Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2021 17:28 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 100 650 357,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 503 251,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості закупівлі 503251 грн. 79 коп. (п’ятсот три тисячі двісті п’ятдесят одна гривня сімдесят дев’ять копійок). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного кваліфікаційного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи ((тип пидпису кваліфікований (КЕП))), через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекc та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»), зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг, та відповідну програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення тендеру, оголошення про проведення відбору (далі – «Програма»), складену до «Правил», затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»; г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника - вимогам документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 503251.79 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 15:38 |
прок.pdf | |
07 жовтня 2021 15:38 |
тендерна документація Аеропорт Руліжка нова редакція.doc | |
16 вересня 2021 17:25 |
тендерна документація Аеропорт Руліжка.doc |
07 жовтня 2021 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2021 15:38 |
прок.pdf
|
|||
07 жовтня 2021 15:38 |
тендерна документація Аеропорт Руліжка нова редакція.doc
|
|||
16 вересня 2021 17:25 |
тендерна документація Аеропорт Руліжка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимогами тендерної документації передбачено, що аналогічним за предметом закупівлі договором у розумінні Вашої тендерної документації є договір генерального підряду на виконання робіт з реконструкції/нового будівництва/капітального ремонту перону або злітно-посадкової смуги, або руліжної доріжки.
До того ж, тендерною документацією передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єкту, що свідчить про те, що наданий учасником договір має бути повністю виконаний.
З цього приводу повідомляємо, що вимога щодо виконання аналогічного договору в повному обсязі порушує принципи здійснення закупівель, які визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Оскільки визначений обсяг виконання аналогічних робіт не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а, в даному випадку, визначальним є досвід саме виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі. І у нашої компанії, як потенційного учасника, наявний такий досвід виконання аналогічних робіт в обсязі 85 %.
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо обсягів виконання аналогічного договору.
Вказаною вимогою Замовник, фактично, створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні предмету закупівлі роботи, однак договір по яким не виконаний в повному обсязі.
Крім того, означена вимога тендерної документації порушує принципи здійснення публічних закупівель, як визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та як наслідок – обмежує конкуренцію, оскільки не дозволяє прийняти нам участь у даній процедурі закупівлі, оскільки у нашої компанії наявний досвід виконання аналогічних робіт в обсязі 85 %.
Також зауважуємо, що роботи з капітального ремонту покриття руліжної доріжки є досить специфічними і наша компанія має такий досвід виконання аналогічних видів робіт (послуг), також у нас наявна достатня кількість кваліфікованих працівників, обладнання та матеріально-технічної бази, заводи та лабораторія, що дозволить якісно та вчасно виконати всі умови договору, який буде укладено за результатами проведення процедури закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
До того ж, встановлення вимоги щодо надання саме договору генерального підряду ставить у нерівне становище учасників, які виконували договори в якості субпідрядників.
Відповідно до частини 1 статті 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником – як замовник.
Відповідно до частини 2 статті 319 Господарського кодексу України підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками – як замовник.
Субпідрядні роботи виникають на підставі договору генерального підряду (основного договору), який укладається між замовником та генпідрядником, і договору субпідряду між генпідрядником та кожним окремим субпідрядником.
Субпідрядний договір, як і основний договір, є договором підрядного типу. Його правова регламентація здійснюється не тільки главою 33 Господарського кодексу України та Загальними умовами укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. № 668, але й загальними нормами Цивільного кодексу України про правочин, цивільно-правовий договір, про підряд.
Умови субпідрядного договору узгоджуються з положеннями договору генерального підряду, зокрема щодо предмета, змісту, строків виконання робіт, видів робіт тощо.
Крім того, згідно норм чинного законодавства, сутність системи генерального підряду полягає в наступному: 1) замовник доручає виконання всього комплексу робіт генпідряднику; 2) генпідрядник за загальним правилом самостійно залучає до виконання частки або всього комплексу робіт субпідрядника; 3) генпідрядник знаходиться у правовідносинах з замовником і субпідрядником, а між останніми самостійних правовідносин не виникає, а тому вони не мають права пред'являти один одному претензії або будь-які інші вимоги; 4) відповідальність перед замовником за невиконання або неналежне виконання зобов'язань субпідрядником несе генпідрядник; 5) генеральний підрядник у правовідносинах з субпідрядником є замовником і виконує всі його обов'язки, а зокрема з прийняття та оплати робіт.
