазначені в цьому переліку до ліцензії суттєво відрізняються від наданого переліку поточної Закупівлі , та не містить в своєму складі код та вид робіт 1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини з класом наслідків (відповідальності) –СС3 . Нашим Товариством, як Учасником закупівлі здійснена перевірка інформації щодо ліцензіата та зазначеної ліцензії на сайті ДАБІ (https://dabi.gov.ua/reyestr-perelikiv-vydiv-robit-do-vydanyh-litsenzij/) у розділі 13 "Реєстр виданих ліцензій". Здійснити перевірку відповідності переліку видів робіт із даними розділу "Реєстр переліків видів робіт до виданих ліцензій" на сайті ДАБІ не є можливим, оскільки у вказаному розділі міститься інформація щодо переліків видів робіт до ліцензій, виданих у період з 01.01.2020 р. , з цього приводу наше Товариство звернулись за підтвердженням переліку ліцензії №7-Л від 15 лютого 2017 року ТОВ «БК Вся Україна» до компетентних державних органів (на даний момент очікуємо офіційної відповіді).
Просимо Замовника врахувати вищезазначену інформацію при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" , яку можливо перевірити з різних відкритих державних джерел. Учасник свідомо розмістив у складі своєї тендерної пропозиції підробні документи , тим самим порушуючи правилам добросовісної конкуренції між всіма Учасниками закупівлі та спотворює можливі результати закупівлі шляхом надання недостовірної інформації для участі в закупівлі.
Просимо звернути увагу, що тендерною документацією розділом ІІІ п.5 передбачено , за надання завідомо недостовірної інформації Учасника їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до чинного кримінального кодексу України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-15-000030 ● e342c99d7c244d5c831256ae148f6ca2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.11.2021 № 704
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2021 № 704
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2.UA-2021-09-16-011280-b від 16.09.2021 - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 15:49:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. №638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-16-011280-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 19:44:05
Пояснення з підтверджуючими документами
Пояснення
На запит Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільська обл.) від 15.11.2021 року, у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. №638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи)», відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення щодо порядку та підстав обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та долучаємо підтверджуючі документи.
Обґрунтування технічних характеристик:
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5, статті 23 Закону "Про публічні закупівлі", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, на підставі проектно-кошторисної документації: робочого проекту «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок,1 м. Бережани Тернопільської області», зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва «Реставрація громадської будівлі Ратуша пл. Ринок,1 в м. Бережани» 01/18-ЗК (дефектного акту на реставраційні роботи, відомості обсягів робіт, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реставрація громадської будівлі Ратуша пл. Ринок,1 в м.Бережани» складеного в поточних цінах станом на 12 серпня 2021 року), що забезпечить належне виконання необхідних реставраційних робіт на пам’ятці архітектури національного значення відповідно до вимог, норм та стандартів у будівництві.
Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638 пл. Ринок, 1, м. Бережани, Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453100-8 Реставраційні роботи), визначена з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293; проектно-кошторисної документації, а саме зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реставрація громадської будівлі Ратуша пл. Ринок,1 в м.Бережани», складеного в поточних цінах станом на 12 серпня 2021 року, затвердженого наказом ДІАЗ у м.Бережани від 26 серпня 2021 року № 18 у сумі 26302,314 тис. грн. Кошторисна вартість реставраційних робіт та пов’язаних з ними інших робіт та витрат, за виключенням кошторисної вартості утримання служби замовника, проектно-вишукувальної роботи та авторського нагляду становить 25 180 409, 00 грн. У такій сумі визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Наказом Міністерства культури та інформаційної політики України від 11.08.2021 року № 639 «Про внесення змін до наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 18 травня 2021 року № 337» внесено зміни до Переліку проектів, які будуть реалізовані в рамках програми «Велике будівництво» у 2021 році та включено реставрацію Громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення (охоронний № 638) пл. Ринок,1, м. Бережани, Тернопільська область із фінансуванням з загального фонду бюджету в сумі 10 000 000 (десять мільйонів) грн. 00 коп.
Розмір бюджетного призначення визначено кошторисом на 2021 рік, затвердженого Міністерством культури та інформаційної політики України 20.08.2021 року за КПКВ 3801340 «Фонд розвитку закладів загальнодержавного значення» та КЕКВ 3143 «Реставрація пам’яток культури, історії та архітектури». У 2021 році передбачено обсяг фінансування із видатків загального фонду бюджету на реставраційні роботи у сумі 10 000 000 (десять мільйонів) грн. 00 коп. За виключенням кошторисної вартості утримання служби замовника, проектно-вишукувальної роботи та авторського нагляду, сума для здійснення оплати роботи за вказаним вище предметом закупівлі у 2021 році становить 9 792 010,00 грн.
Посилання на веб-сайт Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани, де розміщено інформацію щодо публічної закупівлі, яка підлягає оприлюдненню згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266, а саме обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: www.diaz.org.ua (рубрика «Головна», підрубрика «Документи», документ «Обґрунтування»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВРЕСТАВРАЦІЯ" |
25 180 285,20
UAH з ПДВ
|
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" |
22 048 189,00
UAH з ПДВ
|
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАСТУШЕНЧИН МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ" |
19 367 000,00
UAH з ПДВ
|
19 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" |
25 130 641,78
UAH з ПДВ
|
25 130 641,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВРЕСТАВРАЦІЯ" #35430701 |
Відхилено |
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 18:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВСЯ УКРАЇНА" #40660354 |
Відхилено |
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 18:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2021 17:48
|
ФОП "ПАСТУШЕНЧИН МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ" #3040903313 |
Відхилено |
19 240 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 15:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" #35962266 |
Переможець |
25 130 641,78
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 16:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 16:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" #35962266 |
25 130 641,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:49
|
Додаткова угода № 7.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:51
|
додаткова угода № 6 Підрядник.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:56
|
додаткова угода 5 Підрядник.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2023 12:09
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2023 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:56
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2022 18:24
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:08
|
Додаткова угода 1 до договору № 40.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 16:14
|
Договір №40.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:13
|
Додаток №1 Договірна ціна.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:13
|
Додаток №2 Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти календарний графік виконання робіт в новій редакції, вартість робіт у 2021 році становить 6 265 622 грн. 40 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни у календарний графік виконання робіт на 2022-2023 роки, відповідно вартість робіт у 2022 році становить 2 917000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились, що вартість робіт у 2022 році становить 2916999 грн.60 коп., відповідно ціна договору на 2022 рік зменшується на 00 грн. 40 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до календарного графіку виконання робіт на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони узгодили внести зміни до календарного графіку виконання робіт та вартості робіт на 2023 рік, що становлять 4398996,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились, керуючись пунктами 5.1.2, 10.2. Договору, з підстав затримки фінансування у заплановий строк, а також невиконання Сторонами усіх зобов’язань у строки через обставини непереборної сили – воєнний стан, погодились продовжити строк виконання робіт та строк дії Договору до 31.12.2024 року. Воєнний стан продовжений Указом Президента України від 6 листопада 2023 року № 734/2023 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" з 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до календарного графіку робіт та вартості робіт на 2024 рік, доповнили договір додатком №3. Кошторис. Такі зміни стосуються покращення якості предмета закупівлі та не збільшують загальну суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |