Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Незалежності м. Лисичанськ (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
673 228,80 UAH
UA-2021-09-16-009659-b 9b852108387c4826abe6c7864b1bc9b3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Володимирівна Кухтіна

+380500564895 mylen0776@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ТРАНСПОРТУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Тетяна Володимирівна Кухтіна
+380500564895
mylen0776@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2021 15:32
Початок аукціону: 28 вересня 2021 12:49
Очікувана вартість: 673 228,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 366,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія, умови надання згідно з оголошенням про проведення спрощеної процеду закупівлі, пункта 2 розділу ІІІ Інструкції з підготовки пропозиції
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3366.14 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від вартості договору. 2.Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. Строк дії забезпечення виконання договору дорівнює або перевищує строк виконання робіт згідно з пропозицією. 4. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. 5. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав виконання робіт або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Незалежності м. Лисичанськ (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки проводяться Замовником шляхом оплати за виконану роботу, при надходженні коштів на р/р Замовнику. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія, умови надання згідно з оголошенням про проведення спрощеної процеду закупівлі, пункта 2 розділу ІІІ Інструкції з підготовки пропозиції

Сума забезпечення: 3366.14 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: -
Вимоги до документу: -

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від вартості договору. 2.Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. Строк дії забезпечення виконання договору дорівнює або перевищує строк виконання робіт згідно з пропозицією. 4. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. 5. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав виконання робіт або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: -
Вимоги до документу: -
16 вересня 2021 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 15:50
Оголошення Тех.нагляд Незалежності.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договор
Дата подання: 21 вересня 2021 09:57
Дата відповіді: 22 вересня 2021 08:24
Добрий день. зміст питання: чи буде вважатись аналогічним договором, договір на виконання послуг з технічного нагляду на автомобільній дорозі загального користування державного значення?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що згідно з додатком 1 п. 1.3 пп 2 тендерної документації –аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом автомобільних доріг комунальної власності. Тобто договір на виконання послуг з технічного нагляду на автомобільній дорозі загального користування державного значення не вважається аналогічним.
аналогічний договір
Дата подання: 21 вересня 2021 13:13
Дата відповіді: 22 вересня 2021 08:24
Шановний тендерний комітет. Чи буде вважатись аналогічним договір на надання послуг з технічного нагляду на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що згідно з додатком 1 п. 1.3 пп 2 тендерної документації –аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом автомобільних доріг комунальної власності. Тобто договір на надання послуг з технічного нагляду на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення не вважається аналогічним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-16-009659-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:42847585
Дата подання: 30 вересня 2021 15:30
скарга на рішення замовника по відхиленню пропозиції
Скарга на рішення замовника

ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» вважає доцільним та необхідним подати цю скаргу на рішення замовника у відповідь на оприлюднений 29.09.2021 року протокол №2 про відхилення пропозиції ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» як учасника процедури у закупівлі UA-2021-09-16-009659-b ● 9b852108387c4826abe6c7864b1bc9b3 .
У діях замовника вбачаємо ряд дій, що вказує на дискримінаційну складову по відношенню до ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» як учасника та можливого переможця процедури, а саме:
1) Стосовно не надання у складі тендерної пропозиції позитивного листа- відгука від замовника за договором вказаним як аналогічний.
За договором № 46/2020 від 18.09.2020 року ( вказано як аналогічний) замовником послуг виступав саме ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ТРАНСПОРТУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, на електроні адреси якого був і направлений лист- запит на отримання листа-відгука 22.09.2021 року, станом на кінцевий строк подання і на теперішній час на електрону адресу ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» відповідь не надана. Таким чином замовник розумів, що учасник не матиме позитивного листа-відгука по вказаному договору, та матиме через це підставу для відхилення пропозиції, навіть у разі визначення ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» переможцем за сумою аукціону в заключному раунді, та заздалегідь мав можливість маніпулювати результатом процедури. Додатково зазначаємо, що стартова пропозиція ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» була нижчою ніж пропозиція іншого учасника, тож була вірогідність перемоги ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» в останньому раунді аукціону за таким критерієм як « ціна». Процедура проведення аукціону також безпосередньо на це вказує, адже інший учасник не зробив кроку на пониження ціни своєї пропозиції в жодному з трьох раундів.
2) Стосовно цивільно-правової угоди № 1/тн від 01.02.2021 року, що діє до 31.12.2021 року.
Повідомляємо, що у додатку 1 до тендерної документації (1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ), у складі вказаної довідки учасник мав за текстом тендерної документації: «Учасник повинен надати у складі пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, на кожну особу, вказаних у вищезазначеній довідці, а також копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» на кожного інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг зазначеного ним в довідці – з досвідом роботи щонайменше 2 роки.», надання цивільно-правової угоди не вимагалося замовником в принципі, документи що підтверджують кваліфікацію інженера технічного нагляду нами, як учасником надані в повному обсязі.
У зв’язку з вищенаведеним вважаємо неправомірним відхилення пропозиції ТОВ «БУДДОРІНЖИНІРИНГ» як учасника процедури за жодних з причин вказаних в оприлюдненому на майданчику протоколі №2 від 29.09.2021року.
Розраховуємо на об’єктивний розгляд скарги, в іншому разі вважатимемо за необхідне відстоювати свої права у встановленому законодавством порядку, а саме через суд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2021 16:55
На вимогу про усунення порушення від 30 вересня 2021 року до спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі, номер закупівлі: UA-2021-09-16-009659-b, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Незалежності м. Лисичанськ) Департамент розвитку, утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості та транспорту Луганської обласної державної адміністрації повідомляє.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Керуючись пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону відхилили пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, номер закупівлі: UA-2021-09-16-009659-b, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Незалежності м. Лисичанськ)– ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ", з таких підстав:
Довідка має містити інформацію не більш ніж про три аналогічні договори з виконанням аналогічного виду робіт, з об’ємом сумарно не менше 100 % від суми передбаченої предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта та інші дані згідно Таблиці вище.
Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом автомобільних доріг комунальної власності.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- оригінал(и) або копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання);
- оригінал(и) або копiю(ї) акт(-ти) виконаних робіт (наданих послуг), у формі яка передбачена законом або договором, що підтверджують суму виконання зазначену у довідці;
- оригінал(и) або копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.
У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" розміщеної в електронній системі надано файл «Аналогічні договори.pdf» в якому не надано позитивного відгуку замовника за наданим аналогічним договором.
На підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" за не відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та документації.

Документи подані скаржником

30 вересня 2021 15:29
скарга на рішення.pdf

Документи

04 жовтня 2021 16:55
Лист 1.19-862 від 04.10.2021.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" 403 800,00
UAH з ПДВ
403 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛЛІС БУД" 590 551,35
UAH з ПДВ
590 551,35
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 вересня 2021 14:00
Електронний підпис
27 вересня 2021 13:56
Відомості про учасника.pdf
27 вересня 2021 13:56
Аналогічні договори.pdf
27 вересня 2021 13:56
Обладнання.pdf
27 вересня 2021 13:56
Субпідрядники.pdf
27 вересня 2021 13:56
Спеціалісти_compressed.pdf
27 вересня 2021 13:56
Лист-повідомлення.pdf
27 вересня 2021 13:56
6652656495684X.pdf
27 вересня 2021 13:56
Гарантійний лист.pdf
27 вересня 2021 13:56
Проект договору, згода.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2021 09:05
Електронний підпис
05 жовтня 2021 09:05
Банківська гарантія.pdf.p7s
05 жовтня 2021 09:05
Банківська гарантія.pdf
27 вересня 2021 10:38
Електронний підпис
27 вересня 2021 10:38
1. Кваліфікаційні вимоги.pdf
27 вересня 2021 10:38
2. Завдання (Додаток 2).pdf.p7s
27 вересня 2021 10:38
2. Завдання (Додаток 2).pdf
27 вересня 2021 10:38
Банковская гарантія.zip.p7s
27 вересня 2021 10:38
Банковская гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛЛІС БУД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ"
#42847585
Відхилено 403 800,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 15:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛЛІС БУД"
#42028950
Переможець 590 551,35
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 09:56

Документи

29 вересня 2021 15:38
Електронний підпис
29 вересня 2021 15:38
Протокол 2 від 29.09.2021.pdf

Документи

30 вересня 2021 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛЛІС БУД"
#42028950
590 551,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2021 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:28
Дод. угода 2 до Договору 39.2021 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 11:45
Дод.угода №1 Договору 39.2021 від 16.12.2021.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 16:57
Додатки до Договору 39.2021 від 06.10.2021.pdf укладений
06 жовтня 2021 15:36
Договір 39.2021 від 06.10.2021.pdf укладений
06 жовтня 2021 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пукт 3.1. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 39/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 39/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 307 172,02
UAH