Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60170000-0-Renting of passenger vehicles with driver (Passenger transport services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату" |
Код ЄДРПОУ: | 25976423 |
Місцезнаходження: | 39420, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина |
Контактна особа: |
Вячеслав Нищета +380532641265 viacheslav.nyshcheta@upggk.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 25976423 |
Contact point: |
NYSHCHETA VIACHESLAV +380532641265 viacheslav.nyshcheta@upggk.poltava.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 2 976 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,02% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Publication date: | 16 вересня 2021 16:08 |
Enquiries until: | 10 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 жовтня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 2 976 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,02 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за наданні Послуги здійснюється Замовником на підставі виставленого рахунку-фактури протягом тридцяти календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 22:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 16:08 |
TD_AD7.xlsx | |
16 вересня 2021 16:08 |
TD_AD5.xls | |
16 вересня 2021 16:08 |
TD_AD6.xlsx | |
16 вересня 2021 16:08 |
UPGGK_21P-251_TD_15.09.21.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-16-000040 ● 07a08c0f83b2421b95e4284e489dd245
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2022 18:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.11.2022 № 47
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 16.11.2022 № 47
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-09-16-010156-b 16.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 13:33:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «УПГГК 21П-251: 60170000-0-Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з перевезення пасажирів)», ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм, очікуваною вартістю 2 976 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-16-010156-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомир Логістик» під час укладання договору вимоги пункту 6 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-24 14:16:38
Пояснення на запит ДАСУ
Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі УПГГК 21П-251: 60170000-0-Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з перевезення пасажирів), ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-16-010156-b міститься у вкладеному файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 14:21:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «УПГГК 21П-251: 60170000-0-Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з перевезення пасажирів)», ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм, очікуваною вартістю 2 976 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-16-010156-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Акціонерним товариством «Укргазвидобування» в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату» повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 22.11.2021. Договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомир Логістик» (далі – ТОВ «Автомир Логістик») укладено 16.12.2021, тобто на 24-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити чому договір з ТОВ «Автомир Логістик» укладено на 24-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 14:03:18
Пояснення на запит ДАСУ
Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі УПГГК 21П-251: 60170000-0-Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Послуги з перевезення пасажирів), ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-16-010156-b, міститься у вкладеному файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату" |
Код ЄДРПОУ: | 25976423 |
Місцезнаходження: | 39420, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Різник Сергій Володимирович | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2021 16:59
|
ТОВ "АВТОМИР ЛОГІСТИК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2021 16:56
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМИР ЛОГІСТИК" |
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
2 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЮКС - ПОЛТАВА 2009" |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМИР ЛОГІСТИК" #37651072 |
Переможець |
2 849 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 14:43
|
Звіт про виконання договору про закупівлю_УПГГК 21П-251.pdf | укладений |
20 червня 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 09:04
|
Додаткова угода №1 від 30.12.22.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 08:56
|
Повідомлення про внесення змін до договору УПГГК 21П-251.docx | зміни до договору |
02 січня 2023 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 13:30
|
440-22-21 від 16.12.2021.pdf | укладений |
17 грудня 2021 08:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - продовження строку дії договору та строку надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 440/22-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |