Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони у парках та скверах м. Маріуполь з матеріальною відповідальністю на 2021 рік).
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-09-16-010558-b 595204c033f5444993ebc10c3a1dd5f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2021 08:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони у парках та скверах м. Маріуполь з матеріальною відповідальністю на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Площа Грецька - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Миру,70, Центральний район, Дитячий парк Веселка - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Перемоги, 58, Лівобережній район, Центральний сквер - Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Театральна, 1, Центральний район, Зелена зона Соціального офісу «Мультицентру» - Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Українського козацства,51, Лівобережній район, Парк Гурова окрема зона барбекю - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Металургів, 148, Кальміуський район, Парк Гурова без зони барбекю - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Металургів, 148, Кальміуський район, Площа Свободи - Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Миру, Центральний район, Пляж Лівобережній - Донецька обл., м. Маріуполь, Лівобережній район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється протягом 10 робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, але у разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 20 вересня 2021 10:20
Дата відповіді: 20 вересня 2021 15:19
В ТД є вимога: Копія витягу з ЄДРПОУ. Просимо врахувати, що з ЄДРПОУ видаються відомості, а не витяги. Витяги видаються з ЄДР. То який документ Ви хочете отримати? Витяг з ЄДР чи відомості з ЄДРПОУ? В Законі зазначено наступне - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/118-96-%D0%BF#Text! А САМЕ пункт 16. Відомості з Реєстру надаються органом державної статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк. НАДАЮТЬСЯ ВІДОМОСТІ, А НЕ ВИТЯГ. Ось ЗАКОН, який регулює порядок отримання витягу - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0839-16#Text і відповідне визначення - ІV. Надання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі 1. Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається через портал електронних сервісів виключно за умови реєстрації користувача на відповідному порталі. 2. Персональні дані користувача, отримані під час надання витягу з Єдиного державного реєстру, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру. 3. Надання витягу з Єдиного державного реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів шляхом формування такого витягу, який розміщується на порталі електронних сервісів для доступу до нього користувача з метою перегляду, копіювання та друку. Формування витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі здійснюється автоматично програмними засобами залежно від зазначених користувачем критеріїв пошуку, передбачених пунктом 8 розділу ІІ цього Порядку. Надання витягу з Єдиного державного реєстру здійснюється після справляння плати за надання таких відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет. Тому маємо те, що це різні реєстри з яких отримуються РІЗНІ документи! Тому просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
згідно оголошення п. 2.2. Сканована копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або сканована копія виписки).
Обсяг закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2021 10:37
Дата відповіді: 20 вересня 2021 15:28
Яким чином Ви отримали 1900 годин, якщо у Вас 8 об'єктів по 2 людини по 15 годин = це 240 годин та якщо мінімальний термін надання послуг 92 дня (приблизно з 01.10.2021) = то ще виходить 22 080 годин. Прошу роз'яснити Ваші розрахунки. Дякуємо!
Відповідь: доброго дня!
Згідно пункту 3.3. договору "Послуги надаються Виконавцем щоденно (з 16:00 до 7:00) 2 охоронцями по кожному з об’єктів не пізніше 3 робочих днів з моменту подання заявок Замовником, у т.ч у вихідні та святкові дні, загальна кількість годин 1 990 ." - Виконавець приступає до виконання послуг після отримання заявки від Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 189 012,00
UAH з ПДВ
189 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 19:30
Електронний підпис
24 вересня 2021 19:22
20 Дозволи радіочастот.pdf
24 вересня 2021 19:22
17 Довідка МТБ.pdf
24 вересня 2021 19:22
5 Сертифікати.pdf
24 вересня 2021 19:22
33 Договір страхування.pdf
24 вересня 2021 19:22
16 ліцензія МВС.pdf
24 вересня 2021 19:22
26 Довідка працівники.pdf
24 вересня 2021 19:22
29 довідка ан дог.pdf
24 вересня 2021 19:22
8 копія статуту.pdf
24 вересня 2021 19:22
22 Довідка наявність СВС.pdf
24 вересня 2021 19:22
35 Сертифікат ISO 45001_2018.pdf
24 вересня 2021 19:22
7 копія витяг пдв.pdf
24 вересня 2021 19:22
21 Довідка договір ГСО.pdf
24 вересня 2021 19:22
32 Копії листів-відгуків.pdf
24 вересня 2021 19:22
25 Довідка наявність ГШР.pdf
24 вересня 2021 19:22
34 ISO 9001 АВТ_ПРОМ UA.pdf
24 вересня 2021 19:22
19 Договори оренди авто.pdf
24 вересня 2021 19:22
24 Виписка зі штату.pdf
24 вересня 2021 19:22
3 Довідка Ст.17.pdf
24 вересня 2021 19:22
4 Додаток 3.pdf
24 вересня 2021 19:22
38 баланс авт-пром зав.pdf
24 вересня 2021 19:22
1 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 189 012,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
189 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 12:08
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 08:35
Договір № 424 від 01.10.2021р..pdf укладений
01 жовтня 2021 08:34
Протокол технічної помилки № 177 від 01.10.2021р..pdf укладений
01 жовтня 2021 08:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2021 11:03
189 012,00 UAH UA988201720344330022000020704
Маріупольське КП зеленого будівництва
UA253348510000026006962493378
"Наук.-виробн.фiрма "АВТ-ПРОМ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 189 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 502,00 UAH)