Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони у парках та скверах м. Маріуполь з матеріальною відповідальністю на 2021 рік).
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-09-16-010558-b ● 595204c033f5444993ebc10c3a1dd5f0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Оксана Сухорукова +380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони у парках та скверах м. Маріуполь з матеріальною відповідальністю на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Площа Грецька - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Миру,70, Центральний район, Дитячий парк Веселка - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Перемоги, 58, Лівобережній район, Центральний сквер - Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Театральна, 1, Центральний район, Зелена зона Соціального офісу «Мультицентру» - Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Українського козацства,51, Лівобережній район, Парк Гурова окрема зона барбекю - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Металургів, 148, Кальміуський район, Парк Гурова без зони барбекю - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Металургів, 148, Кальміуський район, Площа Свободи - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Миру, Центральний район, Пляж Лівобережній - Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережній район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється протягом 10 робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, але у разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 16:23 |
Оголошення на придбання охрана.doc | |
16 вересня 2021 16:23 |
Додаток № 8 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору .docx | |
16 вересня 2021 16:23 |
Додаток № 7 до ТД Кваліфікаційні_критерії_до_учасника до ст 16 .docx | |
16 вересня 2021 16:23 |
Додаток № 6 лист погодження про укладання договору.docx | |
16 вересня 2021 16:23 |
Додаток № 5 Лист-згода (обробка персональних даних).doc | |
16 вересня 2021 16:23 |
Додаток № 4 Проект договору (охорона).docx | |
16 вересня 2021 16:23 |
Додаток № 3 Техічні вимоги (охорона).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 20 вересня 2021 10:20
Дата відповіді: 20 вересня 2021 15:19
В ТД є вимога: Копія витягу з ЄДРПОУ. Просимо врахувати, що з ЄДРПОУ видаються відомості, а не витяги. Витяги видаються з ЄДР. То який документ Ви хочете отримати? Витяг з ЄДР чи відомості з ЄДРПОУ?
В Законі зазначено наступне - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/118-96-%D0%BF#Text! А САМЕ пункт 16. Відомості з Реєстру надаються органом державної статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк. НАДАЮТЬСЯ ВІДОМОСТІ, А НЕ ВИТЯГ. Ось ЗАКОН, який регулює порядок отримання витягу - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0839-16#Text і відповідне визначення - ІV. Надання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі 1. Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається через портал електронних сервісів виключно за умови реєстрації користувача на відповідному порталі. 2. Персональні дані користувача, отримані під час надання витягу з Єдиного державного реєстру, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру. 3. Надання витягу з Єдиного державного реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів шляхом формування такого витягу, який розміщується на порталі електронних сервісів для доступу до нього користувача з метою перегляду, копіювання та друку. Формування витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі здійснюється автоматично програмними засобами залежно від зазначених користувачем критеріїв пошуку, передбачених пунктом 8 розділу ІІ цього Порядку. Надання витягу з Єдиного державного реєстру здійснюється після справляння плати за надання таких відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет. Тому маємо те, що це різні реєстри з яких отримуються РІЗНІ документи! Тому просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
згідно оголошення п. 2.2. Сканована копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або сканована копія виписки).
згідно оголошення п. 2.2. Сканована копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або сканована копія виписки).
Обсяг закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2021 10:37
Дата відповіді: 20 вересня 2021 15:28
Яким чином Ви отримали 1900 годин, якщо у Вас 8 об'єктів по 2 людини по 15 годин = це 240 годин та якщо мінімальний термін надання послуг 92 дня (приблизно з 01.10.2021) = то ще виходить 22 080 годин. Прошу роз'яснити Ваші розрахунки. Дякуємо!
Відповідь: доброго дня!
Згідно пункту 3.3. договору "Послуги надаються Виконавцем щоденно (з 16:00 до 7:00) 2 охоронцями по кожному з об’єктів не пізніше 3 робочих днів з моменту подання заявок Замовником, у т.ч у вихідні та святкові дні, загальна кількість годин 1 990 ." - Виконавець приступає до виконання послуг після отримання заявки від Замовника.
Згідно пункту 3.3. договору "Послуги надаються Виконавцем щоденно (з 16:00 до 7:00) 2 охоронцями по кожному з об’єктів не пізніше 3 робочих днів з моменту подання заявок Замовником, у т.ч у вихідні та святкові дні, загальна кількість годин 1 990 ." - Виконавець приступає до виконання послуг після отримання заявки від Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" #32717395 |
Переможець |
189 012,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 08:35
|
Договір № 424 від 01.10.2021р..pdf | укладений |
01 жовтня 2021 08:34
|
Протокол технічної помилки № 177 від 01.10.2021р..pdf | укладений |
01 жовтня 2021 08:34
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 листопада 2021 11:03
|
189 012,00 UAH | UA988201720344330022000020704 Маріупольське КП зеленого будівництва |
UA253348510000026006962493378 "Наук.-виробн.фiрма "АВТ-ПРОМ" |
Оплачений |