Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво цеху для переробки молока та виготовлення молочної продукції по вул. Лесі Українки,15б в с.Купин Городоцького району Хмельницької області»
Очікувана вартість
158 012,40 UAH
UA-2021-09-16-005806-c 6fa6f731ba974ba7b648b5cca981e66e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надворний Тадеуш Антонович

+380673934559 nadvornuy64@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44145833
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Грушевського, 53
Контактна особа: Надворний Тадеуш Антонович
+380673934559
nadvornuy64@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2021 17:00
Очікувана вартість: 158 012,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 790,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів Державного бюджету України. • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Місцезнаходження замовника: Україна, Хмельницька область, м. Городок, вулиця Грушевського, будинок 53, індекс 32000 • Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Забезпечення виконання договору не вимагається • Забезпечення пропозиції не вимагається • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво цеху для переробки молока та виготовлення молочної продукції по вул. Лесі Українки,15б в с.Купин Городоцького району Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, с. Купин Городоцької ОТГ, вул. Лесі Українки, 15б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом десяти банківських днів з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами Акту здійснює оплату за виконані роботи Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 17:15
2.5. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
16 вересня 2021 17:15
2.4._Додаток_4_Iнформацiя_(1).doc
16 вересня 2021 17:15
2.3._Додаток_3_Проект_договору.doc
16 вересня 2021 17:15
2.2. Кваліфікація та інші вимоги.doc
16 вересня 2021 17:15
2.1. Додаток 1 Пропозиція (1).doc
16 вересня 2021 17:15
2.0. Оголошення технагляд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 152 745,32
UAH з ПДВ
152 745,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 10:18
Електронний підпис
24 вересня 2021 10:16
на подання.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#22988294
Переможець 152 745,32
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 11:19

Документи

28 вересня 2021 11:19
Електронний підпис
28 вересня 2021 11:16
намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#22988294
152 745,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2021 11:19
Електронний підпис
28 вересня 2021 11:16
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 08:38
Дод угода 3 (тех нагл мол цех Купин).PDF зміни до договору
29 грудня 2023 08:36
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:53
Протокол тех нагл (Купин).pdf зміни до договору
02 січня 2023 11:52
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:05
Дод угода (тех нагляд прод терм Купин).PDF зміни до договору
23 грудня 2022 10:50
Електронний підпис укладений
03 березня 2022 15:07
Дод угода тех нагляд Купин.pdf зміни до договору
03 березня 2022 15:05
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 16:07
договір укладений
13 жовтня 2021 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1013/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг з технічного нагляду заоб'єктом будівництва у зв'язку із введенням воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 1013/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1013/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно доп.4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1013/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML