Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

253. Заміна багетів картин (рами в зборі) у залі засідань для забезпечення проведення зустрічі Прем'єр-міністра України з представниками ЄБРР
Очікувана вартість
8 970,00 UAH
UA-2021-09-16-007796-b 41e15034ba504f2c99009b1cb89a8a61
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330, +380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Інформація зазначена в рахунку від 15 вересня 2021 р. № СФ-0000614, видатковій накладній від 15 вересня 2021 р. № РН-0000102
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Заміна багетів картин (рами в зборі) у залі засідань для забезпечення проведення зустрічі Прем'єр-міністра України з представниками ЄБРР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. Грушевського 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2021
ДК 021:2015: 39298200-9 — Рамки для картин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 вересня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 14:44
Звіт про договір про закупівлю.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВІТ РАМОК"
#31168249
Переможець 8 970,00
UAH
16 вересня 2021 14:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 14:47
Рахунок та видаткова накладна.pdf укладений
16 вересня 2021 14:47