Тобто, вважаємо, що наданням в складі тендерної пропозиції договору виконання комплексу будівельних робіт в якості субпідрядної організації, укладеним з генпідрядником, який фактично і є замовником будівництва, учасник матиме право прийняти участь в даній закупівлі та підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Зважаючи на викладене вище, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та надати право учасникам закупівлі підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт комплексом будівельних робіт, в тому числі, і договором субпідряду, в обсязі виконання не менше 85 % з дотриманням умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку відмови в задоволенні даної вимоги ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав зі скаргою до Антимонопольного комітету України, а також довести дану ситуацію до відома громадськості, оскільки таке штучне звуження конкуренції та встановлені дискримінаційні вимоги унеможливлюють відкрите та прозоре здійснення даної закупівлі, оскільки закупівля робіт здійснюється за бюджетні кошти, а самі об’єкти та роботи на них мають важливе значення.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Тендерна документація розроблялася нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Необхідність врахування переліку документів, з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону та підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Однак, на нашу думку неврахування досвіду при наданні «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання договірних зобов`язань з боку учасника. Вживання відповідного підходу збільшить конкуренцію та кількість учасників аукціону.
Враховуючи наведені ознаки, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 жовтня 2021 11:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-10-000026 ● 6e6c841faf7040f9b62307f6707d80a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2021 № 785
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.12.2021 № 785.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-16-005859-c, 16.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-10 15:18:28
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-16-005859-c, яка проводилась департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації за процедурою відкритих торгів («Капітальний ремонт покриття руліжної доріжки ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область»), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-15 16:42:49
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покриття руліжної доріжки ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-16-005859-c) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 210902-3/А від 21.09.2021р. проведено ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне. 23 грудня 2021 року за результатами моніторингу процедури закупівлі процедури закупівлі UA-2021-09-16-005859-c Західним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено заступником начальника Воїнським Володимиром Івановичем Так, висновком встановлено, що в частині 1 розділу III тендерної документації Замовника зазначено опис формальних (несуттєвих) помилок, який відповідає переліку таких помилок, наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (частині 1 розділу III) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 19 частини другої статті 22 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю та порушення вимог пунктів 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, в тому числі в формальні (несуттєві помилки), які визначені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15квітня 2020 року №710. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та жодними іншими нормативно-правовими актами не передбачено обов`язку для замовника визначати приклади до кожного окремо опису формальних помилок, а також у якому саме вигляді мають відображатися у тендерній документації приклади формальних (несуттєвих) помилок, а тому твердження органу державного фінансового контролю про відсутність прикладів формальних помилок у тендерній документації є необґрунтованими та безпідставними. Аналогічних висновків дійшли суди у відповідних рішеннях по аналогічних питаннях (наприклад, у рішенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду по справі № 160/20564/21; у рішенні Харківського окружного адміністративного суду по справі № 520/15956/21). Таким чином, тендерна документація передбачала опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, як це передбачено вимогами пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, а також визначення опису та прикладів формальних помилок у тендерній документації, орган державного фінансового контролю не довів та документально не підтвердив, в чому саме полягає порушення Замовником вимог пунктів 19 частини другої статті 22 Закону. А тому, просимо роз’яснити яким чином Замовник повинен був включити до тендерної документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
2021-12-29 16:48:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
AzVirt MMC |
98 134 098,00
UAH з ПДВ
|
98 134 098,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
99 650 000,00
UAH з ПДВ
|
99 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
AzVirt MMC #2000025721 |
Переможець |
98 134 098,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 09:32
|
Додаткова угода | укладений |
07 грудня 2023 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 11:41
|
ду 1 до 41.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2022 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 11:44
|
договір | укладений |
09 листопада 2021 11:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покриття руліжної доріжки ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область | 1 | роб |
98 134 098,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покриття руліжної доріжки ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область | 1 | роб |
98 134 098,00
UAH з ПДВ
|